Gå til innhold

Han vil sove over..

Fremhevede innlegg

Gjest Chloè
Skrevet

Jeg har kjent fyren siden vi var 16-17, han er (og har alltid vært) en player.

Derfor har det aldri vært aktuelt å ha han som en kjæreste, vi har bare holdt på når begge har hatt lyst.

Det har aldri vært noen overnattinger osv bare :sengekos: , men de to siste gangene har han spurt om å såve over.. Jeg føler det blir litt kleint, ligge der å kose å såve sammen , som om vi var et par.

Han har aldri sakt noe sånt før, alltid vært sex å hade 2 min etterpå ( ja, han er en drittsekk)

Så hvor kommer dette fra? Jeg må vel legge til at det ikke alltid blir full pakke på han, jeg har hatt følelser for han og holdt litt igjen. Så vil han bare såve over for å "forsikre" seg at det blir noe på han?

Hva tor dere? :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han vil sannsynligvis sove over fordi det er stress å dra hjem.

• Liker 6
Skrevet

kanskje bare de to siste omgangene har vært så usansynlig bra at han ikke orket tanken på å reise hjem? eller han ville ha en runde til på netten og om morgenen igjen? :lur:

• Liker 1
Gjest Chloè
Skrevet

Han vil sannsynligvis sove over fordi det er stress å dra hjem.

hehe, godt mulig. Jeg hadde nå heller dratt hjem enn å såve med en jeg ikke har lyst å såve med men :gjeiper:

Gjest Chloè
Skrevet

kanskje bare de to siste omgangene har vært så usansynlig bra at han ikke orket tanken på å reise hjem? eller han ville ha en runde til på netten og om morgenen igjen? :lur:

Det tviler jeg ikke på, tror gutten kunne hatt sex 24/7 hvis det var mulig

Så med andre ord, dere tor bare det har med sex å gjør?

Skrevet

Han har aldri sakt noe sånt før, alltid vært sex å hade 2 min etterpå ( ja, han er en drittsekk)

Hvorfor fortsetter du å ha sex med ham når du syns han er en drittsekk? Dette er da noe du selv velger å gjøre. Blame yourself!

• Liker 7
Skrevet

Kommer jo litt an på hvor langt unna han bor? Hvor gammel er han? Kanskje han vil mer plutselig det er vanskelig å vite :)

Gjest Katten.
Skrevet

Det er da godt å sove med noen i ny og ne, uten at man nødvendigvis har følelser for vedkommende.

Gjest Raindrops
Skrevet

Gutter trenger også kos. Det betyr ikke nødvendigvis at han legger noe mer i det.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han prøver å lure deg til å tro ting? :sjenert:

Gjest Chloè
Skrevet

Hvorfor fortsetter du å ha sex med ham når du syns han er en drittsekk? Dette er da noe du selv velger å gjøre. Blame yourself!

Fordi han er en deilig drittsekk..som får meg til å føle meg utrolig bra der å da, men som dritt etterpå. Jeg klarer ikke å la vær uansett, so I do blame myself!

Gjest Chloè
Skrevet

Kommer jo litt an på hvor langt unna han bor? Hvor gammel er han? Kanskje han vil mer plutselig det er vanskelig å vite :)

Han bor bare 30 min unna, 22 :)

Gjest SemperFi
Skrevet

Jeg har kjent fyren siden vi var 16-17, han er (og har alltid vært) en player.

Derfor har det aldri vært aktuelt å ha han som en kjæreste, vi har bare holdt på når begge har hatt lyst.

Det har aldri vært noen overnattinger osv bare :sengekos: , men de to siste gangene har han spurt om å såve over.. Jeg føler det blir litt kleint, ligge der å kose å såve sammen , som om vi var et par.

Så hvor kommer dette fra? Jeg må vel legge til at det ikke alltid blir full pakke på han, jeg har hatt følelser for han og holdt litt igjen. Så vil han bare såve over for å "forsikre" seg at det blir noe på han?

Hva tor dere? :popcorn:

You have already stated your mind, so why let him stay if hes a douche?

Gjest Bandit
Skrevet

Gutter trenger også kos. Det betyr ikke nødvendigvis at han legger noe mer i det.

Bingo.

• Liker 1
Gjest Chloè
Skrevet

You have already stated your mind, so why let him stay if hes a douche?

Følelser? Vil ha kos jeg å :rodmer:

• 2 uker senere...
Gjest LonelyAngel
Skrevet

ble det med overnatting?

oppdater oss :)

Skrevet

Vel, nei. Jeg følte ikke det var rett, men han har sakt han har følelser for meg og vil ha mer enn sex. Vi skal ut på lørdag, så får vi se om det blir overnatting :rodmer:

• 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

jeg er sikker på han sa det så du skulle lage en tråd om det på KG :filer:

Skrevet

Om fyren vil at jeg skal sove hos han da? Hva betyr det?

Gjest Survival
Skrevet

Kanskje han bare ikke gidder å dra hjem. Kanskje han vil kose. Kanskje han liker senga di. Kanskje han liker å sove etter sex. Mange muligheter her. Du får spørre han i stedet, så er du sikker på at du får et godt svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...