004669 Skrevet 3. januar 2012 #1 Skrevet 3. januar 2012 Jag gikk till en massör, han var veldigt flink.. sen begynnte han og massere mer og mer nära det förbjudna, og jag kjente att det var helt ok. jag bara lät mig svepas med, han kännde nog mina vibrationer, og fortsatte och det hela slutade i den bästa orgasmen jag någonsin fått. jag rörde inte honom. och vi pratade inte.. Er dette prostitusjon fra hans side? Och har noen varit med om något likande i norge?
Gjest BamseB Skrevet 3. januar 2012 #2 Skrevet 3. januar 2012 Hørtes knall ut Kan vel ikke kalles prostitusjon, men om du syns han er for nærgående må du si ifra!
bananajan Skrevet 3. januar 2012 #3 Skrevet 3. januar 2012 Tja, det ville vel vært prostitusjon hvis en kvinnelig massør gjorde det på en mann, og jeg kan ikke skjønne helt hva forskjellen skulle være i så måte.
Joe Skrevet 3. januar 2012 #4 Skrevet 3. januar 2012 Du har vel i praksis betalt for en orgasme, ja. 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2013 #5 Skrevet 12. januar 2013 Jeg har opplevd lignende. Vil ikke kalle det prostitusjon, tror jeg. I begynnelsen prøvde jeg så godt jeg kunne å skjule at jeg likte det, og det var han som tok initiativet til å gjøre noe mer. Fikk jo en bra massasje da. Ingen tillegg i prisen Anonym poster: a8c49513e49c80a0f66e87acfd988ca5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå