AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #1 Skrevet 2. januar 2012 Begynte på piller for akkurat to uker siden i dag, så går altså inn i den tredje uken. Begynte den føreste dagen i perioden, og alt gikk helt greit, men så etter at det hadde gått en uke så fortsatte det å blø. Ikke hele tiden, men litt hver dag. Det er veldig irriterende, og frustrerende. Det har blitt litt mindre nå de siste dagene, og blødningene har begynt å komme på litt rundt det samme tidspunktet de siste dagene nå. Og det er ikke kjempemye, må ikke ha tampong, holder å bare ha papir i trusen de timene det er nå. Men har blitt skikkelig sliten osv i det siste, og lurte på om det var pga. dette kanskje? For kan det bli blodmangel når dette skjer? Orker nesten ikke gjøre noen ting lenger, og har bare deprimerende tanker. Hadde ikke dette da jeg hadde mensen, men begynte da det bare fortsatte å blø i ettertid. Har hørt at det er vanlig å blø litt den første måneden man bruker ppillene, men det var fra ei som bruker yasmin. Jeg går selv på mercilon. Kommer dette til å gå over? og kan det være grunnen til at jeg er sliten og trist/ensom(har vært med folk hele tiden i det siste, bare har litt ensomme tanker... bryr meg heller ikke om så mye, men får i blant følelsekick, om jeg kan kalle det det, og da gråter jeg av ingenting!) siden det kanskje kan komme av blodmangel? eller?
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #3 Skrevet 3. januar 2012 Helt normalt. Du har neppe blodmangel, følelse av tristhet/tomhet er også en helt vanlig bivirkning av p-piller. Gi det en stund til, det kan nemlig gå over etter hvert.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå