Gå til innhold

Hjemmelaget vegetarpålegg

Fremhevede innlegg

Gjest Badabing
Skrevet

Jeg har vært veldig kjedelig i påleggsveien, men har lyst til å bli flinkere til å lage pålegg fra bunnen.

Laget en postei av smørbønner som ble kjempegod. Har oppskrift på en annen bønnepostei som vi skal prøve ut i morgen. Men er det noen av dere som lager godt pålegg fra bunnen og har lyst til å dele oppskrift? Har også lyst til å lære meg å lage ost til pålegg og ost til palak paneer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du en oppskrift på den smørbønneposteien? Jeg er også på leting etter oppskrifter på vegetarpålegg.

Skrevet
:helen: Den skal prøves ut så snart restene av julepålegget er spist opp.
Skrevet

Tapenade i vegetarvariant? :)

Hummus kan også funke på brødskiva kan jeg se for meg, særlig om man har noe godt oppå (urter, oliven, grillede grønnsaker, egg etc)

Hva med hjemmelaget pesto i en eller annen variant? Pesto + god gulost + cherrytomater er veldig godt på skiva.

Ellers så dukket denne opp på google, den så jo god ut? :sikle:

AnonymBruker
Skrevet

Regner med du spiser egg - i såfall kan hjemmelaget eggesalat være noe :) Oppskrift på majones og eggesalat her.

Hummus er kjempegodt på brød og knekkebrød ja :) Og avocado, gjerne med tomat eller paprika og salt og pepper. Har også ei venninne som bruker tahini som pålegg.

Bønnepostei hørtes veldig godt ut, det skal jeg prøve meg på :)

Gjest Badabing
Skrevet

Mmm.. Her så det ut som det var mye godt!

Takker så mye, nå er det bare å sette i gang å eksperimentere ;)

Gjest Consensio
Skrevet

Har ikke noe å komme med, bare legger tråden til i mine innlegg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...