Snop Skrevet 22. februar 2012 #561 Skrevet 22. februar 2012 Ferdig med Level 2!!!! :D i morgen begynner jeg på level 3. Det blir flott med forandring.. ekstremt lei den siste styrkeøvelsen nå Hvordan er kroppen din nå i forhold til dag 1? både utholdenhet og utseendemessig.
Gjest HuskyPusky Skrevet 22. februar 2012 #562 Skrevet 22. februar 2012 Melder meg inn her! Dag 1 gjennomført. Jeg skal trene shreden hver dag til onsdag før skjærtorsdag (kanskje litt annen trening i tillegg) og etter påskedagene blir det ripped in 30. Dette er delvis pga et veddemål med typen, men kanskje mest fordi jeg har lyst til å komme i bedre form 1
Gjest HuskyPusky Skrevet 23. februar 2012 #563 Skrevet 23. februar 2012 2/30. Er litt vondt å trene når man er forferdelig støl fra dagen før :gjeiper: Jeg bare lurer: de første dagene, tok dere armhevinger på knærne eller beina? Klarte noen av dere isåfall iløpet av de 10 første dagene å gå over til å ta de beina istedenfor knærne?
Snop Skrevet 23. februar 2012 #564 Skrevet 23. februar 2012 2/30. Er litt vondt å trene når man er forferdelig støl fra dagen før :gjeiper: Jeg bare lurer: de første dagene, tok dere armhevinger på knærne eller beina? Klarte noen av dere isåfall iløpet av de 10 første dagene å gå over til å ta de beina istedenfor knærne? Jeg tok knærne alle 10 dagene. Syntes det var helt GRUSOMT å gjøre de vektøvelsene og pushups om hverandre i den styrkedelen. MEN de siste dagene klarte jeg å gjøre alt uten å ta juksepauser i hvert fall
Snop Skrevet 23. februar 2012 #565 Skrevet 23. februar 2012 Hmm.. vekta fortsetter å gå nedover, jeg begynte på 67 og nå vipper den rett under 65. Tror faktisk jeg ser forskjell på ryggen også, i tillegg til magen. ryggen "henger" mindre Jeg liker faktisk level 2, jeg. Kan ha noe med at jeg er drittlei av level 1 etter å ha gjort det over 14 dager. Det er definitivt tyngre men jeg synes mange av bevegelsene er morsommere å gjøre. Feks minner en cardio-bevegelse meg om en Michael Jackson-move, en annen om Grease og den siste om et dataspill jeg spilte når jeg var liten Dessuten ser Nathalie kjempemorsom ut når hun tar double jump rope. Planke-bevegelsene er døden, helt klart. Men det går seg til på et vis!
lille-lure Skrevet 23. februar 2012 #566 Skrevet 23. februar 2012 blææææ dag 3 i dag, men jeg er møkk trøtt og sliten. for å ikke snakke om å være støl...
lille-lure Skrevet 23. februar 2012 #567 Skrevet 23. februar 2012 går dvd¨n automatisk over på leve 2? er det bare å spille den av som en vanlig film???
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2012 #568 Skrevet 23. februar 2012 Noen som vet om det er greit å trene gjennom programmet 2 ganger om dagen? Er redd for å bli overtrent!! Er det kanskje noen her som har trent flere ganger om dagen?
Snop Skrevet 23. februar 2012 #569 Skrevet 23. februar 2012 Noen som vet om det er greit å trene gjennom programmet 2 ganger om dagen? Er redd for å bli overtrent!! Er det kanskje noen her som har trent flere ganger om dagen? Det skal gå veldig fint, man kjenner sin egen kropp best! Har lest flere plasser på nettet at det anbefales om man vil ha enda raskere resultater. Dessuten er det jo mange som trener andre ting i tillegg til 30 day shred.
Røffetøffa Skrevet 23. februar 2012 #570 Skrevet 23. februar 2012 Hvordan er kroppen din nå i forhold til dag 1? både utholdenhet og utseendemessig. Vel.. hva skal jeg si. Har bare trent i 20 dager, så hadde ikke forventet meg total makeover, men jeg merker at jeg har blitt strammere Merker det best på leggene, beina, rumpa og armene. Har lyst på mer definerte magemuskler også.. men den tid kommer. Jillian har heldigvis flere treningsdvder vi kan ta fatt på etter dette. Dette opplegget her har DEFINITIVT åpnet øynene mine. Nå LIKER jeg å trene. Jeg får vanvittig dårlig samvittighet om jeg dropper trening en dag, derfor trener jeg hver dag. Deilig. Hvorfor har jeg ikke begynt med dette før? Vet ikke om jeg har gått ned noen kilo, har ikke så mye å ta av, men forhåpentligvis vil fettprosenten gå ned I går måtte jeg løpe etter bussen. En bratt lang bakke. Jeg ble ikke sliten!! Bare det er en seier i seg selv Jeg gleder meg mest til kjæresten begynner å legge merke til at kroppen min har blitt strammere. Vi ser hverandre ca en gang i måneden, og siden det bare er hun som får se meg naken så gleder jeg meg til den dagen hun legger merke til det og kommenterer det. Det er vel litt av min motivasjon 2
tessa3 Skrevet 23. februar 2012 #571 Skrevet 23. februar 2012 Usj, fikk ikke trent igår, fordi jeg var på jobbtur.. Så det ble 9/30 idag. Det morsomme var at jeg faktisk fikk dårlig samvittighet fordi det ikke ble trening, så jeg prøvde å gå litt ekstra i trappene på hotellet Og DET hadde ikke skjedd med meg for en stund siden! Tessa har jo begynt å like å trene jo! 1
Tussla Skrevet 23. februar 2012 #572 Skrevet 23. februar 2012 :D nå har jeg lest gjennom hele tråden og er supergira for å begynne selv. Skulle gjerne begynt akkurat nå, men siden klokken er 1 på natten er det kanskje greit å vente til i morra Ser det er andre som nesten akkurat har begynt også, da ble jeg glad :D Da er jeg ikke den eneste hehe Poster igjen i morgen når jeg har kommet i gang!
tessa3 Skrevet 24. februar 2012 #573 Skrevet 24. februar 2012 Tjoho, ferdig med Level 1 i dag Gleder meg litt til i morgen, lurer på å smugtitte på Level 2 idag, sånn jeg vet hva som venter meg...
Gjest HuskyPusky Skrevet 24. februar 2012 #574 Skrevet 24. februar 2012 Velkommen igang Tussla Nå har jeg akkurat trent dag 3. Skikkelig multitasking med trening og dusjing mens rundstykkedeigen min står og hever. Også fant jeg på noe lurt, allerede etter dag 3 har jeg blitt litt lei av Jillian som sier det samme hver gang jeg trener (merkelig det der :gjeiper: ) pluss musikken i bakgrunnen, så jeg skrudde av musikken på dvden og satte istedet på anlegget på høy guffe med noen skikkelig gladfullfartsanger, og det ble enda mer motiverende å trene, og minuttene med trening gikk på rekordtid! Tre sanger som funka bra for meg: Im gonna be(500 miles)- the proclaimers Mr Brightside - the killers Pump it - Black eyed peas Nå må jeg bare fylle ut og perfeksjonere spillelista mi så den passer enda bedre til treninga..
Snop Skrevet 24. februar 2012 #576 Skrevet 24. februar 2012 13/30. Synes dagene går veldig fort nå som det er nytt level. Jeg må bekjenne at jeg jukset i slutten og tok jumping jacks i stedet for plank jacks fordi armene ikke orket mer. Tenkte det var bedre å ta jumping jacks 100% enn plank jacks 30%. I morgen må jeg ta en ufrivillig pause ettersom jeg skal på hyttetur, men jeg skal gjøre mitt beste for å holde meg i bevegelse på andre måter Det skal jo bli sol og fint vær så jeg har bare med å komme meg ut. Snakkes på søndag, stå på! 1
Røffetøffa Skrevet 24. februar 2012 #577 Skrevet 24. februar 2012 13/30. Synes dagene går veldig fort nå som det er nytt level. Jeg må bekjenne at jeg jukset i slutten og tok jumping jacks i stedet for plank jacks fordi armene ikke orket mer. Tenkte det var bedre å ta jumping jacks 100% enn plank jacks 30%. I morgen må jeg ta en ufrivillig pause ettersom jeg skal på hyttetur, men jeg skal gjøre mitt beste for å holde meg i bevegelse på andre måter Det skal jo bli sol og fint vær så jeg har bare med å komme meg ut. Snakkes på søndag, stå på! En liten pause må man få ha innimellom, så man får tid til litt sosialt liv også jeg planlegger en pause om to uker, da jeg har eksamen og skal bort ei langhelg. Så lenge man er flink å trene ellers så skal det gå fint Kos deg på hyttetur med go samvittighet :D
Tussla Skrevet 24. februar 2012 #578 Skrevet 24. februar 2012 Tusen takk HuskyPusky Okeey, da er 1/30 gjennomført! Det gikk bedre enn jeg hadde forventet! Sliten til 100000000, men detta skal jeg greie!! Push-upsene er mitt svake punkt også, som jeg ser er hos flere her! Så blir bare sånne 1/3 pingle push-ups på knærne foreløpig, MEN jeg gjør de hele tiden mens de jobber da, så det er bedre enn ikkeno, og skal pushe meg litt mer for hver dag! Cardiodelene.... *TroddeJegSkulleDø* haha Men veldig deilig at det bare er 30 sekunder på hver del! Det redder meg,og gjør at jeg greier! Må også innrømme at jeg har en liitt lenger uttøyingsdel når dvden er ferdig, for føler ikke at det er nok uttøying! Jeg blir så sinnssykt motivert av å lese postene til dere andre!!! Jeg var så gira at jeg til og med DRØMTE om dette i natt! hihi Dere er superflinke alle sammen!!! Nuh; Spørsmål: Tar dere no proteindrikk eller tilskudd av noe slag når dere er ferdige med å trene? For å gi kroppen tilbake no? (Kan INGENTING om den delen av trening.)
Gjest HuskyPusky Skrevet 24. februar 2012 #579 Skrevet 24. februar 2012 Tusen takk HuskyPusky Okeey, da er 1/30 gjennomført! Det gikk bedre enn jeg hadde forventet! Sliten til 100000000, men detta skal jeg greie!! Push-upsene er mitt svake punkt også, som jeg ser er hos flere her! Så blir bare sånne 1/3 pingle push-ups på knærne foreløpig, MEN jeg gjør de hele tiden mens de jobber da, så det er bedre enn ikkeno, og skal pushe meg litt mer for hver dag! Cardiodelene.... *TroddeJegSkulleDø* haha Men veldig deilig at det bare er 30 sekunder på hver del! Det redder meg,og gjør at jeg greier! Må også innrømme at jeg har en liitt lenger uttøyingsdel når dvden er ferdig, for føler ikke at det er nok uttøying! Jeg blir så sinnssykt motivert av å lese postene til dere andre!!! Jeg var så gira at jeg til og med DRØMTE om dette i natt! hihi Dere er superflinke alle sammen!!! Nuh; Spørsmål: Tar dere no proteindrikk eller tilskudd av noe slag når dere er ferdige med å trene? For å gi kroppen tilbake no? (Kan INGENTING om den delen av trening.) Når jeg studerte ernæring i fjor fikk jeg printa at proteintilskudd ikke er nødvendig da man får i seg nok ved å spise sunt og variert. Og når vi hadde melk + noen fra olympiatoppen på besøk så anbefalte de oss å drikke sjokolademelk etter trening istedenfor å bruke penger på dyrere yt-produkter. Jeg har satt meg ned hver dag nå og spist en grov brødskive med laksepålegg + lettmelk og en banan hver dag etter trening (som også har vært dagens frokost). Dag 8 skal jeg klare pushups på strake ben!
Gjest *Røyskatt* Skrevet 24. februar 2012 #580 Skrevet 24. februar 2012 Jeg er på 25/30 i dag. Har blitt noen dager av pga sykdom, men ikke noe som har ødelagt kondisen Trente pilates etterpå og. Prøver å trene opp ryggen slik at jeg slipper å ta smertestillende mer. Før måtte jeg ta det nesten hver dag, nå tar jeg kanskje en gang i uka 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå