Gå til innhold

Powerburn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg kom over dette slankemiddelet "Powerburn" og tenkte jeg skulle prøve den men vet ikke om jeg skal gidde å bruke penger på det om det ikke virker.

Er det noen her som har prøvd dette?

Dette høres jo bra ut, og jeg vet jo også at for maksimalt vektreduksjon må jeg trene ved siden av og forandre på kostholdet.

Men er det noen her som kan anbefale dette eller ikke anbefale dette før jeg kanskje gjør noe jeg ikke hadde trengt?

http://www.powerburn.no/?a=pbnomittuppvg

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

jeg har selv ikke prøvd ut dette. men jeg har spontant fått dette tilsent hjem, som en gratis prøve, men for og stoppe dette "abonomentet" så jeg ikke får tilsent dette produktet hver måned til fast pris vil jeg gjerne kutte dette. Men finner ingen epost eller tlf nummer på nettsiden som jeg kan ringe eller sende stopp brev til. Noe som det sto var mulig når jeg bestilte produktet. HJELP.

takk på forhånd,

Skrevet

takk for hjelpen, vil nok kontakte dette firmaet eller vente til jeg selv får pakken.

Skrevet

jeg har prøvd dette.

jeg trente opp til 2 ganger dagen ca 30 minutter.

svømming, jogging, fotball, tur i skog.

og jeg gikk ned 4 kg på 7 dager.

deretter har jeg gått ned ca 500 gram i uka fast =)

om det er pga power burn jeg fikk en så god kick start eller min flinke trening og diett vet jeg ikke men fo rmeg var det posetivt.

men ingenting kommer gratis tror eg =)

jeg spiste 5 små måltider til dagen og spiser bare snop og chips på lørdager.

som mellom måltider knasket jeg på druer, epler, gullerøtter og kiwi(for det liker jeg godt)

min natte snaks forsvant helt da powerburn tar vekk "søt\salt" behovet mitt :D

• 2 uker senere...
Gjest anonyyyma
Skrevet

jeg har prøvd dette.

om det er pga power burn jeg fikk en så god kick start eller min flinke trening og diett vet jeg ikke men fo rmeg var det posetivt.

som mellom måltider knasket jeg på druer, epler, gullerøtter og kiwi(for det liker jeg godt)

får man dette i posten, eller i pakke??

AnonymBruker
Skrevet

får man dette i posten, eller i pakke??

jeg kjøpte det på helsekost butikk =)

Skrevet

jeg kjøpte det på helsekost butikk =)

Hvilken helsekost butikk da?

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken helsekost butikk da?

Helsekost kjøpte jeg den i men så den også på coop obs butikken

• 6 måneder senere...
Skrevet

jeg har prøvd dette.

Du har gått ned i vekt fordi du trener, ikke fordi du stapper i deg chili og grønn te
Skrevet

Hei!

Jeg kom over dette slankemiddelet "Powerburn" og tenkte jeg skulle prøve den men vet ikke om jeg skal gidde å bruke penger på det om det ikke virker.

Er det noen her som har prøvd dette?

Dette høres jo bra ut, og jeg vet jo også at for maksimalt vektreduksjon må jeg trene ved siden av og forandre på kostholdet.

Men er det noen her som kan anbefale dette eller ikke anbefale dette før jeg kanskje gjør noe jeg ikke hadde trengt?

http://www.powerburn...a=pbnomittuppvg

Om du ønsker å gå ned i vekt, så had deg til treningsstudioet, tren mye cardio i staren for så å bytte 3 økter mot styrke. gjør en HELOMVENDING med kostholdet ditt, ikke stress og sov mye!! PILLER får deg ingensted, men _kan_ fungere som en liten brikke i et stort spill!!
  • 6 måneder senere...
Skrevet

Herregud hvor dumme er det mulig å være. De eneste som blir glade av at dere handler er lommeboka til lurendreierne, som får solgt luriumet.

Man kan ikke spise piller og bli slank, det eneste som hjelper er å spise mindre kalorier enn hva dere forbruker. Så enkelt er det.

Men for all del, ser firmaet har 14 mill i omsetning så det er mange naut der ute....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...