AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #1 Skrevet 3. januar 2012 Etter et brudd med en sterilisert mann går jeg ikke på noe fast prevensjon. Tror jeg skal sette inn hormonspiral men lurer på hvilken prevensjon dere andre single bruker. Bruker jo selvfølgelig kondom også ved tilfeldig sex men jeg tør ikke å stole på kun kondom når det gjelde å ikke bli gravid. Noen som vil fortelle litt om hvilken prevensjon dere bruker og om dere er fornøyd?
Sophie-Ann Skrevet 3. januar 2012 #2 Skrevet 3. januar 2012 Jeg har faktisk sluttet på prevensjon, sjansen for at jeg har sex i nærmeste fremtid er lik null likevel
violet92 Skrevet 3. januar 2012 #4 Skrevet 3. januar 2012 Jeg bruker p-piller, Yasmin. Hvis jeg skal ha sex bruker jeg kondom i tilegg, rett og slett for å unngå kjønnsykdommer. Føler meg relativt trygg på å unngå uheldige konsekvenser ved bruk av både p-piller og kondom.
Vimsemus Skrevet 3. januar 2012 #5 Skrevet 3. januar 2012 Jeg bruker p-pillene Loette. Syns det er så greit å vite når mensen kommer(den er ustabil uten), og i tillegg ha mulighet til å utsette den om jeg vil.
nettvenninnen Skrevet 3. januar 2012 #6 Skrevet 3. januar 2012 Bruker nix og nada. Anbefaler "sølibat" på det varmeste. 100% trygt Og skulle du ikke klare det, så kan jeg ikke påstå at singeltilværelsen byr på så mange seksuelle utskeielser at det gjør noe Så jeg tipper at kondom da vil være mer enn bra nok.
Monica1968 Skrevet 3. januar 2012 #7 Skrevet 3. januar 2012 Jeg bruker hormonspiral. Det har vært det prevensjonsmiddelet(selvsagt med kondom som supplement dersom jeg har sex med en jeg ikke kjenner sykdomsstatusen til)jeg har benyttet meg av siden jeg var i begynnelsen av 20 - årene(altså både når jeg har vært i forhold og som singel), og jeg kunne ikke vært mer fornøyd.
jita Skrevet 3. januar 2012 #8 Skrevet 3. januar 2012 Jeg har alltid lurt på om det med hormonspiral, har det noe av det samme bivirkningene som p-piller? det virker som jeg bare får alle bivirkningene av alle p-pillene jeg har prøvd til nå må nesten se meg om etter noe annet
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #9 Skrevet 3. januar 2012 Bruker nix og nada. Anbefaler "sølibat" på det varmeste. 100% trygt Og skulle du ikke klare det, så kan jeg ikke påstå at singeltilværelsen byr på så mange seksuelle utskeielser at det gjør noe Så jeg tipper at kondom da vil være mer enn bra nok. Det er vel litt etter hva en gjør det til selv hvor mange seksuelle utskeielser en har :-) Trenger absolutt ikke leve i sølibat selv om er singel vel;-)?
Marteh Skrevet 3. januar 2012 #12 Skrevet 3. januar 2012 Jeg er ikke singel nå, men har prøvd både pplaster, ppiller, pstav og p-ring. Jeg trives best med ppillen, selv om man er singel kan den gi positive virkninger som regelmessig mensen, midre kviser osv
Pialill Skrevet 3. januar 2012 #13 Skrevet 3. januar 2012 leger flest anbefaler vel at man fortsetter på p-piller og liknende selv om man er singel, skaper tross alt utrolig ubalanse i kroppen og gå av og på Jeg bruker hormonspiral, det eneste jeg kan bruke. Har jeg sex med noen jeg ikke kjenner godt nok eller vet om de er "safe" bruker jeg alltid kondom også
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #14 Skrevet 3. januar 2012 Har hormonspiral, og har ikke sett noen grunn til å slutte med det selv når jeg er singel
ChristineSixteen Skrevet 4. januar 2012 #18 Skrevet 4. januar 2012 P-ring er det beste for meg Mindre doser med hormoner og slipper å tenke på piller hver dag. Det er å anbefale for de som blir veldig ustabile i humøret av p-piller.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå