AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #501 Skrevet 15. februar 2012 Samlivsbrudd og trening går ikke hånd i hånd! Kommer sterkere tilbake når jeg er sterkere selv Trening hjelper hvis du har en veldig dårlig dag.. Det kan gi mestringsfølelse, få en til å føle seg optimistisk, føle at en har oppnådd noe i alt som gikk feil.
Bloodflowers Skrevet 15. februar 2012 #502 Skrevet 15. februar 2012 Samlivsbrudd og trening går ikke hånd i hånd! Kommer sterkere tilbake når jeg er sterkere selv Uff, trist å høre Det må være veldig vanskelig, men jeg håper at alt ordner seg for deg og at du kommer sterke ut av det.
Snop Skrevet 15. februar 2012 #503 Skrevet 15. februar 2012 jeg vil ikkeeeeee, men jeg har ingen god unnskyldniiiiiiing *tar på meg treningsskoene*
skirt Skrevet 15. februar 2012 #504 Skrevet 15. februar 2012 I kveld hadde jeg null energi. gadd ikke trene. Men så fikk jeg så dårlig samvittighet at halv ti knytta jeg på meg skoene og satte igang. Nå etterpå har jeg en deilig følesle!! Veldig stolt nå altså!!
Bloodflowers Skrevet 15. februar 2012 #505 Skrevet 15. februar 2012 Så flinke dere er Snop og Skirt! Bare tenk på den deilige følelsen man får etterpå! Dag 16/30 på meg. Tar flere øvelser i Nathalie style, men sliter fortsatt med den siste. Orker ikke alle repetisjonene der og er nærmest død. Kikket på level 3, noe jeg aldri skulle ha gjort. Bare 4 dager igjen, og jeg føler meg IKKE klar. Tror kanskje at jeg tar noen dager til på level 2.
Gjest *Røyskatt* Skrevet 16. februar 2012 #506 Skrevet 16. februar 2012 Ble ingen trening i går pga syke barn som krevde sitt, men hadde veiedag i dag. Har gått ned 0.7 kilo til, så så langt har jeg gått ned 3.7 på de siste tre ukene 2
tessa3 Skrevet 16. februar 2012 #507 Skrevet 16. februar 2012 (endret) Da var 3/30 unnagjort! Veldig deilig å være ferdig så tidlig på dagen. Jeg har et spørsmål til dere.. Hvor lang tid gikk det før dere begynte å gå ned i vekt? Og merket at dere var blitt strammere? Endret 16. februar 2012 av tessa3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2012 #508 Skrevet 16. februar 2012 Hvor lang tid gikk det før dere begynte å gå ned i vekt? Og merket at dere var blitt strammere? Ifølge den under kan man ikke vente seg resultater før det har gått 30 dager. (blir spennende å våkne opp den 30. (eller skjer det ikke før man har trent 30 dager sånn at det er dag 31..??) og se resultatet av 30 dagers hard jobbing!) Nå er jeg litt hard, men det heter THIRTY DAYS shred. Hva slags store resultater venter du med å oppnå? De som går gjennom dette, bruker det som en start til videre trening. Du kan ikke trene i 30 dager, og aldri mer trene resten av livet, dette skal være starten på din nye livsstil der endringer skal skje, og da kommer resultater over tid. Kanskje du synes det er mye innsats nedlagt i det du har prøvd, men jeg kan love deg at i det hele og store er det ingenting. Du skal fortsette med dette, og da skal du se hvor sterk og definert du blir, det kommer ikke resultater etter 12 dager, kroppen trenger mer tid på å forandre seg. Å gå ned i vekt via kosthold og ikke trene gir deg en slank men dvask kropp. Ved å trene styrke og kardio skal du forme kroppen din og utvikle muskler samtidig, det er en helt annen forandring, og det trenger tid.
Røffetøffa Skrevet 16. februar 2012 #509 Skrevet 16. februar 2012 15/30 fullført Hadde ikke lyst, med tanke på at tante rød meldte sin ankomst med påfølgende smerter... men klarte å piske meg selv i gang. Har SÅÅÅÅÅÅÅÅ lyst på godteri, siden det er denne tiden av måneden... å gud. Kunne drept for en plate sjokolade Like før jeg river tapeten av med tennene!!! Men nei... *går å lager seg en sunn omelett* 1
Liani Skrevet 16. februar 2012 #510 Skrevet 16. februar 2012 Nå skal jeg hive på meg treningsklær og joggeskoene og sette i gang med 4/30. Har jeg lyst? Ikke i det hele tatt, men jeg SKAL nå målene mine og kjenne at jeg har det bra med meg selv! Stå på jenter, vi er flinke! 1
Snop Skrevet 17. februar 2012 #511 Skrevet 17. februar 2012 6/10 i dag, både i går og i dag var jeg litt bleh under hele treningen, ga definitivt ikke alt jeg hadde. Men i går kan jeg skylde det på at jeg var på skolen i 9 timer og klokka var 21 når jeg begynte på shredden. I dag skylder jeg på at jeg var drittlei etter i går. Men jeg gjorde det jo likevel, da Men jeg sluttet med noen av øvelsene 3-4 sekunder før jeg skulle og sånn. Jeg hadde egentlig bestemt meg på forhånd å ikke veie meg i det hele tatt disse 30 dagene siden man får en del muskler, men jeg gjør det visst likevel Har gått ned 1 kg. Men det mest spennende blir jo målingen til slutt. Er ikke helt sikker på om jeg synes det er så veldig mye lettere, annet enn at jeg har bedre "rytme" og at jeg ikke blir støl lenger. Foreløpig merker jeg det best på psyken, feks når jeg går ute i tunge bakker tenker jeg ikke så mye "aaarhhh kroppen min suger, dette var stress" men heller "dette er INGENTING i forhold til jeg klarer med 30DS!" Kostholdet er så som så, hovedtiltaket jeg har gjort er å lage alle middager fra bunn. Jeg har også sluttet å handle inn to sjokolader, en chipspose og en godt og blandet bare fordi det går noe kjekt på TV den kvelden (som det jo gjør hver kveld). Siden jeg studerer ernæringsfysiologi (ironisk nok?) har jeg i oppgave å skrive matdagbok med nøyaktige mål i 4 dager, og det begynte jeg med i dag. Jeg må også regne ut kaloribehovet mitt ut fra forskjellige faktorer, blant annet fysisk aktivitet. Det skal bli kjekt å se hvordan jeg ligger an der, og å se hvor mye 30 Day Shred utgjør i vektnedgangen min, og om jeg bør endre mye mer på kostholdet. 1
lille-lure Skrevet 17. februar 2012 #512 Skrevet 17. februar 2012 jeg bestilte hele pakken hennes i for ti min siden og er super spent på hva jeg kan vente meg. veier pr dags dato 67 kg og mitt mål er -10 kg. vet ikke når det kan forventes, men jeg håper at jeg kan klare å fullføre
Snop Skrevet 17. februar 2012 #513 Skrevet 17. februar 2012 15/30 fullført Hadde ikke lyst, med tanke på at tante rød meldte sin ankomst med påfølgende smerter... men klarte å piske meg selv i gang. Har SÅÅÅÅÅÅÅÅ lyst på godteri, siden det er denne tiden av måneden... å gud. Kunne drept for en plate sjokolade Like før jeg river tapeten av med tennene!!! Men nei... *går å lager seg en sunn omelett* Er det ikke ekstra herlig vel, når du egentlig har ekstra dårlige forutsetninger for å få det til, men klarer det likevel?
Snop Skrevet 17. februar 2012 #514 Skrevet 17. februar 2012 jeg bestilte hele pakken hennes i for ti min siden og er super spent på hva jeg kan vente meg. veier pr dags dato 67 kg og mitt mål er -10 kg. vet ikke når det kan forventes, men jeg håper at jeg kan klare å fullføre Da har jeg og du ganske likt utgangspunkt Jeg veide også 67 kg når jeg begynte forrige uke. 66 nå...
lille-lure Skrevet 17. februar 2012 #515 Skrevet 17. februar 2012 Da har jeg og du ganske likt utgangspunkt Jeg veide også 67 kg når jeg begynte forrige uke. 66 nå... så spennende. Pokker ta dette mammafettet altså. Har mange begivenheter som jeg skal på fremover og skal ikke ha ENDA EN vår/sommer hvor jeg glor på alle som ser fantastiske ut også ser jeg dvass ut!
Bloodflowers Skrevet 17. februar 2012 #516 Skrevet 17. februar 2012 Hmm. Ble ikke en like god uke som jeg hadde håpet på. Hadde en planlagt fridag i går, ettersom jeg hjalp til med flytting, og syntes det var trening nok å gå opp trapper til fjerde etasje utallige ganger, samt bære tunge esker og div. andre ting. Da jeg kom hjem hadde jeg så vondt i ryggen at jeg bare måtte legge meg ned. I tillegg kom tante rød på besøk til meg også i går, så i dag er dagen med vondter. Orker ikke gjøre noenting. I morgen skal jeg bort og rekker antageligvis ikke å trene. Det kommer an på når jeg kommer hjem igjen, men vi får se, kanskje jeg klarer å skvise inn en liten work-out? Håper det! Nå har jeg hatt en skikkelig god uke ellers, så er synd når det plutselig dabber av..
Gjest *Røyskatt* Skrevet 17. februar 2012 #517 Skrevet 17. februar 2012 To dager med syke barn og litt syk meg har gjort at jeg ikke fikk gjennomførst 20/30 før i dag, men i dag gikk det fint. Gikk ganske bra Er gressenke denne helgen, så håper at ungene sover god lur i morgen så jeg får presset inn trening. Syns det er så greit å gjøre på dagen. For all del, skal fint klare å trene på kvelden om jeg må, men håper på dagen
Røffetøffa Skrevet 17. februar 2012 #518 Skrevet 17. februar 2012 Snop: Ja det er liksom litt ekstra deilig følelse etter man har trent når man egentlig ikke har lyst.. eller på dager man før ville ha droppa det til fordel for sofasliting 16/30 i dag. Tror faktisk jeg begynner å se litt forandringer på kroppen. (eller kanskje det bare er ønsketenkning? hmm) Har tatt før-bilder, så skal bli gøy å se forandringer når magemusklene kommer sakte men sikkert frem DEFINERTE MAGEMUSKLER, COME TO MAMA! 1
tessa3 Skrevet 17. februar 2012 #519 Skrevet 17. februar 2012 Da fikk jeg endelig trent litt! Det ble sent, men føles herlig nå!! 4/30.. Dette går jo så det suser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå