AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #1 Del Skrevet 2. januar 2012 Faen, la på noe dekkgreier på bilen i tilfelle det skulle snø eller fryse, i stede regnet det flere dager i strekk uten at jeg var her og kunne redde kjerra. Nå er utsiden av ruta riktig skjoldete av at dekket la seg ned på ruta og ble vått. Hva har skjedd? Har fått tips om avfettingspray, og alle mulige tips om vanlig vindusvask ala JIF, AJAX, nal, osv. Nå er det mørkt ute, men i morgen må jeg prøve å ta tak i problemet. Det ser ut som en kalender hele ruta, delt i fine firkanter der duken har tatt ned i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 11. januar 2012 #2 Del Skrevet 11. januar 2012 Jeg har best erfaring med den vindusvasken til Jif. Den lille flasken med den tykke og sterktluktende såpen... Denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 11. januar 2012 #3 Del Skrevet 11. januar 2012 Og ja, jeg bruker nalen etterpå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #4 Del Skrevet 12. januar 2012 Også bare smører jeg det utover ruta med en fille da eller? Er bare vant til sånn sprutespray jeg, ikke det man heller oppi bøtte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 16. januar 2012 #5 Del Skrevet 16. januar 2012 Også bare smører jeg det utover ruta med en fille da eller? Er bare vant til sånn sprutespray jeg, ikke det man heller oppi bøtte.. Jepp, blander det med vann, og vasker ruta med en klut, og naler av etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå