AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #1 Skrevet 3. januar 2012 Ble singel for noen dager siden, etter litt over et år sammen. Har allerede meldt meg inn på treningssenter for å holde meg aktiv, noen andre som har noen ideer til hva jeg kan gjøre for å tenke på noe annet? håper på gode svar og ikke noe trolling takk. <3
violet92 Skrevet 3. januar 2012 #2 Skrevet 3. januar 2012 (endret) Ble singel for noen dager siden, etter litt over et år sammen. Har allerede meldt meg inn på treningssenter for å holde meg aktiv, noen andre som har noen ideer til hva jeg kan gjøre for å tenke på noe annet? håper på gode svar og ikke noe trolling takk. <3 Ros til deg TS som gjør positive ting istedet for å ligge i senga å grine. Kanskje dra på cafe eller ta et par glass vin med venninner? Det er jo en veldig hyggelig ting å gjøre Endret 3. januar 2012 av violet92 1
Flannells Skrevet 3. januar 2012 #3 Skrevet 3. januar 2012 Ros til deg TS som gjør positive ting istedet for å ligge i senga å grine. Kanskje dra på cafe eller ta et par glass vin med venninner? Det er jo en veldig hyggelig ting å gjøre Takk for svar! Prøver å tenke positivt men det blir jo såklart grining også, det er vel ganske vanskelig å unngå :-)
Sykepl.student Skrevet 3. januar 2012 #4 Skrevet 3. januar 2012 det er lov å grine. er en del av prosessen, det. slett han fra facebook. vær sosial, og bruk tida på aktiviteter og mennesker som gjør deg glad:-) plutselig en dag våkner du opp og kjenner at livet ikke er så verst likevel:-)
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #6 Skrevet 3. januar 2012 Hei, slikt er veldig kjipt og leit, men det gjelder å komme seg videre...!! Selv ble jeg singel for fire uker siden etter også ett års forhold.. Det hele kom som lyn fra klar himmel, så det var ikke noe artig der og da... Var relativt langt nede et par ukers tid, men føler jeg har fått bearbeidet mye nå. Som sagt gjelder det å komme seg videre... Ble et par rødvinskvelder med venninner sånn i starten... godt å få tømt seg litt. Ellers var han her å hentet tingene sine relativt raskt - greit å ikke bli minnet på han overalt i leiligheten for å si det sånn. Har ellers brukt tiden til å være med venner og familie. Har vært å trent endel og det har også vært veldig godt. Har dessuten begynt å planlegge litt småturer i inn- og utland i tiden fremover...tror jeg skal melde meg på en "singel-tur" til sommeren. Selv om det kanskje er litt tidlig opprettet jeg dessuten en profil på en nett-dating side i helgen.... blir nok en stund til jeg evtl. treffer noen, men synes syntes det var litt godt og veldg oppløftende å se at det finnes mange andre kjekke mannfolk der ute..!! Lykke til videre!!
Flannells Skrevet 3. januar 2012 #7 Skrevet 3. januar 2012 Tusen takk til dere alle for flotte og ikke minst oppløftende svar! :-) Har gått en lang tur med en bestevenninnen min idag og det fikk meg til å tenke litt fremover, jeg har så mange muligheter fremfor meg de neste årene med utdanning osv, prøver å tenke positivt og kjenner det hjelper med gode venner og støttende familie! Har alt sett Bridget Jones dagbok faktisk, hjelper å se at noen er litt mer håpløs hehe. Det er vel den første tiden som er hardest, for jeg mistet jo plutselig den som stod meg nærmest. Håper dere alle finner en kjekk, snill og god person som virkelig setter pris på dere! stor klem
Flannells Skrevet 3. januar 2012 #8 Skrevet 3. januar 2012 Hei, slikt er veldig kjipt og leit, men det gjelder å komme seg videre...!! Selv ble jeg singel for fire uker siden etter også ett års forhold.. Det hele kom som lyn fra klar himmel, så det var ikke noe artig der og da... Var relativt langt nede et par ukers tid, men føler jeg har fått bearbeidet mye nå. Som sagt gjelder det å komme seg videre... Ble et par rødvinskvelder med venninner sånn i starten... godt å få tømt seg litt. Ellers var han her å hentet tingene sine relativt raskt - greit å ikke bli minnet på han overalt i leiligheten for å si det sånn. Har ellers brukt tiden til å være med venner og familie. Har vært å trent endel og det har også vært veldig godt. Har dessuten begynt å planlegge litt småturer i inn- og utland i tiden fremover...tror jeg skal melde meg på en "singel-tur" til sommeren. Selv om det kanskje er litt tidlig opprettet jeg dessuten en profil på en nett-dating side i helgen.... blir nok en stund til jeg evtl. treffer noen, men synes syntes det var litt godt og veldg oppløftende å se at det finnes mange andre kjekke mannfolk der ute..!! Lykke til videre!! Godt å høre at du har kommet steget videre! :-) høres herlig ut med turer her å der, lykke til med de flotte opplevelsene! Høres lurt ut å opprette en slik profil, gjerne bare for å titte litt... Å det finnes jo mange kjekke mannfolk trossalt :-)!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå