Gå til innhold

Latter og sex?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Har vært i parforhold med en kvinne i 10 år. som sprakk for et år siden. Så relativt liten erfaring. Er nå et fast forhold (igjen :)). Den nye kjæresten ler når vi har sex. Ikke sånn at det ikke er til og leve med men, begynner når hun er virkelig kåte. Er helt på jordet her. Spurte om det om alt var greit etterpå. Fikk svar om at det var en helt grei måte og dø på og et stort kyss?? Hva er greia?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke helt problemstillingen.. du liker ikke at hun er i godt humør?

Gjest Raindrops
Skrevet

Skjønner ikke helt hva du mener. Ler hun hysterisk gjennom hele akten? Har hun det bare normalt gøy eller ler hun av ingenting? Er det etter orgasme at hun ler eller gjør hun det uansett?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det er når hun kommer? Jeg liker at hun er i godt humør.

Gjest Madelene1
Skrevet

Jeg tror det er når hun kommer? Jeg liker at hun er i godt humør.

Det betyr vel at hun koser seg. :)

Gjest Katten.
Skrevet

Sex kan utløse ekstreme følelser hos noen mennesker. Noen ler, noen nyser, noen gråter. Du må nesten prate med henne om hennes spesifikke ting, ikke oss.

Skrevet

Som kilefetisjist må jeg si at det hørtes veldig morsomt ut. :rodmer:

For meg er (kilen) latter en ting jeg rett og slett tenner seksuelt på. Og enda mer på å bli tvunget til å le hysterisk selv (foretrekker å bli kilt).

For meg er altså en situasjon som denne meget opphissende: www.dailymotion.com/video/xh7zrw_please-i-m-begging_fun (ikke worksafe)

Skrevet

Jeg holdt på å le meg ihjel en gang da vi holdt på, for samboer klarte å gjøre noe som var litt morsomt. Jeg lo og lo så tårene trillet, selv om det ikke var sååå morsomt. Stakkars han ble litt forfjamset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...