Gjest linsina Skrevet 4. januar 2012 #1 Skrevet 4. januar 2012 For moroskyld vil jeg vite hvem som ønsker å være med meg på date (overtrøtt deluxe). Hvor ville du tatt meg med?
Gjest Nuppdupp Skrevet 4. januar 2012 #2 Skrevet 4. januar 2012 (endret) jeg hahahaha Endret 4. januar 2012 av Nuppdupp
Gjest BamseB Skrevet 4. januar 2012 #4 Skrevet 4. januar 2012 Hadde kjent deg så hadde blitt bedt hjem til min ydmyke bolig. Der hadde jeg disket opp med en herlig selvskutt biff, elg eller rådyr, tøffe poteter og et par bra sauser. Så får vi se hvor lett praten går
Ashitaka Skrevet 4. januar 2012 #6 Skrevet 4. januar 2012 Flytur til NY for å spise en deilig middag på Gordon Ramsay (At the London) resturant
lattiz Skrevet 4. januar 2012 #7 Skrevet 4. januar 2012 Tjaaa, kommer jo veldig an på Om du hadde vært date-emne så kunne vi sikkert dratt på kaffebrenneriet... no more 4 u this time
Gjest "gjest" Skrevet 4. januar 2012 #8 Skrevet 4. januar 2012 Jeg ville invitert et visst KG-medlem på biff og noe godt attåt her hjemme hos meg. 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #10 Skrevet 4. januar 2012 Jeg ville invitert et visst KG-medlem på biff og noe godt attåt her hjemme hos meg. Et visst KG-medlem? En annen enn trådstarter?
danbanan Skrevet 5. januar 2012 #11 Skrevet 5. januar 2012 Er det noen her inne som virkelig har tørt å bli kjent utenfor forumet, eller er det alltis bare snikk snakk? Det virker jo som en del brukere her inne liker hverandre, så hvorfor bare ikke utveksle msn og/eller skype addressene deres, så er dere i gang! Man har jo ikke noe å tape!
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #12 Skrevet 5. januar 2012 Er det noen her inne som virkelig har tørt å bli kjent utenfor forumet, eller er det alltis bare snikk snakk? Det virker jo som en del brukere her inne liker hverandre, så hvorfor bare ikke utveksle msn og/eller skype addressene deres, så er dere i gang! Man har jo ikke noe å tape! Det er flere tråder hvor folk på KG som bor i ulike deler av landet avtaler treff/har vært på treff og skal på flere treff. F.eks. Oslo, Bergen og Drammen.
lattiz Skrevet 5. januar 2012 #13 Skrevet 5. januar 2012 Det er flere tråder hvor folk på KG som bor i ulike deler av landet avtaler treff/har vært på treff og skal på flere treff. F.eks. Oslo, Bergen og Drammen. Har utvekslet MSN adresse med en jente her allerede *stolt* Mange utrolig koselige folk her inne, som har stooooor sans for humor! 1
Gjest linsina Skrevet 5. januar 2012 #14 Skrevet 5. januar 2012 Så mange hyggelige "dater", men må si "Ashitaka" virkelig imponerte
Ashitaka Skrevet 5. januar 2012 #15 Skrevet 5. januar 2012 Så mange hyggelige "dater", men må si "Ashitaka" virkelig imponerte Kan vell si at jeg har fantasi
Gjest SemperFi Skrevet 5. januar 2012 #16 Skrevet 5. januar 2012 Er det noen her inne som virkelig har tørt å bli kjent utenfor forumet, eller er det alltis bare snikk snakk? Det virker jo som en del brukere her inne liker hverandre, så hvorfor bare ikke utveksle msn og/eller skype addressene deres, så er dere i gang! Man har jo ikke noe å tape! Ikke kom her, du og her du mister legg ut bile i 30s-1m.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå