AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #1 Skrevet 4. januar 2012 Hva er det med meg, jeg sier alltid frekke ting til gutter. Tror det er sånn jeg "flørter" eller hva jeg gjør. Sånn ertende. Men det blir ofte for frekt. Kan si at kuken er liten, han har jentepupper, han har flass om det er et rusk i håret og sånne ting. Det blir veldig frkke ting, men det bare kommer ut av munnen min. Etter jeg har møtt en gutt sitter jeg igjen og tenker faen hvorfor sa jeg det og det, jeg høres jo ut som den drittkjærringa. Jeg mener jo ikke det jeg sier, det er bare på tull, men det blir kanskje feiel ting og tulle med.
Gjest Applecore Skrevet 4. januar 2012 #3 Skrevet 4. januar 2012 Høres ut som om du blir nervøs eller har selvtillitsproblemer, spør du meg. Prøv å slappe av litt, og øv deg på hyggelige ting du kan si i stedet
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #4 Skrevet 4. januar 2012 Ja hadde de sagt noe liknende til deg så hadde man vel hatt det gående. Tenk over at du kan såre folk også.
Gjest Katten. Skrevet 4. januar 2012 #5 Skrevet 4. januar 2012 Bare vent til du få de samme kommentarene tilbake. Når jeg sier slikt til jenter, blir de nemlig lynende forbanna Essensen med ertende flørting er at man blir bittelitt fornærmet, men i all hovedsak skaper det latter.
Cathrine88 Skrevet 4. januar 2012 #6 Skrevet 4. januar 2012 Bare vent til du få de samme kommentarene tilbake. Når jeg sier slikt til jenter, blir de nemlig lynende forbanna Selvsagt blir jentene forbanna når du sier at de har liten kuk eller jentepupper. Ts, du må bare lære deg til å tenke før du snakker. 5
Gjest Katten. Skrevet 4. januar 2012 #7 Skrevet 4. januar 2012 Selvsagt blir jentene forbanna når du sier at de har liten kuk eller jentepupper. Ts, du må bare lære deg til å tenke før du snakker.
Gjest Bandit Skrevet 4. januar 2012 #8 Skrevet 4. januar 2012 Veien til døra hadde vært kort om du hadde møtt meg. Ikke fordi jeg ikke har selvironi, eller blir så forbannet støtt. Heller det at jeg ikke vil omgi meg med slike mennesker. Har hatt dårlige erfaringer med mennesker som har dårlig impulskontroll. Du har allikevel en fordel. Du er klar over at det er et problem, og da kan du gjøre noe med det. 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #9 Skrevet 4. januar 2012 Virker som dårlig impulskontroll, ja. Den typen ting du sier er IKKE flørting - slike kommentarer er destruktive mot den andre personens selvfølelse. Og verst av alt (for deg): De fleste vil bevisst/underbevisst forbinde den typen kritikk med deg - og altså ikke like deg. Sliter du med å håndtere dette på egenhånd, ville jeg gått til en psykolog. Du trenger nok strategier og hjelp til å overkomme behovet/automatikken i slike utsagn. 1
Gjest SemperFi Skrevet 4. januar 2012 #10 Skrevet 4. januar 2012 Høres ut som om du blir nervøs eller har selvtillitsproblemer, spør du meg. Prøv å slappe av litt, og øv deg på hyggelige ting du kan si i stedet Usikre folk har det med å rakke ned på andre for bedre selvtillit.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå