Fru Filifjonka Skrevet 4. januar 2012 #21 Skrevet 4. januar 2012 I så fall er jeg overbevist. Vi får se på det sammen når mannen kommer hjem fra jobb i morgen. Kan alle forsikringer videreføres eller gjelder det kun gjensidige?
Maddebs Skrevet 4. januar 2012 #23 Skrevet 4. januar 2012 Vi forsikret da hun var 4 mnd gammel.. falt meg også helt naturlig å gjøre det
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2012 #24 Skrevet 4. januar 2012 Norsk famileøkonomi har hatt en test av barneforsikringer som sammenligner ganske godt. Jeg fikk tilbud om den beste av dem (tilbys via DnB tror jeg) via fagforeningen min til en fjerdedel av prisen.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #25 Skrevet 5. januar 2012 Ofte får man mye "mer" med i en barneforskning enn akkurat bare forsikringen. Jeg vet if har med økonomisk førstehjelp i sin barneforskning, som visstnok utbetaler 150 000 ved alvorlig sykdom, uten at barnet trenger å bli ufør eller noe sånt. Ulykkesforsikring er viktig, både for barn og voksne, men uføreforsikring for barn kan nok sløyfes. Uansett har barneforskninger mye annet bra med seg og. Det er if vi har, og der har vi fri tilgang til helsetelefonen også.
Vibi Skrevet 5. januar 2012 #26 Skrevet 5. januar 2012 I så fall er jeg overbevist. Vi får se på det sammen når mannen kommer hjem fra jobb i morgen. Kan alle forsikringer videreføres eller gjelder det kun gjensidige? Av de jeg har sjekket opp var det kun Gjensidige som hadde denne ordningen. Dette er også en god forsikring som har vært best i test. Vi har valgt å skille ut barneforsikringene, og bruke gjensidige på dette selv om vi har alle de andre forsikringene et annet sted.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå