liv Skrevet 2. januar 2012 #1 Skrevet 2. januar 2012 Jeg har vunnet en vognpose, det stod en brio vognpose og da jeg hentet den var det en simopose. Det er blitt samme selskap så det får bare være men det står at verdien er 1600 men posen er en en 2010 modell som ble solgt ut for 500kr i slutten av 2010 og er ikke solgt siden... (Jeg var å sjekket om jeg fikk byttet den inn i noe annet, da jeg ikke trenger fler vognposer). Jeg har da ikke fått den premien jeg vant, mener jeg... Er jeg rar som reagerer på det?
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #2 Skrevet 2. januar 2012 Du skal ha det de sier at du har vunnet da.
altflyter Skrevet 2. januar 2012 #3 Skrevet 2. januar 2012 Jeg ville spurt butikken jeg vant den i om hva dette er. De kan ikke endre premien til en billigere modell etter at konkurransen er over 2
liv Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2012 Vant den på en julekalender for et idrettslag... Hadde jeg bare vunnet den i en butikk så hadde jeg klaget, men kan en det til idrettslag? De har sikkert vært rundt og tigget premier og fått en eldre pose en butikk ikke har fått solgt.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 3. januar 2012 #5 Skrevet 3. januar 2012 Jeg hadde nok ikke orket å lage en stor sak ut av det. men tror nok jeg ville sagt fra til idrettslaget at de burde oppgi korrekt premie. 5
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #6 Skrevet 3. januar 2012 Jo, du har jo fått nettopp den premien du vant. Verdien er jo fortsatt 1600 kr selv om den sist ble solgt på salg mye billigere. Og naturligvis får man ikke bytte premier slik du ønsker. Nå syns jeg du er vanskelig. 4
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #7 Skrevet 3. januar 2012 Jeg synes dette ikke er noe å bråke om i det hele tatt. Du fikk jo premien som sto beskrevet, og den ble helt sikkert solgt for den prisen før den kom på salg. Så ja, jeg synes du er rar. 3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #8 Skrevet 3. januar 2012 Verdien er jo 1600, selvom den blir solgt billigere nå. Hvis noen stjeler i butikken vår blir de anmeldt for den ordinære summen av varen, ikke salgsprisen. Bare for å sammenligne. 1
liv Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #9 Skrevet 3. januar 2012 Verdien er på 2011 posen er 1600,- det er stor forskjell på posene (Den nye er bl.a vanntett). Den gamle er ikke i salg lenger, den gamle kosta forøverig 1400 fullpris, det er den nye som koster 1600.. Kommer ikke til å gjøre noe ut av det men synes det er dårlig å avertere at de har den og den premien når det er en annen... Og jeg har jo ikke vunnet en ny pose når den har vært hos noen i over et år... (ubrukt ja, men ikke ny) 1
Plastaroma Skrevet 4. januar 2012 #10 Skrevet 4. januar 2012 Skjønner irritasjonen din litt. Samtidig så er det snakk om en premie, som du ikke hadde forventet. Jeg vant en gang hovedpremien i et lotteri, det var i utgangspunktet en kostbar ting, men jeg kunne ikke bruke den. Det gikk heller ikke å bytte den, fordi den hadde gått ut av sortimentet. Jeg ga den vekk til noen som kunne bruke den. Kunne selvsagt solgt den for noen hundrelapper, men jeg fikk meg ikke til å gjøre det, all den tid jeg bare hadde brukt 20 kroner på loddet. Jeg smiler enda av uttrykket i ansiktet til hun jeg ga den til. Men samtidig er det ikke helt samme sak, jeg var på forhånd klar over at den var gått ut av sortimentet og dermed ikke kunne byttes. Jeg ville nok gitt en syrlig kommentar neste gang samme forening har loddsalg. Jeg synes de juksa litt der, den kostet garantert ikke 1600 da de fikk den til utlodning.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå