Gjest Lillemy ;* Skrevet 2. januar 2012 #1 Skrevet 2. januar 2012 Hei, jeg skal til USA om noen dager. Jeg kommer også til å få mensen dagen før jeg drar, så jeg lurer på om det er best å bruke tampong eller bind på flyet? Den ene flyturen varer jo i 10 timer, så da kan jeg vel skifte tampongen etter 5 timer? tusen takk for svar!
Gjest Elfrida Skrevet 2. januar 2012 #2 Skrevet 2. januar 2012 Bruk det du er mest bekvem med ellers, og som du vet er behagelig og sikkert når man sitter lenge. Personlig ville jeg valgt tampong.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #3 Skrevet 2. januar 2012 Begge deler. Fint med et bind som ekstra sikkerhet om du pga. turbulenser eller forsinkelser ikke kan bytte tampong når du hadde tenkt.
Norbertine Skrevet 2. januar 2012 #4 Skrevet 2. januar 2012 Noen burde betale meg for å selge menskopper sånn som jeg reklamerer, men jeg ville uansett brukt menskopp. Det hadde i hvert fall vært et tips om det var lenger tid til du skulle dra, men nå rekker du jo verken å bestille eller langt mindre venne deg til en menskopp, så det er ikke så veldig relevant. Det burde vel fungere helt fint med tampong om du er vant til det, ville dog tatt med meg antibac i flytende eller serviettform til bruk før og etterpå, ikke alltid flyvann er helt å stole på. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå