AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #1 Skrevet 2. januar 2012 (endret) Hva synes dere om denne kroppen? Endret 3. januar 2012 av SportyShorty 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #3 Skrevet 2. januar 2012 Riktig så flott den! Deilige bryster, helt passe store. Langt blondt hår, akkurat slik jeg liker. Mage, hofter og lår med litt å ta i, og ikke syltynn slik så mange andre i lignende tråder rundt her er. 9/10
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #4 Skrevet 2. januar 2012 Kjempeflott kropp det der! Ikke mye å utsette der nei!!
Roo Skrevet 2. januar 2012 #5 Skrevet 2. januar 2012 Noen som trenger en selvtillits-boost her eller? Pen var du iallefall! 3
Gjest badeand1 Skrevet 2. januar 2012 #6 Skrevet 2. januar 2012 (endret) Likte ikke. Edit: Magen er flat og fin, lårene og puppene er fine, men syns det er finest når man har synlig midje. Endret 2. januar 2012 av Mortem 6
smalls Skrevet 2. januar 2012 #9 Skrevet 2. januar 2012 Likte ikke. Edit: Magen er flat og fin, lårene og puppene er fine, men syns det er finest når man har synlig midje. Enig. 1
Gjest Apophis Skrevet 2. januar 2012 #10 Skrevet 2. januar 2012 Djiiizes.. Desperat etter bekreftelse eller noe siden du legger ut bilde der du er naken? Vil si det er ein heilt grei kropp, ikkje noe spesielt med den, har sett finere og har sett "styggere". Kos deg med eit bilde du ikkje får slettet siden du la inn som AB 5
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #11 Skrevet 2. januar 2012 Så modent og empatisk av dere å kritisere henne som oppmerksomhetssyk og whatnot... Er dere sjalu, eller? Slik jeg tolker det, er TS snarere veldig usikker på seg selv og ønsker/trenger litt komplimenter. Det er utrolig mange som er usikre og misfornøyde med sin egen kropp nå for tiden, og det er et sinnsykt press fra mediene, populærkulturen og ikke minste fra andre kvinner om at man må se ut på en viss måte. Når man oppdras inn i en verden der damer helst skal se ut som Barbiedukker, er det jaggu ikke rart hvem som helst kan bli usikker iblant. Å kritisere andres kropper, spesielt på punkter som ikke kan løses med et sunt kosthold og trening, er ikke konstruktiv kritikk overhodet. Da er det bedre å holde kjeft, i stedet for å gjøre TS enda mere usikker på seg selv. TS: Du ser slankere og langt bedre ut enn gjennomsnittet. Vær fornøyd med deg selv! 2
Cathrine88 Skrevet 2. januar 2012 #12 Skrevet 2. januar 2012 Kunne trengt litt mer selvrespekt og selvtillit, men ellers fin. 7
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #13 Skrevet 2. januar 2012 For rett og guttete, nesten ikke midje. 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #14 Skrevet 2. januar 2012 Så modent og empatisk av dere å kritisere henne som oppmerksomhetssyk og whatnot... Er dere sjalu, eller? Slik jeg tolker det, er TS snarere veldig usikker på seg selv og ønsker/trenger litt komplimenter. Det er utrolig mange som er usikre og misfornøyde med sin egen kropp nå for tiden, og det er et sinnsykt press fra mediene, populærkulturen og ikke minste fra andre kvinner om at man må se ut på en viss måte. Når man oppdras inn i en verden der damer helst skal se ut som Barbiedukker, er det jaggu ikke rart hvem som helst kan bli usikker iblant. Å kritisere andres kropper, spesielt på punkter som ikke kan løses med et sunt kosthold og trening, er ikke konstruktiv kritikk overhodet. Da er det bedre å holde kjeft, i stedet for å gjøre TS enda mere usikker på seg selv. TS: Du ser slankere og langt bedre ut enn gjennomsnittet. Vær fornøyd med deg selv! Herregud, bare fordi ikke alle roser kroppen til ts opp i skyene, så er vi sjalue?? Nei du, jeg er ikke sjalu og når man legger ut bilde av kroppen sin nesten naken får man bare finne seg i å få ikke fult så positive kommentarer. Tåler man ikke det, så ikke gidd å legg ut bilde av kroppen din på et forum! 6
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #15 Skrevet 2. januar 2012 Hva, har du hår på venusberget?! Turn-off! 2
Gjest True Khaleesi Skrevet 2. januar 2012 #17 Skrevet 2. januar 2012 Neste gang bør du prøve å skyve rumpa litt bakover og svinge ene hoften til siden slik at du får midje. Jeg synes kroppen var grei nok, men hårete venusberg og solariumsskille på puppene er ikke min favoritt. 1
B18 Skrevet 2. januar 2012 #19 Skrevet 2. januar 2012 hahah! enig:) Kunne trengt litt mer selvrespekt og selvtillit, men ellers fin.
Gjest Bustenskjold Skrevet 2. januar 2012 #20 Skrevet 2. januar 2012 Synes den var flott jeg Og pluss for hårete venusberg (det finnes faktisk noen som fremdeles finner det sexy) 3
Fremhevede innlegg