Gå til innhold

Kan dere ikke ta litt hensyn..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Godt mulig jeg blir oppfattet som sytete nå, men jeg vil bare be dere om å tenke litt når dere legger ut enkelte bilder..

Var nettopp inne på tråden hvor det diskuteres hvem som er de ondeste skikkelsene på film. Jeg satt og leste og plutselig dukker The Ring-dama opp på skjermen.

Jeg er sikker på at det ikke bare er meg her i verden som sliter med å være husredd og livlig fantasi. Jeg kan med hånden på hjerte si at jeg ikke kommer til å klare å sove eller å være alene en stund framover nå uten å rett og slett være veldig, veldig redd.

Jeg har aldri sett filmen, men utifra hva folk har fortalt så sliter jeg fortsatt VELDIG med fantasien, ser for meg ting, og blir veldig veldig lett skremt..

Noen som kjenner seg igjen? :( Synes folk kan tenke seg litt om før de poster slikt, men det var kanskje meningen å skremme..

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest RompeRusk
Skrevet

Synes vel egentlig at du overdriver KRAFTIG..

• Liker 28
Gjest Bustenskjold
Skrevet

Vil nødig virke ufin eller arrogant, men hva gjorde du inne på en sånn tråd i utgangspunktet?

Hvis det skremmer deg sånn altså..

• Liker 12
Gjest Maneater?
Skrevet

Kjenner meg ikke igjen i det nei. Får la være å surre på KG da om det blir for skummelt for deg. :fnise:

Gjest Cosette
Skrevet

Nei, du, hallo. Her er det på sin plass å være litt mer selektiv med hvilke tråder man klikker seg inn på om man er såpass sensitiv.

• Liker 4
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg skjønner litt hva du mener, siden bildet gjorde at jeg kikket meg over skulderen selv.

Men hvis du vet at du er husredd i så stor grad, så er det kanskje uansett en dårlig idè å gå inn i en tråd som handler om onde karakterer? :)

• Liker 3
Skrevet

Akkurat i den tråden burde det vel ikke komme som et sjokk at noen poster stygge bilder.

Det blir litt som å klage på lettkledde bilder når man beveger seg inn i en tråd som heter "Hva synes dere om denne kroppen/rumpa/modellen?"

Jeg har vært husredd som fy så lenge jeg kan huske, men det har vel bare lært meg at jeg får la være å lese krimbøker når jeg er alene hjemme om kvelden, og å sitte i mørket og se skrekkfilm når jeg vet kjæresten min skal ut senere...

• Liker 2
Gjest anonym
Skrevet

Hvis du blir så lett skremt som du gjør burde du kanskje ikke klikket på det bildet? :gjeiper: Syns det er helt greit at folk legger ut slike bilder, og akkurat under den kategorien regner vel man med med å få opp et slikt bilde kanskje. Eller så kan det jo være greit å skrive at akkurat det bildet man legger ut ikke er for sarte sjeler :Nikke:

Gjest badeand1
Skrevet

Hvis du blir så lett skremt som du gjør burde du kanskje ikke klikket på det bildet? :gjeiper: Syns det er helt greit at folk legger ut slike bilder, og akkurat under den kategorien regner vel man med med å få opp et slikt bilde kanskje. Eller så kan det jo være greit å skrive at akkurat det bildet man legger ut ikke er for sarte sjeler :Nikke:

Er umulig å ikke se det.

• Liker 1
Gjest Madelene1
Skrevet

Hvilken tråd er det snakk om? Jeg vil også inn å se!! :P

AnonymBruker
Skrevet

Helt enig med TS. Samme vil jeg si om youtube videoer. Hvorfor ikke la folk selv velge om de vil se? Selv så skrur jeg av bildene i nettleseren om jeg har mistaker om at noen kan postebilder, men er jo ikke alltid man tenker på det og mange ganger så popper det jo opp et bilde uten at man tenker på det kan skje i den og den tråden. På andre forum så poster jo folk et bilde hver gang de poster en nyhetssak som om det var en avis. Jeg er ikke intressert i å se bilder fra krig og all elendighet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner deg godt...

AnonymBruker
Skrevet

Synes folk kan tenke seg om før de leser tråder jeg da. :)

Gjest Glenfarclas
Skrevet (endret)

Akkurat i den tråden burde det vel ikke komme som et sjokk at noen poster stygge bilder.

Med fare for å drive med flisespikkeri, men tråden handla om onde karakterar, ikkje om skumle karakterar. Eg vart overraska sjølv over korleis mange tolka tråden i den retninga. The Ring-jenta er vel ikkje ond? Sjølv om eg ikkje er like lettskremd hadde eg ikkje venta slike bilete, men kanskje heller diskusjonar om motiv for ulike gjerningar, eller kva funksjon den onde karakteren har i ein film og slikt.

Edit: Ikkje personleg meint mot den eg siterte, ser det er fleire som meiner dette. Eg snakkar meir generelt, men tykte det var greit å ta utgangspunkt i eit døme.

Endret av Glenfarclas
Gjest Nuppdupp
Skrevet

derfor skulle det vært 18årsgrense... be moren din låse pcen for sånt tull. både google, youtube og bilder. slik at du bare ser et kryss!! eller gjør det selv om du er gammel nok

AnonymBruker
Skrevet

Den jenta (sadako) er vel ond? Hun ble kastet i en brønn fordi hun hadde drept et annet menneske, og så satte hun i gang en evig forbannelse med sine telepatiske evner, fordi hun led i brønnen. Rett meg om jeg tar feil. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...