AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #1 Skrevet 3. januar 2012 hei. jeg har fått påvist en kjønnsykdom. jeg driver med en kar som jeg vil gjerne bli kjæresten til. men jeg må jo fortelle at jeg har påvist denne sykdommen. men er så skeptisk på hva han sier. en del inni meg håper på at jeg har fått det av han enn at jeg har smittet han. hvordan ville dere ha taklet en slik situasjon? ville dere ha avsluttet " forholdet" ? er klamydia som er påvist her.
JohnQ Skrevet 3. januar 2012 #2 Skrevet 3. januar 2012 Eh.. Aner ikke hvordan jeg ville reagert. Tror for å være helt ærlig jeg hadde trukket meg litt unna den aktuelle dama for en periode, og ikke minst tatt en test selv. Men du kan ikke la frykten for at han kommer til å stikke hindre deg i å si det til ham, for alt du vet kanskje han setter såpass pris på ærligheten din at han bare tar en test og blir ferdig med det. Kommer an på mange faktorer, hvor langt inn i datingen dere har kommet f.eks, og om han har utviklet følelser for deg.
Steinar40 Skrevet 3. januar 2012 #3 Skrevet 3. januar 2012 Hvis du ikke kan bli frisk så hadde jeg avsluttet. Det forutsetter selvfølgelig at det ikke var jeg som hadde smittet deg. På den annen side så hadde jeg jo da vært direkte uansvarlig selv, og gudene vet hva jeg kunne ha funnet på da.
Ahava Skrevet 3. januar 2012 #4 Skrevet 3. januar 2012 Du må uansett si det, om dere har hatt sex (som det jo virker som, da du sier du håper du har fått det av ham)! Jeg synes bare du skal si det som det er, og så får han teste seg også. Bare en liten antibiotikakur så er det borte igjen. Er vel ikke noe slå-opp-grunn det ... ?
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #5 Skrevet 3. januar 2012 Hvis du ikke kan bli frisk så hadde jeg avsluttet. Det forutsetter selvfølgelig at det ikke var jeg som hadde smittet deg. På den annen side så hadde jeg jo da vært direkte uansvarlig selv, og gudene vet hva jeg kunne ha funnet på da. det er snakk om klamydia. så det er og gå på en kur. til stede for at han har smittet meg er der. og det er noe jeg håper på og. for jeg er ikke akkurat høy i hatten her jeg sitter. ts
Steinar40 Skrevet 3. januar 2012 #6 Skrevet 3. januar 2012 det er snakk om klamydia. så det er og gå på en kur. til stede for at han har smittet meg er der. og det er noe jeg håper på og. for jeg er ikke akkurat høy i hatten her jeg sitter. ts Neste gang bør du tenke deg litt om først. Eller helst mer enn litt. Man ønsker ikke å få kjønnssykdommer i våre dager. Et alvorlig problem er nemlig at varianter av sykdommer nå er resistente mot medisiner som antibiotika og penicillin etc.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå