AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #1 Skrevet 3. januar 2012 syns dere synd i barna som ikke får to foreldre?
Gjest loren Skrevet 3. januar 2012 #3 Skrevet 3. januar 2012 Barnet mitt har to foreldre. En mor - meg. En far - min eks. Var det mer du lurte på? 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #4 Skrevet 3. januar 2012 Jeg skjønte ikke spørsmålet.. Er det barna som er skilt? Eller er det foreldrene til barna, altså du og barnets far/mor? Jeg er skilsmissebarn, men har da to foreldre for det om... 3
Gjest Swipper Skrevet 3. januar 2012 #5 Skrevet 3. januar 2012 Barna har jo tross alt to foreldre, men ikke samtidig hele tiden. Jeg er selv barn av skilte foreldre og syns det er en bonus å ha 4 "foreldre". Syns ikke det er synd på meg. Heller heldig som har fått blitt kjent med så mange andre mennesker jeg ikke hadde kjent ellers. 2
Admeliora Skrevet 3. januar 2012 #6 Skrevet 3. januar 2012 (endret) Det er bedre med et hjem med én av foreldrene og masse kjærlighet, enn et hjem med begge foreldrene og lite eller ingen kjærlighet. Endret 3. januar 2012 av Admeliora 5
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2012 #7 Skrevet 3. januar 2012 Jeg har ingen barn som er skilt. Mine barn er ikke gift engang så jeg vet i alle fall ikke 2
Gjest Survival Skrevet 3. januar 2012 #8 Skrevet 3. januar 2012 Mine barn er ikke gift engang så jeg vet i alle fall ikke Jeg har ikke barn en gang. Slå den du 1
Holar Skrevet 4. januar 2012 #9 Skrevet 4. januar 2012 Mine barn er ikke skilte, ja, ikke gifte engang. Ikke har de barn heller. Men.. Jeg er skilt, så de to store barna mine er skilsmissebarn. Men syndt på dem? Nei, det tror jeg ikke. Når hverdagen deres var grå og kjedelig, slik den alltid vil bli til tider, så hadde de pappahelgen å se fram til. Xkona oppfant ordet "pappamandag," dagen etter at barna hadde vært hos meg. De var slitne men lykkelige. Nå er de voksne, og de kommer som de selv vil. Den yngste av de store ble faktisk myndig idag, dvs nå er det vel teknisk sett igår. 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #10 Skrevet 4. januar 2012 syns dere synd i barna som ikke får to foreldre? Jeg er verken gift eller skilt og har heller ikke barn, så denne tråden gjelder jo ikke meg. Men jeg lurer litt likevel: På hvilken måte mener du at barn av skilte foreldre ikke får to foreldre? Eller skrev du feil og mente enker/enkemenn?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå