Gå til innhold

Vil på date - hvem er med meg?

Fremhevede innlegg

Gjest linsina
Skrevet

For moroskyld vil jeg vite hvem som ønsker å være med meg på date (overtrøtt deluxe).

Hvor ville du tatt meg med? :jepp:

Videoannonse
Annonse
Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

jeg hahahaha ;):)

Endret av Nuppdupp
Gjest BamseB
Skrevet

Hadde kjent deg så hadde blitt bedt hjem til min ydmyke bolig.

Der hadde jeg disket opp med en herlig selvskutt biff, elg eller rådyr, tøffe poteter og et par bra sauser.

Så får vi se hvor lett praten går :)

Skrevet

Flytur til NY for å spise en deilig middag på Gordon Ramsay (At the London) resturant

Skrevet

Tjaaa, kommer jo veldig an på :)

Om du hadde vært date-emne så kunne vi sikkert dratt på kaffebrenneriet... no more 4 u this time

Gjest "gjest"
Skrevet

Jeg ville invitert et visst KG-medlem på biff og noe godt attåt her hjemme hos meg.

• Liker 1
Gjest SemperFi
Skrevet

Innendørs skøyting er knallgøy!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville invitert et visst KG-medlem på biff og noe godt attåt her hjemme hos meg.

Et visst KG-medlem? En annen enn trådstarter? :lur:

Skrevet

Er det noen her inne som virkelig har tørt å bli kjent utenfor forumet, eller er det alltis bare snikk snakk?

Det virker jo som en del brukere her inne liker hverandre, så hvorfor bare ikke utveksle msn og/eller skype addressene deres, så er dere i gang! Man har jo ikke noe å tape! ;)

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her inne som virkelig har tørt å bli kjent utenfor forumet, eller er det alltis bare snikk snakk?

Det virker jo som en del brukere her inne liker hverandre, så hvorfor bare ikke utveksle msn og/eller skype addressene deres, så er dere i gang! Man har jo ikke noe å tape! ;)

Det er flere tråder hvor folk på KG som bor i ulike deler av landet avtaler treff/har vært på treff og skal på flere treff. :)

F.eks. Oslo, Bergen og Drammen.

Skrevet

Det er flere tråder hvor folk på KG som bor i ulike deler av landet avtaler treff/har vært på treff og skal på flere treff. :)

F.eks. Oslo, Bergen og Drammen.

Har utvekslet MSN adresse med en jente her allerede *stolt*

Mange utrolig koselige folk her inne, som har stooooor sans for humor! :)

• Liker 1
Gjest linsina
Skrevet

Så mange hyggelige "dater", men må si "Ashitaka" virkelig imponerte ;)

Skrevet

Så mange hyggelige "dater", men må si "Ashitaka" virkelig imponerte ;)

Kan vell si at jeg har fantasi :fnise:

Gjest SemperFi
Skrevet

Ikke kom her, du og her du mister legg ut bile i 30s-1m.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...