AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #1 Skrevet 2. januar 2012 Jeg har en slags stygg liten sak i underlivet. Er usikker på nøyaktig hva det er. Den er myk, liten, men står litt ut, og er rødbrun i fargen. Jeg tipper det er en type føflekk, men kanskje det er noe vortegreier. Uansett, jeg synes selv det er fryktelig ekkelt å ha noe slikt der nede (ingen mann får nærme seg det stedet med munn med andre ord), og ønsker å få den fjernet. Men det jeg lurer på er hvor jeg bør gå hen? Fastlegen min er en ung dame, knapt eldre enn meg selv, og av en eller annen grunn tror jeg at jeg hadde dødd av flauhet om hun skulle holdt på å grave rundt nede ved kjønnsleppene mine. Er fastleger vant til slikt, eller bør jeg gå til Volvat eller noe tilsvarende?
Kamikatze Skrevet 2. januar 2012 #3 Skrevet 2. januar 2012 Gå dit du føler deg trygg, eller minst ukomfortabel. Så lenge du går.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #4 Skrevet 3. januar 2012 Så fastleger gjør iblant slike ting de også? For med mindre det er veldig vanlig, tror jeg heller at jeg betaler litt ekstra og går til et annet sted. :gjeiper:
Gjest ticket Skrevet 3. januar 2012 #5 Skrevet 3. januar 2012 Fastleger grever da mellom beina på folk hele tiden, så jeg hadde nok startet der.
Avalon Skrevet 3. januar 2012 #6 Skrevet 3. januar 2012 Jeg fjernet noe som minnet om det du beskriver igår hos fastlegen. Langt oppe på innsiden av låret. Det kan være et hemangiom som er en ansamling av blodårer. Like lett å fjerne som en føflekk, men siden det er en del blodårer der så kan det blø litt. Gå til legen du tar bare et par sekunder så er den borte.
Sissa Skrevet 3. januar 2012 #7 Skrevet 3. januar 2012 Ganske sikkert på at det ikke er noe farlig! Føflekker kan man få overalt! Men om du er usikker, drar du til fastlegen din!
Kaptein Stålull Skrevet 3. januar 2012 #8 Skrevet 3. januar 2012 Jeg har en føflekk på kravebenet jeg vil fjerne, og jeg ble henvist til kirurg. Skjønner nå at rutinene er annerledes, du må nesten bare høre Er du heldig blir du kanskje henvist videre, pga plasseringen av føflekken.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå