Gjest Apophis Skrevet 1. januar 2012 #1 Skrevet 1. januar 2012 Har ein mikrobølgeovn som rommer 17 liter og bruker denne til å poppe popkorn i blant. Problemet er at posene nesten alltid setter seg fast og brent popkorn smaker ikkje akkurat så digg og det ødelegger gjerne smaken på det som er ubrent også. Så, hvordan løse problemet med poser som setter seg fast? Man skal jo helst ikkje åpne mikroen i hytt og pine når man popper pose-popkorn, så hva gjør dere andre for å hindre det i å skje?
FruN Skrevet 1. januar 2012 #2 Skrevet 1. januar 2012 Har posen inne kortere tid? Viktig å høre på poppinga, ikke "bare" sette på en tid på mikroen..
Gjest Apophis Skrevet 1. januar 2012 #3 Skrevet 1. januar 2012 Eg står som regel og følger med, men posen setter seg liksom fast i kantene i mikroen når den går rundt på det fatet og då må eg stoppe for å få den løs, litt kjipt å gjøre det femti ganger for ein pose popkorn for det tar lengre tid når eg må stoppe den heile tida :gjeiper:
Gjest Apophis Skrevet 1. januar 2012 #7 Skrevet 1. januar 2012 Har prøvd det også. Men når posen setter seg fast, så svir det seg veldig fort
Tullamore Dew Skrevet 1. januar 2012 #9 Skrevet 1. januar 2012 Jeg løser det problemet ved å åpne mikroen og snu posen den veien den skal, den setter seg jo alltid fast.. Har hatt samme mikro i 6 år, og den har ikke dødd av det. Enda..
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #10 Skrevet 2. januar 2012 Vet ikke helt hvor stor mikro jeg har, men jeg opplever at popcorn posen setter seg fast hele tiden, men popcornen blir ikke brent av den grunn. Har ikke så mange andre tips enn å bare ha den i kortere tid. De popcornene som ikke poppes, kan du legge tilbake i posen og poppe senere. Det gjør jeg. Her skal ingenting kastets :gjeiper:
Gjest alille Skrevet 2. januar 2012 #11 Skrevet 2. januar 2012 Popcornet vårt ble alltid brukbart, selv da vi hadde en gammeldags mikro som ikke snurret ting rundt. Sikker på at det er snurringa som er problemet?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå