AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #1 Skrevet 3. januar 2012 Jeg bruker å bli flau når jeg skal kjøpe bind, og jeg vet ikke hvorfor! Jeg er da ikke 14! Og så er det jo helt normalt også. Glidemiddel og kondomer derimot blir jeg ikke flau av å kjøpe, men det kjøper jeg bare på apotek. Så jeg skjønner ikke hva greia er jeg.. :gjeiper:
AnitaB Skrevet 3. januar 2012 #3 Skrevet 3. januar 2012 Hahaha dere altså :-) Jeg kan ikke annet enn å si at dere er søte jeg! 2
saltvann Skrevet 3. januar 2012 #4 Skrevet 3. januar 2012 Hvis du handler det når du kjøper flere ting så blir det litt mer blanda inn og ikke like synlig som når du bare kjøper bind.. Men det er ikke noe å være flau over. Si det til deg selv, så blir det mindre og mindre flaut 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #5 Skrevet 3. januar 2012 Hahaha dere altså :-) Jeg kan ikke annet enn å si at dere er søte jeg! Heheh.. eeeh -TS
challenger Skrevet 3. januar 2012 #6 Skrevet 3. januar 2012 Haha! Jeg er 21, og tør knapt kjøpe meg tamponger:p Får oftest typen til å gjøre det.. Har alltid hatt store problemer med dette. Hvis jeg absolutt MÅ kjøpe de selv, må jeg handle masse annet så jeg kan gjemme de innimellom varene. Hadde aldri i verden kunne gått på butikken å kjøpt BARE ob liksom. Mange som gjør det ser jeg:p Må ha minst tjue++ varer i tillegg når jeg skal kjøpe det! 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #7 Skrevet 3. januar 2012 Du er ikke den eneste der gitt Så bra. Trodde nesten jeg var den eneste jeg :gjeiper: -TS
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #8 Skrevet 3. januar 2012 Haha! Jeg er 21, og tør knapt kjøpe meg tamponger:p Får oftest typen til å gjøre det.. Har alltid hatt store problemer med dette. Hvis jeg absolutt MÅ kjøpe de selv, må jeg handle masse annet så jeg kan gjemme de innimellom varene. Hadde aldri i verden kunne gått på butikken å kjøpt BARE ob liksom. Mange som gjør det ser jeg:p Må ha minst tjue++ varer i tillegg når jeg skal kjøpe det! Hahah! Kjenner meg igjen :gjeiper: -TS
Gjest Survival Skrevet 3. januar 2012 #9 Skrevet 3. januar 2012 Jeg har aldri skjønt hvorfor folk syns det er flaut å kjøpe bind/tamponger. Har jeg aldri hatt problemer med. Syns ikke det var flaut når jeg var 13 heller. 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #10 Skrevet 3. januar 2012 Jeg har aldri skjønt hvorfor folk syns det er flaut å kjøpe bind/tamponger. Har jeg aldri hatt problemer med. Syns ikke det var flaut når jeg var 13 heller. Folk er forskjellige -TS 1
Gjest Survival Skrevet 3. januar 2012 #11 Skrevet 3. januar 2012 Folk er forskjellige -TS Ja, og godt er det! Hvis du ser noen som kjøper en pakke bind på butikken, hva tenker du om den personen? Sikker ingenting. Jeg kan garantere deg at 99% av befolkningen bryr seg mindre enn en fjert om at kvinner og menn kjøper bind/tamponger. Det er mye verre å kjøpe Cola. 1
Gjest obligatorisk Skrevet 3. januar 2012 #12 Skrevet 3. januar 2012 Jeg sitter i kassa på kiwi og tenker absolutt ingenting over det Helt normalt. Men må innrømme at jeg liker ikke å kjøpe binn selv, haha Det er så.... gammel dame
challenger Skrevet 3. januar 2012 #13 Skrevet 3. januar 2012 Jeg har aldri skjønt hvorfor folk syns det er flaut å kjøpe bind/tamponger. Har jeg aldri hatt problemer med. Syns ikke det var flaut når jeg var 13 heller. Skjønner ikke selv hvorfor jeg synes det er så himla flaut, men det er bare det:p Har alltid vært sånn. Det er jo helt vanlig å ha mensen, alle har jo det, men det er bare et eller annet med det å "vise det til offentligheten" at du har det:p Forøvrig passer jeg alltid på å ga til den gamleste dama i kassa når jeg skal betale hvis jeg har kjøpt tamponger. Går ALDRI til menn, iallefall ikke jevngamle:p
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #14 Skrevet 3. januar 2012 Skjønner ikke selv hvorfor jeg synes det er så himla flaut, men det er bare det:p Har alltid vært sånn. Det er jo helt vanlig å ha mensen, alle har jo det, men det er bare et eller annet med det å "vise det til offentligheten" at du har det:p Forøvrig passer jeg alltid på å ga til den gamleste dama i kassa når jeg skal betale hvis jeg har kjøpt tamponger. Går ALDRI til menn, iallefall ikke jevngamle:p Uff, ja! En gang måtte jeg kjøpe bind av en kjekk fyr som jeg hadde holdt på med før, fordi det vare bare den kassa som var åpen. Gud så flaut! Selv om jeg vet at det er mange fler enn jeg som kjøper bind og.. -TS
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #15 Skrevet 3. januar 2012 Ja, og godt er det! Hvis du ser noen som kjøper en pakke bind på butikken, hva tenker du om den personen? Sikker ingenting. Jeg kan garantere deg at 99% av befolkningen bryr seg mindre enn en fjert om at kvinner og menn kjøper bind/tamponger. Det er mye verre å kjøpe Cola. Tenker ikke noe om dem nei, men som jeg sa så vet jeg ikke hvorfor jeg blir flau. -TS
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #16 Skrevet 3. januar 2012 Men må innrømme at jeg liker ikke å kjøpe binn selv, haha Det er så.... gammel dame Hadde reagert mer hvis gamle damer plutselig begynte å kjøpe bind. 6
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #17 Skrevet 3. januar 2012 Ja, og godt er det! Hvis du ser noen som kjøper en pakke bind på butikken, hva tenker du om den personen? Sikker ingenting. Jeg kan garantere deg at 99% av befolkningen bryr seg mindre enn en fjert om at kvinner og menn kjøper bind/tamponger. Det er mye verre å kjøpe Cola. Bryr du deg om folk kjøper Cola?
Sol79 Skrevet 3. januar 2012 #18 Skrevet 3. januar 2012 Skjønner ikke problemet. Folk bryr seg like lite om du kjøper bind som om du kjøper brunost. Så spennende er det.
Gjest uAnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #19 Skrevet 3. januar 2012 Jeg veltet engang en hel hylle med tamponger og bind over meg på butikken, DET var flaut det. 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #20 Skrevet 3. januar 2012 Det er verre når kassadama roper på callingen, "Pris på hemorroide-salve, trenger prissjekk på hemorroide-salve, takk"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå