freddy krueger Skrevet 3. januar 2012 #1 Del Skrevet 3. januar 2012 hva betyr egentlig det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 3. januar 2012 #2 Del Skrevet 3. januar 2012 hva betyr egentlig det Å gjøre seg selv ei bjørnetjeneste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gabbs Skrevet 3. januar 2012 #3 Del Skrevet 3. januar 2012 Å gjøre noe du vet du kommer til å angre på senere. Feks utsette leksene å måtte gjøre det i siste liten, det er behagelig og deilig når du gjør det men du banner som en gris når du har 5 minutter på å bli ferdig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 4. januar 2012 #4 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) Det er min fot og jeg skyter når jeg vil, jeg bommer nesten aldri og har alltid en kule til Endret 4. januar 2012 av Raindrops 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 4. januar 2012 #5 Del Skrevet 4. januar 2012 hva betyr egentlig det At du må slutte å jakte på meitemark Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 6. januar 2012 #6 Del Skrevet 6. januar 2012 Når det sier: PANG! og det ryker fra børsa, du har store smerter i foten og må på legevakta. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #7 Del Skrevet 6. januar 2012 Å gjøre noe du vet du kommer til å angre på senere. Feks utsette leksene å måtte gjøre det i siste liten, det er behagelig og deilig når du gjør det men du banner som en gris når du har 5 minutter på å bli ferdig Jeg synes uttrykket er sterkere enn å bare la være å gjøre noe. Når man skyter seg selv i foten gjør man en aktiv handling som saboterer noe for en selv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Glenfarclas Skrevet 6. januar 2012 #8 Del Skrevet 6. januar 2012 Jeg synes uttrykket er sterkere enn å bare la være å gjøre noe. Når man skyter seg selv i foten gjør man en aktiv handling som saboterer noe for en selv. Enig! For eksempel tømme BSU-kontoen for å dra på sydenferie med gjengen, da begynner det å ligne på noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Koe Skrevet 15. januar 2012 #9 Del Skrevet 15. januar 2012 Å dumme seg ut, til skade for en selv. En mindre voldelig variant er å bæsje seg selv på leggen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moscato Skrevet 15. januar 2012 #10 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Å dumme seg ut, til skade for en selv. En mindre voldelig variant er å bæsje seg selv på leggen. Er det mindre voldelig å skyte seg selv i foten, enn å bæsje seg selv på leggen? EDIT: herregud, jeg las "av" i stedet for "er". Gleeem det Endret 15. januar 2012 av Moscato Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 15. januar 2012 #11 Del Skrevet 15. januar 2012 hva betyr egentlig det Å gjøre noe dumt som hindrer deg i å nå målet ditt. F.eks hvis du sykemelder deg fordi du egentlig vil reise til Syden, og så skriver du det på facebook selv om du har halvparten av kollegaene dine som venner der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Drue Skrevet 16. januar 2012 #12 Del Skrevet 16. januar 2012 Jeg har alltid tenkt at det innebærer en slags selvmotsigelse. Som om jeg skulle ha sagt: "Jeg skjønner ikke hvorfor dere gidder å være medlemmer på kvinneguiden". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 16. januar 2012 #13 Del Skrevet 16. januar 2012 Å skyte seg selv i foten er å sabotere seg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå