Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2012 #1 Skrevet 2. januar 2012 Jeg har lyst til å korrigere et arr som ble veldig stygt etter en operasjon for ca ti år siden. Er redd for å komme til en kirurg som ikke er flink.Er det noen som har erfaring fra colosseumklinikken her?
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2012 #2 Skrevet 2. januar 2012 Jeg har lyst til å korrigere et arr som ble veldig stygt etter en operasjon for ca ti år siden. Er redd for å komme til en kirurg som ikke er flink.Er det noen som har erfaring fra colosseumklinikken her?
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2012 #3 Skrevet 2. januar 2012 Jeg opererte brystene mine på colosseumklinikken for fire uker siden, og er veldig fornøyd! Alle er veldig profesjonelle, og jeg følte meg veldig trygg på at de ville mitt beste. Så anbefaler deg i alle fall å ta en prat med dem!
Suzy Skrevet 2. januar 2012 #4 Skrevet 2. januar 2012 Jeg har hatt brystreduksjon/løft der for fire år siden - veldig dyktige og profesjonelle, så der får du sikker god behandling
Suzy Skrevet 3. januar 2012 #6 Skrevet 3. januar 2012 Mine er veldig bra - syns nesten ikke, men det har både med hvordan de har grodd og hvor de er plassert. Men jeg har vært til undersøkelser hos andre legere i ettertid som har berømmet arbeidet og sagt at det var veldig flott utført.
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2012 #7 Skrevet 3. januar 2012 Sårene mine har grodd veldig fint og har ikke hatt noe ubehagligheter med dem. Men nå er det jo bare fire uker siden operasjon, så det gjenstår å se hvordan det blir. Men foreløpig ser det veldig bra ut:-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå