Romilo Skrevet 3. januar 2012 #1 Skrevet 3. januar 2012 Hei! (Visste ikke helt om dette skulle under seksualitet, men..) Jeg har et veldig irriterende problem... Jeg føler at jeg må på do hele tiden, og det begynner å irritere meg litt. Når jeg tisser gjør det ikke vondt, men jeg blir veldig plaget av det. Det har pågått i to dager nå.... Noen som vet hva det kan være?
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #2 Skrevet 3. januar 2012 Jepp: Klamydia etter helgas hore og hallik-fest. Levde opp til forventningene ja. 1
Romilo Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2012 Hva faen? Du fulgte ikke innlegget fullt ut, gjorde du vel? Det skjedde absolutt ingenting på den festen, det var ikke engang alkohol der. Jeg har "fast partner", så hvordan i alle dager kunne det ha oppstått? Du irriterer meg så grenseløst med det meningsløse tullpreiket du kommer med... 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #5 Skrevet 3. januar 2012 Jeg kan få samme følelsen hvis jeg har holdt meg leeenge før jeg har vært på do. Da føler jeg at jeg må tisse omtrent hvert 5. minutt etterpå Varer ikke så lenge da. Men hvis du tror det er noe alvorlig, burde du oppsøke lege.
Gjest snoopy_93 Skrevet 3. januar 2012 #6 Skrevet 3. januar 2012 Jepp: Klamydia etter helgas hore og hallik-fest. Levde opp til forventningene ja. Klamydia gir ikke symptomer så fort. Bakteriene må få satt seg ordentlig tilrette først. Det kan være urinveisinfeksjon/blærekatarr.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #8 Skrevet 3. januar 2012 Jeg er ofte plaget med uvi, uten andre symptom enn at jeg blir fort SVÆRT tissetrengt. Når jeg kommer meg på do, så burde ikke mengden medføre så stor hast Lever inn en urinprøve er mitt råd
Starstruccck Skrevet 3. januar 2012 #9 Skrevet 3. januar 2012 Mest sannsynligvis blærekatarr/urinveisinfeksjon. Jeg har derimot hatt det utallige ganger uten å hatt de ovennevnte. Jeg merker at jeg får det rett før jeg blir forkjølet/syk. Har ingen logisk forklaring på hvorfor, men det er liksom en av symptomene mine.
Arlandria Skrevet 6. januar 2012 #10 Skrevet 6. januar 2012 Nå har jeg ikke LEST det innlegget om Hore&hallik-festen, men går utifra at du da gikk lettkledd? Frøs du? For om man fryser, særlig i underlivet, er det visst lett å få UVI. Ta deg en tur på helsekost og kjøp tranebær-piller Jeg hadde det mange ganger i året da jeg var liten, og vil derfor unngå mer av den vanlige medisinen for det. Tranebær funker som oftest! Og smaker ikke like puke som den medisinen legen gir.. haha
mamma<3 Skrevet 6. januar 2012 #11 Skrevet 6. januar 2012 du har nok en urinveisinfeksjon. kjøp en test på apoteket så får sdu svar raskt:)
Anonym_997 Skrevet 17. mai 2022 #12 Skrevet 17. mai 2022 Hei, lenge siden denne tråden ble lagt ut, men lurer på om hvordan det gikk med deg? Kjenner meg igjen i mange av symptomene du beskriver!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå