Gå til innhold

Dere som røyker


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange sigaretter røyker du om dagen? Hvor lenge har du røyket?

Videoannonse
Annonse
Gjest snoopy_93
Skrevet

Da jeg røyka gikk det vel 5-7 om dagen. Røyka i rundt 2år.

Skrevet

ca 10-20 sigaretter om dagen, av og til mer. har røyka i 6 år..

AnonymBruker
Skrevet

og HVORFOR røyker du?

AnonymBruker
Skrevet

ca 10-20 pr dag. Har røykt i 14 år..

AnonymBruker
Skrevet

og HVORFOR røyker du?

Fordi jeg ikke har klart å slutte enda, enkelt og greit.

AnonymBruker
Skrevet

10-20 tenker jeg, varierer litt. røyker forøvrig tobakk. har røkt i 10 år eller noe slikt tenker jeg.

Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

10.. har røykt i mange år

Endret av Nuppdupp
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange sigaretter røyker du om dagen? Hvor lenge har du røyket?

Nå har ikke jeg tatt en sigarett på 5 uker (stolt), men jeg brukte å røyke 12-15 sigaretter om dagen, og jeg røyka i 27 år.

og HVORFOR røyker du?

Hvorfor jeg røyka i så mange år et komplekst spørsmål, men kortversjonen er: jeg syntes det var godt og det var vanskelig å slutte.

Hvorfor jeg valgte å slutte er enklere å svare på, jeg ville ikke ødelegge helsen ytterligere, og jeg ville bruke pengene på noe annet.

Skrevet

Røyker rundt 20 (kanskje litt i overkant?) sigaretter per dag. Over dobbelt så mye en kveld jeg drar ut. Jeg har røkt i 5-6 år. Jeg røyker fordi jeg syns det er så digg at jeg ikke finner motivasjonen til å slutte.

  • Liker 1
Skrevet

røyker bare en halv av gangen (ja det stinker :P men jeg klarer sjeldent en hel) så blir vel tilsammen rundt 3-5 om dagen.

Begynte å røyke som 14iss fordi det var kult, og klarer ikke slutte.... er ikke bare avhengig, men har også blitt en vane. alltid sigg om morgenen, alltid etter et måltid, alltid rett før jeg legger meg, etter sex, hvis jeg er stresset osv osv

Gjest Nuppdupp
Skrevet

Røyker rundt 20 (kanskje litt i overkant?) sigaretter per dag. Over dobbelt så mye en kveld jeg drar ut. Jeg har røkt i 5-6 år. Jeg røyker fordi jeg syns det er så digg at jeg ikke finner motivasjonen til å slutte.

:hakeslepp:

Gjest snoopy_93
Skrevet

Hvorfor? Fordi det bare ble sånn. Vanskelig hjemme og røyken fikk meg til å bli rolig og avslappet. Haha, høres ut som jeg har røyka hasj.. Så slutta jeg uten noe problem. Smakte bare verre og verre og jeg ble kvalm og uvel av å røyke så da slutta jeg like greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...