Gå til innhold

Oslo - drømmedestinasjonen for afrikanske sjekkere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mye kan tyde på det. En afro-amerikansk storsjekker av den kresne sorten rapporterte nylig fra sitt besøk i Oslo på et annet forum. Jeg syns det var interessant å lese hvilke erfaringer han gjorde seg i landet vårt. Han gir byen sine varmeste anbefalinger når det gjelder sjekkemuligheter.

Kanskje leserne her kan plukke opp et og annet tips fra ham. Her er iallefall et oversatt utdrag fra det han skriver.

• - de hotteste jentene fant jeg på t-banen og de fleste gangene fikk jeg et mobilnummer og det førte vanligvis til et knull. Norske jenter er mest "down to fuck" av alle nasjonaliteter, 70% har onenight-stands og siste-sekunds-motstand eksisterer ikke.

• - enkleste måte å få seg et ligg: vær subtil og indirekte de første 30 minuttene, men så når du vil knulle, vær direkte og be henne hjem til deg. Norge anses for å ha den mest direkte kulturen, og taktfullhet finnes ikke.

• - prøv å finne en slag gruppe du kan joine, men norske jenter er lette nok og det er ikke nødvendig. Så du trenger egentlig ingen spesielle metoder for å ligge med norske jenter, bare brukbare social skills, cocky og funny eller hva du ønsker å bruke, men ha nok materiale for å kunne snakke i 30 minutter for det er alt du trenger for å knulle en jente der.

• - kvaliteten på jentene: dette varierer veldig, jeg måtte vanligvis se 80-100 på gata før jeg så en det var verdt å knulle.

• - letthet ved å ta kontakt: veldig enkelt. Jeg opplevde aldri noen bitch skjold, det var en god jente/gutt ratio, det var vanlig å se single jenter alene i en bar, mennesker er litt asosiale i Norge og mange av dem prøver ikke å snakke med folk de ikke kjenner. Danseferdigheter er ikke nødvendig her, bare helt basic. Opplevde aldri flakes.

• - Hvis jeg gikk opp til tre jenter ville de ofte prøve å imponere meg eller konkurrere om meg. Mitt lille triks var å snakke med den minst pene i gruppen, de to andre, spesielt den hotteste ville sloss for min oppmerksomhet ettersom hun ble sjalu.

• - Jeg syns det er lettere å få norske jenter til sengs enn svenske, men forskjellen er ikke stor. Jeg syns finske jenter er de kåteste, og forskjellen er stor. Finske jenter er aktive og aggressive i sin jakt på menn, mens norske jenter er passive, men enklere å få til sengs.

• - Nordmenn er vennlige mot folk fra alle nasjonaliteter, jeg så veldig mange rase-miksede par. Min antagelse er at jo mer utenlandsk du ser ut, jo mer ettertraktet vil du være. Australske gutter som var høye gjorde det veldig bra der, og det gjorde også menn med afroamerikansk utseende.

• - Å være svart er en kjempefordel i Skandinavia som det har vært nevnt mange steder over hele forumet.

Fordeler: Enkle slanke jenter, enkle å kontakte og enkle å få til sengs.

Ulemper: Ikke de mest attraktive, og du må lete for å finne en hot jente. Jeg hørte fra venner at det eksisterer en holdning blant jenter at de knuller deg og deretter ignorerer deg som om de aldri har møtt deg.

Personlig erfaring: 15 ligg

Avsluttende tanker: Norge var fint, men for meg vil det alltid blekne i forhold til Sverige. Sverige har ganske enkelt jenter som er signifikant hottere, og om jeg returnerer til området drar jeg til Stockholm.

En annen kommentator skriver: dette er enda en tråd som forsterker det jeg har skrevet om Skandinavia - dersom du er svart (særlig amerikansk) da bare må du reise til de nordiske landene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er vel ikke så overraskende dette? Når lokale sjarmører i typiske sydendestinasjoner konkurrerer om hvem som nedlegger flest nordeuropeiske jenter i løpet av sesongen, har de ofte systemer som differensierer mellom nasjonalitetene slik at man får mindre poeng for å nedlegge de nasjonaliteter som det er lettest å erobre, og i den grad man har slike differensierte poengberegninger er det jentene fra Skandinavia som gir minst poeng, naturlig nok. Dette henger sammen med minst to forhold:

1.At skandinaviske jenter er de mest frigjorte i verden fordi vi her aktivt har bekjempet hore-/madonna-dikotomien som dominerer og legger føringer for jenters mulighet til å leve ut sin seksualitet i andre deler av verden.

2.At fremmede gutter, gutter utenfra, ofte oppfattes som ekstra spennende, ja sånn er det til og med på det lokale plan; i gamle dager var det alltid litt mer spennende med gutter fra nabobygda enn med de guttene man hadde vokst opp sammen med, noe guttene i bygda var fullstendig klar over og som derfor medførte at inntrengere risikerte å bli svinebanket og kjeppjaget hvis man dukket opp på fest på lokalet og prøvde seg på bygdas jenter.

Det er selvsagt ikke bare skandinaviske jenter som har seksuelle drifter, det som er spesielt med vårt hjørne av verden er at kvinnefrigjøringen har kommet lenger slik at hore-/madonna-tankegangen ikke lenger legger den samme demper på kvinnenes seksuelle utfoldelse som i andre deler av verden. Overalt vil fremmede menn bli oppfattet som spennende, men siden jentene de fleste steder må holde seg i skinnet for ikke å få dårlig rykte og ødelegge sine muligheter på partnermarkedet, vil dette bare slå heldig ut for utenlandske menn i møte med nordiske jenter. Det finnes riktignok en god del land, ikke minst i Asia og Latin-Amerika der menn lett får seg et ligg, men da snakker vi om ulike varianter av betaltingssex, fra betalte og påspanderte "feriekjærester" til mer åpne betal-for-et-ligg-opplegg. Det er jo ikke alle menn som synes det er like interessant.

I tillegg til den universelle fascinasjonen for gutter utenfra har en del norske jenter muligens et lite nasjonalt mindreverdighetskompleks og hat mot gutter av egen nasjonalitet, noe som skiller dem fra danske og svenske jenter og gjør det ekstra kult å være utenlandsk mann i Norge:

Er norske kvinners evinnelige nedrakking av norske menn berettiget?

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=445899

Slik jeg ser det er det bare positivt at skandinaviske jenter langt på vei har kvittet seg med hore-/madonna-kulturens tvangstrøye, det jeg kritiserer er at såpass mange ikke har noe imot å spre bena for gutter som nettopp kommer fra kulturer der denne dobbeltmoralske tankegangen fremdeles råder, gutter som ville gått berserk om de fant sin søster i seng med en skandinavisk gutt.

Endret av Cuckold
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Konklusjonen er altså at norske kvinner ikke skammer seg over å ha sex i like stor grad som kvinner fra visse andre land gjør? Huff da, så trist... :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Konklusjonen er vel heller at norske jenter er jævlig lause.

• Liker 5
Skrevet

Jeg sliter litt med å ta dette seriøst kjenner jeg. Hvem i alle dager er det som blir med en ukjent mann hjem etter å ha møtt han på t-banen?? Hverken jeg eller noen av de jentene jeg kjenner ville ha gjort noe sånt. Å bli med en fyr man har snakket med hele kvelden på et utested, og kanskje snakket med kompisene hans som han er ute med og dermed har hatt muligheten til å danne seg et visst inntrykk, blir noe litt annet.

• Liker 5
Skrevet

Jeg sliter litt med å ta dette seriøst kjenner jeg. Hvem i alle dager er det som blir med en ukjent mann hjem etter å ha møtt han på t-banen?? Hverken jeg eller noen av de jentene jeg kjenner ville ha gjort noe sånt. Å bli med en fyr man har snakket med hele kvelden på et utested, og kanskje snakket med kompisene hans som han er ute med og dermed har hatt muligheten til å danne seg et visst inntrykk, blir noe litt annet.

En dreven sjekker kan fint oppnå dette.

Skrevet

Konklusjonen er altså at norske kvinner ikke skammer seg over å ha sex i like stor grad som kvinner fra visse andre land gjør? Huff da, så trist... :fnise:

Nei, det er ikke konklusjonen. Artig at du kan få deg til å skrive dette rett etter mitt innlegg der jeg jo nettopp skriver:

Slik jeg ser det er det bare positivt at skandinaviske jenter langt på vei har kvittet seg med hore-/madonna-kulturens tvangstrøye, det jeg kritiserer er at såpass mange ikke har noe imot å spre bena for gutter som nettopp kommer fra kulturer der denne dobbeltmoralske tankegangen fremdeles råder, gutter som ville gått berserk om de fant sin søster i seng med en skandinavisk gutt.

• Liker 3
Skrevet

¨kan du TS legge ut en link til forumet du hentet dette fra?

Skrevet

Han må jo selvsagt få mene det han vil om norske jenter, og det å få seg 15 ligg an vel neppe være noe problem samme hvilket land du besøker. Kommer an på hvor lang tid man er der, og hvilke "markeder" man oppsøker.

Slike typer er jo en drøm å komme ut for! Først prate med dem til du ser at de føler å ha fått deg dit de vil. Når de setter inn "nådestøtet" så avslår man høflig. Irritasjonen blusser opp i øynene deres, og det er lett å se at tapet er tungt å bære. Ikke nødvendigvis på grunn av jenta, men på grunn av at trikset deres ikke funket, og at de VET at de har blitt gjennomskuet.

Det var noe kvalmende med det analyttiske innlegget. Jeg tenker at et slikt menneske neppe kan bli noe lykkelig menneske.

• Liker 6
Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

Jeg for min del tror alt som skrives på nettet er sant, særlig når det gjelder menn og deres erfaring med kvinner!

• Liker 6
Skrevet (endret)

Det var noe kvalmende med det analyttiske innlegget. Jeg tenker at et slikt menneske neppe kan bli noe lykkelig menneske.

Var det mitt innlegg du sikter til? Jeg vet det er noen som tror det å være et tenkende og analyserende menneske med interesse for verden rundt seg er veien til sorg og depresjoner, men for meg er det mer lykke i å være tenkende til stede i verden enn i den sorgløse tankeløshetstilstand. Så du trenger ikke ligge våken om nettene og bekymre deg over min antatt manglende lykke.

Endret av Cuckold
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Konklusjonen er vel heller at norske jenter er jævlig lause.

Tror fremdeles de har et godt stykke igjen å gå før de nærmer seg "lausheten" til den gjennomsnittlige mann, så her er det bare å pule ivei og kose seg. :)

• Liker 7
Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

Tror fremdeles de har et godt stykke igjen å gå før de nærmer seg "lausheten" til den gjennomsnittlige mann, så her er det bare å pule ivei og kose seg. :)

Er ikke gjennomsnittet til menn 13 og kvinner 9 eller noe i den duren, så vil si at gjennomsnittsnordmenn ikke er så vanvittig lause jeg da :)

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke gjennomsnittet til menn 13 og kvinner 9 eller noe i den duren, så vil si at gjennomsnittsnordmenn ikke er så vanvittig lause jeg da :)

Det er mulig, men dessverre er det nok slik at det er mer akseptert for menn å kose seg med mange kvinner, enn omvent. Bare det at ordet "løs" blir brukt om kvinner som liker å ha sex, sier sitt.

• Liker 3
Skrevet

Det er mulig, men dessverre er det nok slik at det er mer akseptert for menn å kose seg med mange kvinner, enn omvent. Bare det at ordet "løs" blir brukt om kvinner som liker å ha sex, sier sitt.

Grunnen til dette skjeve synet er ganske enkel. Det kreves noe av mannen for å få seg et ligg. Han må sjarmere og vise seg verdig. En kvinne kan si 3 ord i løpet av en hel kveld, for det meste stå å se dum ut, og likevel få sex.

Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

Å kneble kvinners seksualitet er en religion (pun intended) for en del mennesker på denne kloden desverre!

• Liker 4
Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

Grunnen til dette skjeve synet er ganske enkel. Det kreves noe av mannen for å få seg et ligg. Han må sjarmere og vise seg verdig. En kvinne kan si 3 ord i løpet av en hel kveld, for det meste stå å se dum ut, og likevel få sex.

Dette er vel ikke hele sannheten.

Det forklarer ikke hvorfor en mann som har sjarmert 40 kvinner til sengs ofte unngår stempelet som løs, mens en kvinne som har hatt 20 lettere kan få betegnelsen.

Kvinner bruker også ofte betegnelsen på sine medsøstre uten at de har filla peiling på hvordan menn sliter/ikke sliter på sjekkemarkedet.

• Liker 2
Skrevet

Antall partnere

Et funn som går igjen i seksualvaneundersøkelser er at svært mange personer har hatt relativt få seksualpartnere i livet, mens et lite mindretall har hatt veldig mange partnere (skjev fordeling). Medianen gir da det beste bildet på atferden til “folk flest”. Median antall partnere i de fire undersøkelsene var henholdsvis 6, 5, 7 og 7 for menn uten samboende partner, og 6, 5, 6 og 6 for kvinner uten samboende partner (Tabell 6). Henholdsvis 11%, 16%, 14 og 10% av mennene, og 12% 14%, 14 og 13% av kvinnene hadde hatt bare en partner i løpet av livet (Tabell 7).

Fra Folkehelseinstituttet

Skrevet

Var det mitt innlegg du sikter til? Jeg vet det er noen som tror det å være et tenkende og analyserende menneske med interesse for verden rundt seg er veien til sorg og depresjoner, men for meg er det mer lykke i å være tenkende til stede i verden enn i den sorgløse tankeløshetstilstand. Så du trenger ikke ligge våken om nettene og bekymre deg over min antatt manglende lykke.

Neida, det var ikke ditt innlegg, Cuckold.

Det var det innlegget som TS gjenga jeg siktet til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...