Gå til innhold

30 day shred


klakkekatt

Anbefalte innlegg

Når jeg studerte ernæring i fjor fikk jeg printa at proteintilskudd ikke er nødvendig da man får i seg nok ved å spise sunt og variert. Og når vi hadde melk + noen fra olympiatoppen på besøk så anbefalte de oss å drikke sjokolademelk etter trening istedenfor å bruke penger på dyrere yt-produkter.

Jeg har satt meg ned hver dag nå og spist en grov brødskive med laksepålegg + lettmelk og en banan hver dag etter trening (som også har vært dagens frokost).

Dag 8 skal jeg klare pushups på strake ben!

Aaah!! Takk for svaret! Da vet jeg det :)

Åh, håper forsåvidt at denne motivasjonen holder seg, for jeg har helt siden jeg avslutta 1/30 gått og gleda meg til i morra så jeg kan gjøre det en gang til! :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er godt å lese at det går så bra for dere alle :) Kjempegøy med nye tilskudd i "familien" også. Men blir litt trist også. har hatt store problemer med ryggen de siste dagene, og har derfor ikke orket å trene. Det slår meg ut, og jeg har sååå lyst til å trene igjen. Får se om det bedrer seg litt over helgen så jeg kan begynne igjen på mandag.

Håper virkelig at det blir bedre, for når jeg leser det dere skriver så får jeg så stor motivasjon! Dessuten vil jeg ikke miste alt jeg har jobbet for hittil!

Men lykke til videre dere! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sender en stooor god bedrings klem og masse bli-bedre-vibber til Bloodflowers* :klem:

Dag 2/30 ... fikk ikke trent i går! Gleder meg til stølheten gir seg!!! Vet ikke hvorfor, men i dag svetta jeg 5 ganger så mye som 1/30!

Syns treningsprogrammet går veldig fort, det er bra!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjelver i armene her jeg sitter. Men det er heldigvis deilig skjelving! :) Akkurat vært gjennom programmet. Jeg trener først og fremst på treningssenter, men tar shredden innimellom når jeg ikke kommer med på treningssenteret. I helga har jeg hatt så masse skolearbeid at jeg tok programmet både i går og i dag, for å slippe å miste lesetid på å komme meg til og fra trening. Jeg har bare prøvd level 1 og jeg merker stor forskjell fra første gangen jeg prøvde det. Usikker på når jeg tør å gå over på level 2 da... :sjenert:

Endret av Rosa Pute
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arbeidshelg og lesing til eksamen har ført til at jeg ikke har trent i dag eller lørdag :tristbla:

Får komme sterkere tilbake i morgen.

Dere får trene litt ekstra for meg.. stå på! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann! Håper det er greit at jeg også sniker meg inn her... :sjenert:

Jeg har lest hele tråden og ble så motivert at jeg bestilte meg DVDen jeg også :) Fikk den i posten i går og i dag har jeg altså gjennomført dag 1/30!! :jepp:

Armene mine kjente skikkelig visne ut, nesten litt problemer med å skrive her.. Det var tungt for en utrent stakkars hihi.. Har tatt mål av armer, lår, midje og rumpe, så blir spennende å se hva resultatet blir etter dette er ferdig!

Har dere andre målt noe underveis?

Jeg er ikke overvektig, men mistet mye muskler og er generelt blitt ganske slapp etter graviditet og sånn, så hadde vært knall å få strammet opp, og kanskje bli kvitt endel ryggplager (og kanskje litt av søtsuget host, hark).. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3/30! Hurra!! Hadde IKKE lyst å trene i dag, men greide det da allikvel! Og jeg merker jeg har fått litt fremgang allerede! Gjør en del av øvelsene mye dypere nå! Det er morro! Har også funnet problemområdene mine, det er kondisen, og tricepsen! (Tror det er tricepsen? Den man bruker når vi gjør den øvelsen hvor vi går ut til siden med beina og tar armene rett opp og foran øya!?)

Push-ups sliter jeg med enda.. hehe Men det kommer seg!

Stølheten har også nesten gitt seg helt!

Gleder meg til enda mer fremgang!

Jeg også tok mål av kroppen før jeg startet. Og tok før-bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aah, fire dager uten å trene shred'en fordi jeg var bortreist uten data. Har trent annet (jogging og svømming) så har ikke så veldig dårlig samvittighet, men gleder meg til å fortsette nå! Har faktisk savnet Jillian litt :fnise: På med joggeskoene!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HuskyPusky

I dag var det utrolig hardt å komme over treningsterskelen. Hele forrige uke var det jo vinterferie, så da kunne jeg sove lenge og så ta en liten treningsøkt, men i dag som jeg måtte stå opp kl 6 frista det lite å stå opp en halvtime før å trene... og etter jobb var jeg så sliten at det ble en lur på sofaen (og da er det hvertfall vanskelig å komme seg opp igjen... :sjenert: )

Men jeg klarte det!! Så nå er dag 6 gjennomført! Jeg klarte tom et par pushups på strake ben, hurra!

I morra begynner jeg en time senere på jobb, så da skal jeg heller prøve å stå opp litt tidligere å trene. Tror jeg kommer til å være veldig opplagt og våken på jobb om jeg klarer det :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som har fullført eller nesten har fullført alle 30 dagene, kan dere se forandring? og har dere gått ned i vekt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som har fullført eller nesten har fullført alle 30 dagene, kan dere se forandring? og har dere gått ned i vekt? :)

Jeg gikk ned 3,5 kg med å trene til Shred`en, og kostholdsendringer (ikke snop på hverdager, mindre pasta/ris/brød, mer rent kjøtt etc). Er overvektig, så er et stykke unna markerte muskler, men kan helt klart kjenne magemusklene, og kjenner at lårene/ryggen har blitt strammere :)

-L-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjorde 1/30 i går :tommelsmil: Planen er å trene Shred'en mandag til torsdag, det passar best for meg.

Men merker eg er i frykteleg dårleg form.. Trur alle musklar forsvann under svangerskapet :fnise: Var eksepsjonelt dårleg på armhevingar og mageøvingane! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra Silverdoe!! :hoppendeglad: Gled deg til du har kommet noen dager i gang, da begynner du helt sikkert å merke fremgang!!

Hadde 4/30 idag! Begynner å merke det i fremside legg nå. Litt sånn verkende vondt... det liker jeg ikke helt. Men tror det er jump ropes'ene som gjør det. Da belaster jeg fremside legg veldig. Vil ikke ende opp med no betennelse ellerno!! Kanskje prøve å gjøre en annen cardioøvelse mens de gjør jump ropes på dvden i noen dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Tussla! :hoppe: Eg gler meg til å merke framgangen :jepp:

Tommel opp til deg som gjorde 4/30! :tommelsmil: Det går nok bra å gjere ein annan cardioøvelse i nokre dagar, for å unngå betennelse :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på jeg og :) får ta min første dag i kveld :) håper det gir resultater :)

Sist jeg prøvde så gikk jeg ned 6 kilo på level 1 på 14 dager, denne gangen må jeg klare å komme meg på level 2 og 3 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...