Gå til innhold

Dagens episode av Frustrerte Fruer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som greier å finne en link til denne på nettet? Til klønete meg...? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er den nye sesongen du tenker på er det ikke noen episode i dag. Sesongstart neste mandag.

Den som gikk på tv i dag finner du her: http://www.tv-links.eu/tv-shows/Desperate-Housewives_207/

Får det ikke til å funke, man må jo delta i noe greier for å få se? :klo: Fylle inn telefonnummer og greier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Søk på det showet du vil se, trykk så på episoden i den sesongen du vil se, velg så play eller velg en annen "leverandør" fra listen under.

Det er litt reklame og shit, men det trykker du bare vekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare søke det opp på surfthechannel.com? Ikke noe reklame, og det er streaming, så det er ikke ulovlig nedlasting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk på det showet du vil se, trykk så på episoden i den sesongen du vil se, velg så play eller velg en annen "leverandør" fra listen under.

Det er litt reklame og shit, men det trykker du bare vekk

Går ikke an å trykke vekk den reklamen, man MÅ delta for å komme videre, ser det ut til.

Kan du ikke bare søke det opp på surfthechannel.com? Ikke noe reklame, og det er streaming, så det er ikke ulovlig nedlasting.

Mangler siste versjon av flash, så får ikke brukt den siden... :forvirret:

Ser ut til at jeg må gi opp. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Consensio

Joda det skal gå an.

Har brukt den siden til å se alle serier jeg følger med på (som er ganske mange)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh, jeg gir opp... :forvirret:

Men jeg så nesten hele, da. Dekoderen min begynte å kødde akkurat da Bree satte seg ned på restauranten sammen med politikjæresten, og begynte å vifte til Gaby. Da jeg omsider var back on track, var moroa over...

Noen som kan gi meg en oppdatering? Hva sa han egentlig? Visste han alt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skulle fri. Han hadde tatt bilde av hånden hennes for å se hvilken ring-størrelse han skulle kjøpe..

Hun dumpet han, og da klikket det for han.. Men virket ikke som han visste noe om drapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skulle fri. Han hadde tatt bilde av hånden hennes for å se hvilken ring-størrelse han skulle kjøpe..

Hun dumpet han, og da klikket det for han.. Men virket ikke som han visste noe om drapet!

Aha, nettopp! Det var akkurat den tanken jeg rakk å tenke da hele skiten klikka! Takk skal du ha! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...