AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #1 Skrevet 4. januar 2012 Har møtt et par gutter fra nettet. Og det som er med alle er at de alle prøver seg på sex to sekunder etter vi møtes. Skjønner det mer om det er noen jeg så vidt har snakket med på nettet. Men noen har jeg snakket med i lang tid, noen har jeg hatt en flørtetone med og trodde vi skulle møtes for å se hvordan det gikk, og blir litt skuffa over at det eneste de tenke rpå er sex. Er det virkelig slik med alle gutter man møter på nettet? Er det ennerledes med de man møter i det virkelige liv? Sånn by the way, dette er ikke små kåte 18åringer, men menn i 22-25 års alderen.
GammelKaktus Skrevet 4. januar 2012 #2 Skrevet 4. januar 2012 Har møtt et par gutter fra nettet. Og det som er med alle er at de alle prøver seg på sex to sekunder etter vi møtes. Skjønner det mer om det er noen jeg så vidt har snakket med på nettet. Men noen har jeg snakket med i lang tid, noen har jeg hatt en flørtetone med og trodde vi skulle møtes for å se hvordan det gikk, og blir litt skuffa over at det eneste de tenke rpå er sex. Er det virkelig slik med alle gutter man møter på nettet? Er det ennerledes med de man møter i det virkelige liv? Sånn by the way, dette er ikke små kåte 18åringer, men menn i 22-25 års alderen. Er ikke alle menn egentlig ute etter sex da, i bunn og grunn mener jeg... Et forhold funker jo ikke uten sex, de vil bare ha det fortere enn oss jenter... :gjeiper: Det er min teori iallfall
lattiz Skrevet 4. januar 2012 #3 Skrevet 4. januar 2012 Åjåjåj, det var ikke det svaret AnonymBruker ville ha :D *flire* Jeg er selv en gutt på litt over 20 år, som egentlig ikke helt vet hvordan man skal forklare det til kvinner hvordan menns seksuallyst fungerer :D Den er nok litt mindre latent enn kvinners, altså, litt mer fremtredende. Menn blir jo fortere tent etc, kanskje trådstarter kan ta det som et kompliment? Det er slettes ikke alle menn som er slik. Jeg har møtt flere jenter fra nettet og ikke opptredd på den måten. Det har vært hipp som happ. Av og til er det jenta som har tatt initiativ til litt "kos" som klemming, kyssing og holding av hender og så bare utvikler det seg. Ofte med handlinger, ikke like ofte med ord. Jeg tror kvinner er like ille som menn; ) Bare at menn er litt mer rett frem og skjuler det litt mindre Lykke til med videre menn, trådstarter. Om du forklarer de uttrykkelig at "dersom du bare er ute etter sex, din pervogris, så kan du bare stikke" så stikker sikkert de aller værste av
Gjest Katten. Skrevet 4. januar 2012 #4 Skrevet 4. januar 2012 Prøver du å si at kvinner duger til annet enn sex? :o 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #6 Skrevet 4. januar 2012 Tja.. Jeg har da møtt nok av menn "fra nettet" (de er jo i bunn og grunn som alle andre menn ) som har villet andre ting enn sex også. To av dem endte opp som flereårige samboerforhold. Et par andre jeg traff på nettet ved tidligere anledninger, som jeg aldri hadde sex med, forelsket seg også i meg. (Jeg holdt på med kun én av gangen altså ) Jeg tror nok de fleste menn er i full stand til å forelske seg og elske en kvinne, så at det kun er sex de er ute etter stemmer nok i mange tilfeller ikke. Selv om det såklart også finnes de som har bestemt seg for at de ikke vil mer enn sex. Man må se an, følge magefølelsen og være kritisk. Og ikke minst åpen om hva man selv vil, for å unngå misforståelser. Når det er sagt er det klart de aller aller fleste menn du finner tonen med på nettet, som andre menn, neppe hadde takket nei til å ha sex. Men det samme kan vel sies om deg selv også, dersom du faktisk liker dem på den måten?
Gjest Corto Maltese Skrevet 4. januar 2012 #7 Skrevet 4. januar 2012 Shit vår hemmelighet om at vi alle er på nette for og førføre vilt fremmede kvinner som vi ikke vet hvordan ser ut over nettet for og ha viritual sex med er avslørt
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #8 Skrevet 4. januar 2012 Min erfaring er at "menn fra nett" er overbevist om at "kvinner fra nett" er der for å skaffe seg sex. så dem tror helt fast at å møtes IRL betyr å ha sex. Uansett hvor mye men har prøvd å si ifra før man møtes. Derfor holder jeg meg langt unna menn fra nett, og andre menn og.
Likevekt Skrevet 4. januar 2012 #9 Skrevet 4. januar 2012 Dere kvinner som klager over dette, tar dere kontakt selv? Merker jeg begynner å tvile litt på at "alle menn" dere møter er i denne kategorien. De fleste menn jeg kjenner er langt fra slik, men de færreste sier nei takk til sex med en kvinne de synes er attraktiv heller. De er ute etter akkurat det samme som dere kvinner, men på sin søken tillater de seg litt nærhet nå og da. For all del, jeg kjenner noen menn som er som dere beskriver, men de er i fåtall. Jeg holder tilbake på sex'en selv, så forstår dere kvinner godt, men forstår de som ikke lever etter riktig så strenge retningslinjer også. Årene går jo, og fysiologisk hadde jeg sikkert hatt godt av litt mer nærhet. Man risikerer jo også å gå livet gjennom uten å noen gang finne denne ene spesielle, så da har man kanskje mer igjen for å ikke være like streng med seg selv? Enten det, eller så oppsøker/tiltrekker dere dere feil type menn.
Gjest Bandit Skrevet 4. januar 2012 #10 Skrevet 4. januar 2012 Jepp... når jeg logger meg på vg.no så er det for å pule... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå