Gå til innhold

Søppelreality


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Andre enn meg her inne som har det som guilty pleasure...? :popcorn:

Noe har jo bedre kvalitet enn annet, men ingen av de gjør meg noe spesielt smartere eller opplyst på noen måte (annet enn kanskje hvordan jeg ikke skal oppføre meg).

Når jeg skal kose meg skikkelig, så gidder jeg ikke noe historiske drama eller krimgreier, gi meg jerseylicious, keeping up with the kardashians, kendra, the hills, teen mom, svenske hollywoodfruer, the real housewives of beverly hills +++

Andre favoritter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest badeand1

Har du sett the real houswives of new jersey?

Herregud så mye dritt. :P utrolig mye krangling osv.. egentlig ganske gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rivera

Så hele første sesong av Mob Wives i går.. Kan ikke si det er en favoritt, men underholdende var det :) Min favoritt er Keeping Up With The Kardashians :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rivera

Syns alle ser på Keeping Up With The Kardashians, går det på tv eller ser dere på nett?

Jeg ser på nett, men jeg er ganske sikker på at E! viser episodene ganske ofte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg pleide å se Paradise Hotel, men sist sesong gadd jeg ikke engang å se ferdig.

Robinson Ekspedisjonen er jeg derimot stor fan av, og jeg er veldig glad for å ha funnet flere sesonger av den amerikanske (Survivor) på youtube, jeg har sittet å kost megi flere timer nå :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svenske hollywoodfruer. Og alle serier som omhandler britiske white-trash folk, enten de er blakke, unge mødre, har dårlig kosthold,føder, er feite eller har pinlige sykdommer - eller alle disse. Hohoho.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på Paradise Hotel i en veldig travel eksamensperiode - det var det eneste "ekstra" hodet mitt hadde kapasitet til der og da :nigo: Ser heller på søppelreality enn liksombra, irriterende serier som CSI, Greys Anatomy osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du sett the real houswives of new jersey?

Herregud så mye dritt. :P utrolig mye krangling osv.. egentlig ganske gøy.

Oh yeah....og tøttene fra Atlanta og Miami?! Like mye - om ikke enda mer "drrrrrrama" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker Real housewives of beverly hills! Gleder meg alltid like mye til nye episoder :)

Tenkte jeg skulle begynne og se Real housewives of Atlanta og Miami snart!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...