Gjest Badabing Skrevet 1. januar 2012 #1 Skrevet 1. januar 2012 Jeg har vært veldig kjedelig i påleggsveien, men har lyst til å bli flinkere til å lage pålegg fra bunnen. Laget en postei av smørbønner som ble kjempegod. Har oppskrift på en annen bønnepostei som vi skal prøve ut i morgen. Men er det noen av dere som lager godt pålegg fra bunnen og har lyst til å dele oppskrift? Har også lyst til å lære meg å lage ost til pålegg og ost til palak paneer.
Sauen Shaun Skrevet 2. januar 2012 #2 Skrevet 2. januar 2012 Har du en oppskrift på den smørbønneposteien? Jeg er også på leting etter oppskrifter på vegetarpålegg.
Gjest Badabing Skrevet 2. januar 2012 #3 Skrevet 2. januar 2012 Jeg fant oppskrift hos Veganmisjonen: http://veganmisjonen.blogspot.com/2011/03/oppskrift-bnnepostei-smrbnner-palegg.html Skal teste ut flere etter hvert og si om de blir bra.
Sauen Shaun Skrevet 2. januar 2012 #4 Skrevet 2. januar 2012 Den skal prøves ut så snart restene av julepålegget er spist opp.
Pingting Skrevet 2. januar 2012 #5 Skrevet 2. januar 2012 Tapenade i vegetarvariant? Hummus kan også funke på brødskiva kan jeg se for meg, særlig om man har noe godt oppå (urter, oliven, grillede grønnsaker, egg etc) Hva med hjemmelaget pesto i en eller annen variant? Pesto + god gulost + cherrytomater er veldig godt på skiva. Ellers så dukket denne opp på google, den så jo god ut?
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #6 Skrevet 2. januar 2012 Regner med du spiser egg - i såfall kan hjemmelaget eggesalat være noe Oppskrift på majones og eggesalat her. Hummus er kjempegodt på brød og knekkebrød ja Og avocado, gjerne med tomat eller paprika og salt og pepper. Har også ei venninne som bruker tahini som pålegg. Bønnepostei hørtes veldig godt ut, det skal jeg prøve meg på
Gjest Badabing Skrevet 2. januar 2012 #7 Skrevet 2. januar 2012 Mmm.. Her så det ut som det var mye godt! Takker så mye, nå er det bare å sette i gang å eksperimentere
Gjest Consensio Skrevet 2. januar 2012 #8 Skrevet 2. januar 2012 Har ikke noe å komme med, bare legger tråden til i mine innlegg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå