Gå til innhold

30 day shred


klakkekatt

Anbefalte innlegg

Slenger meg på jeg og :) får ta min første dag i kveld :) håper det gir resultater :)

Sist jeg prøvde så gikk jeg ned 6 kilo på level 1 på 14 dager, denne gangen må jeg klare å komme meg på level 2 og 3 :)

:hakeslepp: 6 kg på 14 dager?? WOW!! Kjørte du streng diett eller trente no mer i tillegg?? Det var veldig bra resultat :biggrin: Lykke til med denne runden!! :biggrin::biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hakeslepp: 6 kg på 14 dager?? WOW!! Kjørte du streng diett eller trente no mer i tillegg?? Det var veldig bra resultat :biggrin: Lykke til med denne runden!! :biggrin::biggrin:

Nei, men jeg har en tendens til å spise for lite, så kan ha noe med saken å gjøre at jeg forbrente mer enn jeg spiste... :sjenert:

Tviler på så gode resultater nå, selv om jeg har mer å gå på nå enn da :) Men uansett blir jeg LITT fitere så blir det bra :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15/30 :)

Ekstremt gøy å flekse muskler nå, plutselig har jeg MASSE muskler på overarmene! Aldri hatt det før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HuskyPusky

7/30!

Klarte ikke å stå opp tidlig å trene i dag hel... men sitter her svett og har akkurat trent nå, og i dag trente jeg dobbelt :)

Merker at ting går mye lettere, men jeg ble alikevel ganske mye mer sliten i dag (men det var jo tyngre å kjøre 4 styrkerep. istedenfor 2 osv, så det er ikke så rart.)

Gratulerer med å være halvveis Snop :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat ferdig med 1/30, merker det var tyngre enn jeg hadde husket :fnise:

Håper det blir lettere for hver dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et spm! Dere som har begynt nå de siste dagene, hvor tunge vekter bruker dere?

Jeg bruker 1 kilos vekter på de fleste øvelsene! Men på de som går på biceps bruker jeg 2 kilos! (for der er jeg mye sterkere enn resten av armen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå gjennomført 2/30! Pfu.. syntes det var tyngre i dag :-) Fikk ikke gjort det i går for da gjorde jeg husarbeid, stallarbeid og rask gåtur med bikkja på en time.. så følte det ble litt mye! Men så lemster jeg ble! Det burde jo være bra.

Kom til å tenke på om det kanskje er lurt å ha èn dag i uken å ikke trene shredden på? Har dere andre noen hviledager eller kjører dere bare på? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå gjennomført 2/30! Pfu.. syntes det var tyngre i dag :-) Fikk ikke gjort det i går for da gjorde jeg husarbeid, stallarbeid og rask gåtur med bikkja på en time.. så følte det ble litt mye! Men så lemster jeg ble! Det burde jo være bra.

Kom til å tenke på om det kanskje er lurt å ha èn dag i uken å ikke trene shredden på? Har dere andre noen hviledager eller kjører dere bare på? :-)

Jeg personlig synes ikke det har noe for seg å ha en fridag i uken, men det er fordi jeg synes det er mye lettere å holde motivasjonen oppe når det er noe jeg skal gjøre hver dag, hvis ikke har jeg lett for å la det skli ut.

Så det har nok aller mest med hva du selv føler er best, det er ikke verken generelt lurt eller generelt ulurt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med dagens økt!:D uhm..23/30 tror jeg? Har også fått mere muskler på armene.. noe som er ganske rått! Gøy å se forandringer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅh, det er så gøy å lese om alle dere her! Og alle dere nye! Velkommen :)

Tenkte jeg skulle prøve meg på en liten runde i dag, men plutselig gikk tida veldig fort. I morgen skal jeg definitivt prøve meg på en runde! Begynner å få utrolig dårlig samvittighet nå. Tror nok at det kanskje blir en rolig runde, bare for å prøve å se om det går! Alt er bedre enn ingenting! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjennomførte 2/30 i går :tommelsmil:

Eg bruker berre stanga, utan vekter på.. Dei veg kanskje 1-1,5 kg? Håper eg blir sterkare etterkvart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16/30

Mestringsfølelse <3

...og enten har fettet bare delt seg i to, eller så begynner noen muskler å lure seg fram øverst på magen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5/30. Halvveis i level 1. Må si jeg gleder meg til å bli ferdig med denne nå.

Har ingen gode treningsdager om dagen, er visst ikke helt i form. Igår prøvde jeg, men måtte gi opp før styrke runde 1 var i gang. Kroppen orket rett og slett ikke. Idag greide jeg å fullføre, men måtte ha X-antall flere pauser enn vanlig da jeg holdt på å besvime 5 ganger.

Har også byttet ut cardiodelene på dvden med treningssykkel, pga leggene.

*sukk* håper formen kommer seg snart.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har endelig fått til en treningsøkt igjen! Og Fy F! Det var helt forferdelig! Det var som å være tilbake på dag 1 igjen, og jeg er utrolig skuffa :(

Tror nok at jeg må begynne på level 2 helt på nytt, og ta alle dagene om igjen. Jeg som bare var et par dager unna level 3! Jaja, nå blir det hardt å komme ordentlig i gang igjen, og motivasjonen er ikke høy! Det var så mye bedre før den lille pausen min, da jeg følte framgang for hver økt.

Men jeg skal klare det! Ser jo forskjell nå både på armene og leggene. Kanskje hvis jeg legger litt velvilje til, så kan jeg se bittelitt forskjell på magen også. Ser hvertfall noen muskler der når jeg strammer til.

Lykke til videre alle sammen, stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også slenge meg på. Flere som planlegger å begynne de nærmeste dagene?! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eleda

Jeg begynte på tirsdag og hele kroppen min verker! Men dette SKAL fullføres, så nå er det opp av sofaen for å ta dagens økt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...