Gå til innhold

30 day shred


klakkekatt

Anbefalte innlegg

Har fullført 16/30, og kan bare ikke si jeg skjønner dere som sier at level 2 er morsommere enn level 1... jeg HATER level 2. Det har vært myyye vanskeligere å sparke seg selv i gang på level 2 fordi jeg ikke synes det er noe morsomt i det hele tatt. Det er jo bare en eller annen variant av plankedrit hele tiden. På lørdag begynte jeg å trene, men skrudde av på første øvelse, for jeg tenkte at: "det her gidder jeg bare ikke", men så tok jeg meg sammen og skrudde på igjen, men da trente jeg level 1. Dessuten blir jeg irritert når hun sier at det bare er 20 minutter, for level 2 er lenger! Jeg lurer på om jeg skal hoppe rett videre til level 3...kanskje jeg kan finne igjen inspirasjonen der? Tror kanskje jeg skal prøve det i dag... men da er vel det muligens alt for vanskelig/hardt, siden jeg ikke egentlig da har fått den riktige progresjonen fra et nivå til et annet... :vetikke: Hva tror folket som har prøvd begge nivåer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk bloodflowers!:) har blitt bedre i dag, og gjennomførte nettopp 18/30. Kjenner det blir skummelt å begynne på level 3, samtidig gleder jeg meg til å komme et steg vidre :)

Jeg turte å gå på vekta da jeg sto opp. Den viste 57,7. Aner ikke hva jeg veide før jeg begynte, men har tatt mål. Jeg er ca 172 cm så jeg trenger ikke gå ned i vekt tror jeg, vil bare få mer muskler og en strammere kropp. Morsomt at jeg har forandret tankegangen min den siste tiden. Har i alle år tenkt at hvis jeg spiste sundt kom jeg automatisk til å få en smashing body uten å trene. jeg hatet å trene før, men nå liker jeg det på en måte. Har fått mye mer energi i hverdagen også :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fullført 16/30, og kan bare ikke si jeg skjønner dere som sier at level 2 er morsommere enn level 1... jeg HATER level 2. Det har vært myyye vanskeligere å sparke seg selv i gang på level 2 fordi jeg ikke synes det er noe morsomt i det hele tatt. Det er jo bare en eller annen variant av plankedrit hele tiden. På lørdag begynte jeg å trene, men skrudde av på første øvelse, for jeg tenkte at: "det her gidder jeg bare ikke", men så tok jeg meg sammen og skrudde på igjen, men da trente jeg level 1. Dessuten blir jeg irritert når hun sier at det bare er 20 minutter, for level 2 er lenger! Jeg lurer på om jeg skal hoppe rett videre til level 3...kanskje jeg kan finne igjen inspirasjonen der? Tror kanskje jeg skal prøve det i dag... men da er vel det muligens alt for vanskelig/hardt, siden jeg ikke egentlig da har fått den riktige progresjonen fra et nivå til et annet... :vetikke: Hva tror folket som har prøvd begge nivåer?

Jeg er enig med deg, jeg får mindre ut av level 2 fordi samme musklene får gjennomgå i to øvelser på rad f.eks. I siste cycle har man jo f.eks. først militærpress på skuldre, så chair squats med v-løft som også går på skuldrene, og så en heftig plankeøvelse rett etterpå, der skuldrene også får gjennomgå. Og på cycle 2 der man har en form for statisk utfall i kombinasjon med utfall etterpå. Sånn sett liker jeg level 3 bedre, men du kan jo evt. prøve å erstatte et par av øvelsene med noen fra level 3? det er vel meningen at man skal ha en form for progresjon, og det er ofte forskjellige muskelgrupper som trenes i de forskjellige cycles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9/30 unnagjort.

Jeg hadde egentlig store planer om å skulke i dag uten særlig god grunn annet enn at jeg VILLE hvile, syntes jeg FORTJENTE en fridag og masse annet bullshit, så jeg hadde egentlig bestemt meg 100%... men jeg har en kalender på kjøleskapet hvor jeg krysser av for hver dag etter at jeg har gjennomført treningen, og jeg ville ikke ha "hull" i kalenderen! Spesielt ikke hvis venner jeg har på besøk ser den :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18/30. Ikke lenge igjen til level 3. Vet ikke helt om jeg er klar for det altså!

Hadde også kjempelyst til å hoppe over treningen, fordi jeg var sliten eter første dag i en liten vikarstilling, så jeg var sliten. Men så ombestemte jeg meg og plutselig hadde jeg faktisk LYST til å trene :)

Synes forresten også at level 2 har altfor mange like øvelser. Armene får virkelig gjennomgå, og jeg føler ikke at jeg yter mitt aller beste på alle øvelsene på grunn av det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynner å bli litt smålei de samme øvelsene hver dag nå så skal bli godt med level 2, selv om jeg ser at ikke alle er like fornøyd med det! Gruer meg litt og hvis det er såpass mye fokus på armer, er definitivt der jeg er svakest.. Men det betyr bare at jeg har godt av å få trent de litt ordentlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som holder på med level 1. Ser dere noen forskjell eller føler dere det på noen som helst måte på klærne?

Kanskje litt optimistisk med tanke på at det er 30 dager, men herregud. sånn som jeg leser innleggene her så virker det som om det er den militærtreninga.....

Gleder meg til hun dumper ned i postkassen min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som holder på med level 1. Ser dere noen forskjell eller føler dere det på noen som helst måte på klærne?

Kanskje litt optimistisk med tanke på at det er 30 dager, men herregud. sånn som jeg leser innleggene her så virker det som om det er den militærtreninga.....

Gleder meg til hun dumper ned i postkassen min

Jeg har gått ned 2 kg og merker at magen min ikke er like svær lenger :) Er på 10/30 nå, men har egentlig gjort level 1 i 14 dager, fordi jeg måtte ta en to dagers pause etter 4 dager, og begynte liksågodt helt på nytt etter det i stedet for å fortsette på dag 5.

Det ER millitærtrening :) 20 minutter til dagen er jo i utgangspunktet ikke mye om man vil få raske resultater, så derfor er det jo litt ekstra hardt :) Men fordelen med dét er jo at du blir fort ferdig, og i tillegg varer hver øvelse i 30-60 sekunder så du klarer aaaakkurat hver øvelse før du dør :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg, jeg får mindre ut av level 2 fordi samme musklene får gjennomgå i to øvelser på rad f.eks. I siste cycle har man jo f.eks. først militærpress på skuldre, så chair squats med v-løft som også går på skuldrene, og så en heftig plankeøvelse rett etterpå, der skuldrene også får gjennomgå. Og på cycle 2 der man har en form for statisk utfall i kombinasjon med utfall etterpå. Sånn sett liker jeg level 3 bedre, men du kan jo evt. prøve å erstatte et par av øvelsene med noen fra level 3? det er vel meningen at man skal ha en form for progresjon, og det er ofte forskjellige muskelgrupper som trenes i de forskjellige cycles.

Jeg gikk rett og slett rett på level 3 i går, og det var mye bedre og variert enn level 2, så selv om det er hardt har jeg tenkt å fortsette der :Nikke:

17/30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir en ufrivillig fridag fra treningen i dag. Ryggen min er døden etter arbeidsdagen. Må virkelig finne en annen jobb! Tror jeg må vente litt med treningen til ryggen tar seg opp igjen. Kjente i går at det gjorde vondt under jumping jacksene, ikke bra!

Stå på alle sammen, dere er kjempeflinke! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg begynt igjen, etter to ukers pause ... begynte på level 1 og det var supert å merke at jeg ikke ble så sliten som forrige gang og heller ikke spesielt støl etterpå. Hurra!

Jeg synes også level 1 er gøyere enn level 2.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Ferdig med dag 1 på level 2. Definitivt mye hardere enn level 1, men på en litt sado måte var det herlig å kjenne etterpå at jeg hadde trent SÅ hardt! Jeg svetta myye mer enn på level 1.

Måtte veksle litt mellom Nathalie og Anita, og et par ganger måtte jeg ta juksepauser på styrkeøvelsene.

DETTE BØR VÆRE VERDT DET!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal ta min andre treningsøkt etterpå.

2/30! jeg er grisestøl i lårene i dag.

Det går over, jeg lover :) Og når det går over, blir du ikke støl igjen. Veldig greit :)

I kveld skal jeg feire at jeg er på level 2 med en Japp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med Level 2!!!! :D i morgen begynner jeg på level 3. Det blir flott med forandring.. ekstremt lei den siste styrkeøvelsen nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...