AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #1 Skrevet 3. januar 2012 Er det noen som har brukt spikermatte som et ledd i behandling av depresjon, og med hvilket resultat? Evnt akupunktur? Spikermatten blir jo som akupunktur light.
Gjest Bomullsdott Skrevet 3. januar 2012 #2 Skrevet 3. januar 2012 Dette er det dummeste jeg noen gang har hørt. Sliter du med depresjon er det helt andre tiltak som må til.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #3 Skrevet 3. januar 2012 Dette er det dummeste jeg noen gang har hørt. Sliter du med depresjon er det helt andre tiltak som må til. Det er ment å bruke som supplement, da det har vist seg å ha svært beroligende effekt. Så jeg spør om noen andre har prøvd, og gidder ikke høre på svar som "dummeste jeg har hørt" fra noen som åpenbart ikke har prøvd selv. 1
Hoppetaujenta Skrevet 3. januar 2012 #4 Skrevet 3. januar 2012 Jeg har sett på dem, men kom frem til at det der ikke var noe for meg. Det kan godt være at den hjelper, men i såfall er det mot depresjoner i produsentens lommebok, muligens.
Lykkelitenen Skrevet 3. januar 2012 #5 Skrevet 3. januar 2012 Ikke som behandling mot depresjon, men kan trygt si at min blir brukt mye da den er svært avslappende og et "must have" når jeg har stått hel dag. Ryggen blir som ny etter noen minutter på matten! 1
2shy Skrevet 3. januar 2012 #6 Skrevet 3. januar 2012 Jeg har spikermatte, og den gir absolutt positive resultater. Den løser opp spenninger og virker avstressende, og gir god søvn. En som lider av sykdom uansett hva det måtte være (som ikke tilsier at matten kan brukes), mener jeg vil ha god nytte av en slik matte. Ikke som kur, men som supplement. Dyrt er det heller ikke.
Gjest Spiker Skrevet 3. januar 2012 #7 Skrevet 3. januar 2012 Hvor får man tak i en slik matte og hva koster den. Hilsen en med bipolar lidelse
HopelessFear Skrevet 3. januar 2012 #8 Skrevet 3. januar 2012 Jeg har hatt stor forbedring, ikke i henhold til depresjon, men for angst. Tviler ikke på at det hjelper mot depressjon også. Dessuten er det veldig behaglig å ligge på slike madrasser, kjenner bare at varmen sprer seg fra ryggen og ut i hele kroppen.
Sulosi Skrevet 3. januar 2012 #9 Skrevet 3. januar 2012 Så flott å lese at spikermatte har vert til hjelp, tror jaggu jeg skal skaffe meg en. Hvilke merker har dere?
2shy Skrevet 3. januar 2012 #10 Skrevet 3. januar 2012 Så flott å lese at spikermatte har vert til hjelp, tror jaggu jeg skal skaffe meg en. Hvilke merker har dere? Jeg har Centurion. Den er litt smalere enn standard, ca 8 cm smalere. Shaktimatten er vel den originale, de er ganske sterkt nedsatt nå. Søk på nettet, evnt så er det mange helsekost-butikker som selger
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå