YoyoMa Skrevet 2. januar 2012 #1 Skrevet 2. januar 2012 Hun ser ut som en mann! Eller som en 40 år gammel dame. Eller kanskje enn krysning av begge deler. Hvorfor i alle dager har media forelsket seg i hu? 4
B18 Skrevet 2. januar 2012 #4 Skrevet 2. januar 2012 Hun er ung og rik, søstra til Kate. Men skjønner ikke greia med "rumpa" hennes, det jo ingen ting der, den er helt normal, ikke noe spesielt. 7
Rainbow Skrevet 2. januar 2012 #5 Skrevet 2. januar 2012 Jeg syns hun er kjempesexy! Var hun jeg la merke til under tv-sendingene til programmet! Særlig i den veldig rompefremhevende kjolen!
Gjest Raindrops Skrevet 2. januar 2012 #6 Skrevet 2. januar 2012 Jeg synes ikke hun er slående vakker, men hun ser da absolutt ikke ut som en mann? 3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #7 Skrevet 2. januar 2012 Jeg skjønner det heller ikke. Virker som om media finner noen de hyper skikkelig og prøver å få samfunnet til å synes er dødspene. Får man høre ofte nok at hun er dødsvakker tror man det til slutt... Litt det samme som norske medier gjør med folk som Rachel Nordtømme, Jenny Skavland og gjengen. De er egentlig ikke noe spess i seg selv (selv om de er pene), men media hyper dem sånn at alle tror at alle andre syns de er fantastiske. I den ene kjolen ser rumpa bra ut, ellers ser den ganske flat ut. 1
smalls Skrevet 2. januar 2012 #9 Skrevet 2. januar 2012 Jeg synes hun er helt alminnelig pen, men synes ikke hun ser ut som en mann i hvert fall.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #11 Skrevet 2. januar 2012 Fordi hun er singel, gifteklar og flott å se på kanskje? I tillegg kom hun jo i rampelyset ved å vise den flotte stjerten sin under bryllupet til søsteren i fjor vår. http://www.maxfarquar.com/wp-content/uploads/2011/04/pippa-middleton-great-arse.jpg
Gjest Apophis Skrevet 2. januar 2012 #12 Skrevet 2. januar 2012 Syns ho er pen eg (men skal innrømme at søsteren er penere), ser definitivt ikkje ut som ein mann-dame krysning på 40 år. Når eg leser slikt, tenker eg bare "jealous much?" 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #13 Skrevet 2. januar 2012 Hvilke menn er det du sammenligner henne med med? Du har ikke tilfeldigvis stort behov for briller... Jeg kjenner i alle fall ingen menn som ser slik ut. Forfra: http://img.ibtimes.com/www/data/images/full/2011/05/03/94239-pippa-middleton.jpg Bakfra: http://www.maxfarquar.com/wp-content/uploads/2011/04/pippa-middleton-great-arse.jpg 2
Gjest RompeRusk Skrevet 2. januar 2012 #14 Skrevet 2. januar 2012 .. Og jeg ser fortsatt ikke hva det er med rumpa hennes.. Formen på rumpa vises jo ikke engang med kjolen?! 3
Gjest Cosette Skrevet 2. januar 2012 #15 Skrevet 2. januar 2012 Det er ingen som synes Pippa Middleton er noe spesielt, kun britiske og amerikanske medier. De ville hauset opp hvilken som helst OK utseende dame som kan sies å ha en link til den britiske kongefamilien og Kate Middleton. Hvis du leser kommentarfeltet til Daily Mail, som bruker å kjøre utallige artikler om Pippa og hennes whereabouts, så er stemningen en ganske annen. Pippa er selvsagt helt ordinær ansiktsmessig, og de fleste ville aldri sett to ganger på henne om hun ikke var kjent som Kates søster. Kate på sin side er søtere og mer forfinet, men hun er også mer ordinær enn hva britisk presse hauser henne opp som. Det er bare media som forsøker å selge dem inn som vanvittige skjønnheter for å skape interesse, de ville gjort det samme nesten uansett hvem den kongelige prinsen hadde giftet seg med. Vi ser jo litt av samme tendensen her i Norge hvor Mette-Marit tidvis har blitt sammenlignet med Grace Kelly utseendemessig - for all del, det er ingenting galt med MM, men en slik sammenligning blir jo helt på jordet. 4
Mynona Skrevet 2. januar 2012 #16 Skrevet 2. januar 2012 Pen jente altså. Men hva er det med rumpa?? Jeg har aldri sett rumpa hennes, så mulig den er fin. Men i den hvite kjolen synes den jo ikke. Har aldri fattet hvorfor alle forelsket seg i den rumpa basert på den kjolen Kjolen er jo ikke akkurat rumpe-fremhevende..... 2
challenger Skrevet 2. januar 2012 #17 Skrevet 2. januar 2012 Jeg synes faktisk Pippa er mye penere enn Kate jeg
Roo Skrevet 3. januar 2012 #18 Skrevet 3. januar 2012 Jeg synes faktisk Pippa er mye penere enn Kate jeg Støttes! MYE penere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå