Gå til innhold

Linsina sin treningsdagbok


linsina

Anbefalte innlegg

Lager meg en treninggsdagbok for å se hvorvidt jeg klarer å nå nyttårsforsettet mitt. Skal bli spennende å se hva jeg klarer og om jeg kan nå mål.

Skal begynne på 30 days shred så fort jeg er frisk. Enten i morgen eller om 2 dager.

Status nå:

Høyde: 165

Vekt: 70,2 kg

Mål:

Pupper - 94 cm

Overarmer - 31 cm

Midje - 79 cm

Navle - 87 cm

Hofter - 97 cm

Rumpe - 101 cm

Lår - 62 cm

Legg - 36cm

Målet mitt:

Høyde: 165

Vekt: 58-60 kg

Håper på å miste maaange cm rundt over alt :jepp:

Gleder meg til å stramme opp kroppen, og få tidenes sommerkropp. Håper jeg klarer det.

Ønsk meg lykke til :jepp:

Endret av linsina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag starter jeg med 30 days shred! Litt snørrete og snufsete etter sykdommen enda. Men vi kjører på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til treningsdagboka! Håper du vil finne motivasjon til å lykkes her :) Blir spennende å følge deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 1 på nivå en er fullført!

Herregud som jeg puster og peser. Noen kjappe pauser ble det, men ikke lenger en 5 sekunder. Vektene kan være litt tunge, er på 2 kg, men går bra, så fortsetter med det. :trene:

Deilig å komme i gang! har ikke trent siden JUNI!!! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt moro å se, fant igjen målene mine fra i fjor, omtrent et år siden. Dette var også like før jeg begynte på 30 days shred da, men ikke fullførte. Ble vel ikke ferdig med nivå 1 engang, så håper det går bedre denne gangen! Eller håper ikke, det SKAL gå bedre.

Fra i fjor:

Pupper - 95 cm

Overarmer - 33 cm

Midje - 78 cm

Navle - 89 cm

Hofter - 95 cm

Rumpe - 103 cm

Lår - 60 cm

Legger - 39 cm

Fra i år:

Pupper - 94 cm

Overarmer - 31 cm

Midje - 79 cm

Navle - 87 cm

Hofter - 97 cm

Rumpe - 101 cm

Lår - 62 cm

Legg - 36cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dag 2 level 1:

Puster og peser enda, støl fra i går, så vektene og pushupsene blir myeee tungere. Måtte fortsatt ta noen korte pauser, men ikke lenger enn 5 sekunder. Synes treningen er kjedelig, og har "bare" 8 dager igjen på level 1. Herlighet så svett jeg blir.

Nå skal jeg faktisk unne meg kinamat og litt godteri med jentene med god samvittighet :popcorn:

Kostholdet mitt er normalt, bare kuttet ut snop i ukedagene, og begrense det litt i helgene også. Spiser vanlig kost som brødskiver, wok, kylling, fisk, kjøtt, salat, grønnsaker, poteter osv til middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og lykke til med treningen din!

Du vil fort se at etter som du fokuserer på treningen vil du bli mer og mer obs av hva du spiser også. De to går litt hånd i hånd.

Blir spennende å følge med! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og lykke til med treningen din!

Du vil fort se at etter som du fokuserer på treningen vil du bli mer og mer obs av hva du spiser også. De to går litt hånd i hånd.

Blir spennende å følge med! :-)

Så koselig! Takk for det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 3 level 1:

Pustet og peser tungt enda, svetter en god del, blir sliten, må ta noen korte pauser. Vanskelig med pushups og noen vekteøvselser pga. støl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dag 4 level 1:

Puster og peser ikke like mye som før, men må ta ca. like mange pauser som dagene før. Svetter en god del og blir ganske utmattet og sliten. Kjenner det godt i legger, lår og armer. Derfor tungt å gjøre noen av øvelsene enda pga.støl. Men det kommer seg :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dag 5 level 1:

føler meg i litt bedre form enn før jeg startet. fortsatt noen få pauser innimellom, ikke lenger enn 5 sek. tar i litt mer nå også :) ikke like støl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dag 6 level 1:

I dag var det veldig slitsomt ettersom jeg stod i ett strekk fra 14-19 og jobbet. Var så vidt jeg orket å gjennomføre dag 6 på level 1 idag. Byttet ut noen av de øvelsene jeg synes er tyngst med noen av de andre øvelsene ettersom jeg var så sliten i armene i dag.

Klarte å henge med på alle push-upsene på kne. Forberinger er det!

Tok pause i går, og tilsammen har jeg hatt 2 dager uten trening på level 1. Men går nok greit.

Merker forbedringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dag 7 level 1:

Puster og peser som en gal. Gjennomfører alle øvelsene med noen FÅ pauser innimellom, ikke like mange som tidligere. Blir sliten og svetter mye. Merker forbedringer i en del øvelser.

Sliter med motivasjoooon....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...