Gå til innhold

Hjelp!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Okei. jeg liker en gutt, men hvordan vet jeg at han liker meg?

han er 19 år. Det er ikke så lenge siden jeg ble kjent med han. han går på skolen min, jeg la han til på facebook og vi begynnte å snakke. dagen etter kom han og en annen på besøk til meg, og etter det har han komt til meg ganske ofte, enten med eller uten andre folk - og blir her til langt på natt! vi sender meldinger av og til og han klemmer meg hver gang han skal gå (av og til når vi møtes og). Alt dette er jo ganske bra tegn, men av og til når vi snakker på facebook for eksempel virker han veldig uintressert, og jeg er en veldig usikker person så jeg har lest litt på nettet om tegn på at han er intressert i deg: og der står det slike småting som f.eks. at det er vanlig at han ser unaturlig mye på deg, eller sier navne ditt ofte, og mange andre ting som skal være tegn på at han liker deg. og han gjør omtrent ingen av de tingene! jeg vet at det ikke finnes noen fasit på kjærligheten, men enkelte ting gjør meg veldig skeptisk. jeg har blitt playet av en gutt før, og det vil jeg ikke skal gjenta seg!

han overnattet hos meg hinn dagen, da ble det litt kosing; dvs at han holdt rundt meg og tok litt på meg. men ingen kyssing.

Vær så snill å hjelp meg! hva kan jeg gjøre for å finne ut om han liker meg? høres det ut som at han bare player meg?

Han er en fin gutt, han kan få så mye bedre hvis han vil! Jeg tør ikke å spørre om hva han føler, tilfelle det gjør han nervøs og fører til at han "trekker seg unna" liksom....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde players var ivrige å tydelige på å prøve å komme seg i buksa di jeg... Men hvis han her mistenkes for å være player må jeg ha misforstått...?

Høres ut som han liker deg osv. (hint: henger mye sammen + kroppskontakt). Det at han til og med lå over uten å være sexmasete eller prøvde å slikke drøvelen din, gjør at jeg tror han er litt forelsket i deg også. :)

Bare fortsett kontakten som den er, høre uansett ut som det utarter seg litt (mtp overnattingen), se om det får en naturlig utvikling til noe mere.

Det at han kan virke uinteressert, kan være fordi han ikke vil være for pågående, ikke vil skremme deg bort, er litt usikker på hva du føler om han, osv.

Lykke til :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...