AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #1 Skrevet 3. januar 2012 Jeg vet det finnes tusenvis av slike tråder om dette, men jeg har gitt meg selv et lite nyttårsforsett. Jeg vil gjerne bli bedre til å snakke med jenter og innser at eneste måten jeg kan bli det er ved å gjøre det. Jeg studerer og det er mange søte og pene jenter rudnt på campus, men jeg er veldig sjenert og egentlig ganske usikker på meg selv. Selv om når jeg først går inn for noe går det som regel bra. Men det jeg lurte på er hva snakker man om, etter man har sagt hei? Er det i en forelesning/gruppetime kan en jo spørre om noe relatert til det, men hva om det er i en annen setting? Hvordan skal en holde en samtale gående, og hvor lenge er det greit å bare stå der å snakke? Kan man si hei, introdusere seg veldig kort og spørre om nummeret, eller er dette for frampå?