Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser store forandringer. Jeg er som tidligere sagt overvektig, men har ikke lenger sånn.. bilringting (får kalle det det) på ryggen. Den er ganske stram og fin nå. Er der jeg ser det tydeligst. Har strammere armer, med mindre grevinneheng enn noensinne. Og leggene er mindre. Og treningsbuksa begynner å bli for stor, og faller ned når jeg plankjacks ;)

Og jeg har ikke like vondt i ryggen mer.

Jeg har ny måledag på torsdag, men har gått ned tre kilo på to uker. Så får vi ser hva den sier når uke tre er over :)

Dette er første steg i livsstilsendring for meg. Jeg har gjort om kostholdet, snoper kun på lørdag, og trener minimum shredden hver dag.

18/30 i dag, forresten :hoppe:

:klappe: Hadde det vært mulig skulle jeg gitt deg flere plusser! :duskedame:

• Liker 3
Gjest lille pinnsvin
Skrevet

starta i dag jeg! :nigo: og wææ jeg er i dårlig form! måtte ha flere pauser på gulvet og det til tross for at jeg tok de "letteste" øvelsene...

men er utrolig digg nå da :ler: kjenner godt at jeg har brukt kroppen :nigo:

vet ikke hvor aktiv jeg kommer til å være i denne tråden, men kan ta med litt av min bakgrunn sånn viss noen skulle lure:

jeg har alltid vært i veldig god form. men de siste to årene har jeg vært langvarig syk og ikke hatt mulighet(eller tillatelse av legen) til å trene. jeg har ikke lagt på meg veldig mye(omtrent 5 kg) og er heller ikke fokusert på å gå ned i vekt. målet mitt er å komme i bedre form generelt, spesielt kondisen vil jeg forbedre da jeg sliter med anstregelsesastma.

jeg gleder meg til forsettelsen :bolledeig: (og jeg kommer helt sikkert til å ha en annen mening om ett par dager :ler: )

Skrevet

Digg å sitte ren og nydusjet i pysjamasen og kjenne på kroppen at den er godt trent i kveld - og kose meg med Americas Next Top Model og kveldsmat! :)

Gjest lille pinnsvin
Skrevet

Digg å sitte ren og nydusjet i pysjamasen og kjenne på kroppen at den er godt trent i kveld - og kose meg med Americas Next Top Model og kveldsmat! :)

akkoratt samme som meg jo ;):nigo:

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk Anonym Bruker som la inn måleskjemaet! Det skal brukes i morgen. To hviledager nå. Ikke helt fornøyd med det. Ble ufrivillig i dag. Var så nervøs pga et jobbintervju at jeg ble kvalm, og med lite søvn i natt har jeg hatt vondt i hodet og orket rett og slett ikke. Men i morgen skal det både måles og trenes!

Det eneste jeg er misfornøyd med er kostholdet. Jeg holder meg unna snop i hverdagene og spiser lite i helgene. Men middagene er ikke av det sunneste slaget. Jeg bor som sagt hjemme hos mor og stefar og her har jeg ikke noe jeg skulle ha sagt på middagene. Situasjonen er komplisert og jeg har ikke råd til å kjøpe mat selv.

Derfor føler jeg vel at når det kommer til slanking, så er det litt håpløst, men takk for motiverende ord, og jeg skal ikke slutte!

Lykke til, til dere som nettopp har begynt! Og det var jo utrolig bra resultater for deg *Røyskatt* Gratulerer!! :klappe:

Skrevet

Er det forresten noen av dere som vet om en butikk som har helt greit treningstøy? Skulle gjerne hatt en sportsBH eller en singlet med "innebygget" støtte, hvis dere skjønner hva jeg mener :fnise:

Og helst skal den ikke være for dyr. Har sett litt rundt, men finner ikke noen som er i lavere prisklasse...

Skrevet

Kan jeg få være med her? Godt med litt ekstra motivasjon.

Tok 20 dager med denne i desember og fikk bra resultater.

Etter det har det vært jul, 2 uker i syden og sykdom. Jeg er 5 kilo tyngre og slapp i kroppen..... :sukk:

Hadde først dag i går, og ble heldigvis ikke så sliten som første dagen i desember. -men kjenner det litt i dag.

Skrevet (endret)

Er det forresten noen av dere som vet om en butikk som har helt greit treningstøy? Skulle gjerne hatt en sportsBH eller en singlet med "innebygget" støtte, hvis dere skjønner hva jeg mener :fnise:

Og helst skal den ikke være for dyr. Har sett litt rundt, men finner ikke noen som er i lavere prisklasse...

Jeg kjøper BHer (også treningsbher) på ebay, av kvalitetsmerker men til halv pris :) Den jeg bruker mest er fra Freya, og jeg med min FF-cup merker ikke engang at jeg har pupper når jeg hopper og løper :) Er ganske sikker på at Fantasie også har noen gode... Ellers er Shock Absorber også god, har jeg hørt.

Bare søk på størrelsen din, helst på den britiske ebay.co.uk, med britiske størrelser. Feks 32A = 70A, 34A = 75A, 36A = 80A og sånn fortsetter det i partall.

Endret av Snop
Skrevet

Hvor store bryster har du? Pierre robert sine sportstopper/bher funker utmerket på liten/middels byste. De koster vel 200 kr.

Gjest *Røyskatt*
Skrevet

Jeg og bruker Pierre Robert sine. Jeg syns de greie, og jeg har ganske store bryst.

19/30 :) En dag igjen før skifte... Gruer meg. Og gleder meg ;)

Skrevet

Hva er egentlig forskjellen på level 2 og level 1? Er det mye hardere, eller bare litt annerledes?

Skrevet

Hva er egentlig forskjellen på level 2 og level 1? Er det mye hardere, eller bare litt annerledes?

Mest annerledes :Nikke:

Skrevet

Kan jeg få være med her? Godt med litt ekstra motivasjon.Tok 20 dager med denne i desember og fikk bra resultater.Etter det har det vært jul, 2 uker i syden og sykdom. Jeg er 5 kilo tyngre og slapp i kroppen..... :sukk: Hadde først dag i går, og ble heldigvis ikke så sliten som første dagen i desember. -men kjenner det litt i dag.

Velkommen! :velkommen: Denne tråden har hjulpet meg endel hvertfall. Lykke til :nigo:

Hvor store bryster har du? Pierre robert sine sportstopper/bher funker utmerket på liten/middels byste. De koster vel 200 kr.

Tusen takk for tipsene om Pierre Robert. Har vært litt skeptisk til dem, siden de blir solgt i dagligvare, men ser jo nå at flere anbefaler dem. Har ikke så store bryster, men synes det er godt å holde det som er på plass, hehe!

Hadde min dag 15/30. I dag var en sånn dag der alt går galt og ingenting er som det skal. Det var utrolig godt å få ut litt frustrasjon ved å trene. Målte meg også i dag, og det var noen tall der jeg absolutt ikke likte. Nok en motivasjonsfaktor, og jeg skal prøve å trene hver dag resten av uka!

Skrevet

WRÆÆÆL! 14/30 fullført etter en 5-dagers planlagt pause da jeg reiste bort.

Var skikkelig tungt i dag, og klarte ikke å ta skikkelig i på alle øvelsene.. (helgas enorme alkohol og sjokoladeinntak har visst litt av skylden her ja :sjenert: ) MEEEEN.. nå er jeg back on track :hoppe:

Så gøy at dere som har fullført merker store forandringer... motiverende! :)

Skrevet

2/30 :) Ble liggende hele gårsdagen med migrene, så fikk ikke tatt dag to da! Jeg planlegger å trene 5-6 ganger i uken, rett og slett fordi jeg vet selv med kroppen min at den har godt av litt restitusjon - i hvert fall når jeg og planlegger annen trening utenom. Nå skal jeg sette i gang med en halvtimes yoga, har et sterkt ønske om å bli god og myk igjen!

Skrevet

Gjorde nettopp en gjennomgang av level 1 igjen. To treninger på en dag!

Føler at jeg må utnytte den motivasjonen jeg har fått nå! Følte en forbedring fra da jeg sist var på level 1. Synes fortsatt at den første cardioen var hard, og jeg måtte ta en 5 sek i hoppetauene, men i det store og hele har jeg forbedret meg, også når det gjelder styrken! Selv om jeg bare har 1 kg. vekter :sjenert:

Håper det går bra med alle dere andre. Ser at jeg har spamma litt her i det siste, hehe. IKKE meningen altså!

Skrevet

Ferdig med dag 2! :jepp:

verre i dag enn i går. Var nok litt støl, ja.

Jeg synes armhevingene er verst. SLITER selv om jeg har nedi knærne.....

Men det er veldig deilig å være igang igjen!!

Jeg bruker også pierre robert treningsoverdel. Har b-cup, litt slappe, og synes den støtter perfekt!

• Liker 1
Skrevet

Blir med her jeg! :goodbye:

Begynte på 30 day shred i går, og er akurat ferdig med 2/30!

Begynte på den i høst også, med det dabbet av etter noen ganger, men nå skal jeg klare det!!

Nå skal jeg gå å dusje, prøve å vaske håret mitt.. Sliter bittelitt med å løfte hendene over hodet idag.. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Samlivsbrudd og trening går ikke hånd i hånd! Kommer sterkere tilbake når jeg er sterkere selv ;)

Gjest *Røyskatt*
Skrevet

Samlivsbrudd og trening går ikke hånd i hånd! Kommer sterkere tilbake når jeg er sterkere selv ;)

Tenker på deg :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...