mya87 Skrevet 2. januar 2012 #1 Skrevet 2. januar 2012 jeg så noen skrev her at det er så mange norske jenter som faller for utenlandske. Så var det noen som skrev at de er mer frempå fordi de ser annderledes på jenter. Hvordan da? At jenter er mer svake? venninna mi ble kjent med en muslimsk fyr fra Uganda, han er veeldig frempå og gir masse oppmerksomhet. er de lært opp til det? Hun har sagt klart ifra at han ikke får sex fra henne. og det sa han var greit, de kunne ha det etter ekteskap. Han godtokt det. Han er selv jomfru. De er begge 20 år
Gjest Survival Skrevet 2. januar 2012 #2 Skrevet 2. januar 2012 jeg så noen skrev her at det er så mange norske jenter som faller for utenlandske. Så var det noen som skrev at de er mer frempå fordi de ser annderledes på jenter. Hvordan da? At jenter er mer svake? venninna mi ble kjent med en muslimsk fyr fra Uganda, han er veeldig frempå og gir masse oppmerksomhet. er de lært opp til det? Hun har sagt klart ifra at han ikke får sex fra henne. og det sa han var greit, de kunne ha det etter ekteskap. Han godtokt det. Han er selv jomfru. De er begge 20 år Hvorfor snakker du om mennesker med andre nasjonaliteter som om de skulle vært dyr? Ærlig talt. Mennesker fra andre land er like forskjellige seg i mellom som oss nordmenn. 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #3 Skrevet 2. januar 2012 jeg så noen skrev her at det er så mange norske jenter som faller for utenlandske. Så var det noen som skrev at de er mer frempå fordi de ser annderledes på jenter. Hvordan da? At jenter er mer svake? venninna mi ble kjent med en muslimsk fyr fra Uganda, han er veeldig frempå og gir masse oppmerksomhet. er de lært opp til det? Hun har sagt klart ifra at han ikke får sex fra henne. og det sa han var greit, de kunne ha det etter ekteskap. Han godtokt det. Han er selv jomfru. De er begge 20 år ja de er lært opp til å sjarmere damene i senk. etterpå slår de 3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #4 Skrevet 2. januar 2012 Ta en tur til Alanya, Tyrkia så skjønner du hva jeg mener. De henger etter deg på ethvert gatehjørne, slenger bemerkninger med seksuell undertone, flørter helt åpentlyst, osv. Betydelig mer pågående og direkte flørtende enn de aller fleste norske gutter. Om det ligger i kulturen eller oppdragelsen vet jeg ikke. Spiller det egentlig noen rolle? Det er nå en gang et hav av forskjell.
Wonders Skrevet 4. januar 2012 #5 Skrevet 4. januar 2012 ingen som tenker på godt voksne norske kvinner som drar på "jenttur" til Hellas.... Ikke så vanskelig å vite hva de gjør der... Synes det å putte utenlandske menn i en bås blir trangsynt. Er i et varmt langt forhold med norsk/pakistaner og forstår ikke helt hva dere egentlig sikter til. Man lærer andre hvordan man selv vil bli behandlet. Hva gatefolk roper etter meg bryr jeg meg midi i om gitt... Sier mer om dem :fise: enn om meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå