AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #1 Skrevet 2. januar 2012 Er forholdsvis nylig singel, og trenger litt hjelp mtp på når en fyr er interessert eller ikke. Møtte en fyr. Det var vel ikke akkurat kjærlighet ved første blikk,men heller ikke det motsatte. Følte kanskje at det var rom for å oppdage mer hos han, og tror det var gjengjeldte tanker fra hans side. Møtte hverandre igjen, ble med hjem... ...og så ble det stille. Har ikke hørt noe. Regnet nesten med å få en "godt nytt år" melding på nyttårsaften, men ikke da heller. Bør jeg ta dette som et slags tegn? Er det alltid gutten som skal pushe på? Er det mulig at han tenker at det er jeg som bør ta initiativet? Føler at jeg skriver mye og utfyllende i meldingene vi har skrevet, mens han er mer kort og konsis. Få spørsmål .... Er han interessert??? Dersom noen har en oppskrift på akkurat det med å treffe nye menn, så er det bare å dele den ut :D
Admeliora Skrevet 2. januar 2012 #2 Skrevet 2. januar 2012 Er forholdsvis nylig singel, og trenger litt hjelp mtp på når en fyr er interessert eller ikke. Møtte en fyr. Det var vel ikke akkurat kjærlighet ved første blikk,men heller ikke det motsatte. Følte kanskje at det var rom for å oppdage mer hos han, og tror det var gjengjeldte tanker fra hans side. Møtte hverandre igjen, ble med hjem... ...og så ble det stille. Har ikke hørt noe. Regnet nesten med å få en "godt nytt år" melding på nyttårsaften, men ikke da heller. Bør jeg ta dette som et slags tegn? Er det alltid gutten som skal pushe på? Er det mulig at han tenker at det er jeg som bør ta initiativet? Føler at jeg skriver mye og utfyllende i meldingene vi har skrevet, mens han er mer kort og konsis. Få spørsmål .... Er han interessert??? Dersom noen har en oppskrift på akkurat det med å treffe nye menn, så er det bare å dele den ut :D Han høres dessverre ikke veldig interessert ut. Hadde jeg hatt en oppskrift, skulle du gjerne fått den. Men jeg har ikke helt funnet ut den hemmelige ingrediensen enda.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #3 Skrevet 2. januar 2012 Det var det jeg fryktet.. Håper jeg har funnet ingrediensen innen et halvt år. Kan ikke gå rundt å være desperat fordi ingen menn vil noe seriøst!
Likevekt Skrevet 2. januar 2012 #4 Skrevet 2. januar 2012 Det er nok av menn som vil noe særiøst også, du har nok bare ikke møtt dem enda. 2
Danonym Skrevet 3. januar 2012 #5 Skrevet 3. januar 2012 ...og så ble det stille. Har ikke hørt noe. Regnet nesten med å få en "godt nytt år" melding på nyttårsaften, men ikke da heller. Har du tatt kontakt da? Om ikke du har gjort noen nye fremstøt ville jeg i alle fall gjort det før du konkluderte med noe. Om det fortsatt da ikke er tegn til interesse er jo saken klar.
Knirke Skrevet 3. januar 2012 #6 Skrevet 3. januar 2012 Har du tatt kontakt da? Om ikke du har gjort noen nye fremstøt ville jeg i alle fall gjort det før du konkluderte med noe. Om det fortsatt da ikke er tegn til interesse er jo saken klar. What he said! Send en melding og spør om noe fjas ("Hatt en bra nyttårsfeiring?" e.l.). Svarer han kort og kjølig kan du glemme ham
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #7 Skrevet 3. januar 2012 Har sendt melding! Spurte kort og greit om hvordan han hadde det... ... så får vi se!
Admeliora Skrevet 3. januar 2012 #8 Skrevet 3. januar 2012 Har sendt melding! Spurte kort og greit om hvordan han hadde det... ... så får vi se! Krysser fingrene for deg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå