Liani Skrevet 11. februar 2012 #461 Skrevet 11. februar 2012 Nå har dere motivert meg skikkelig! Har kjøpt inn både dvd og vekter mens jeg har lest gjennom tråden her, så har planer om å begynne på mandag Pleier å jogge til vanlig, men styrketrening sliter jeg å komme ordentlig i gang med. Tror jeg skal prøve å jogge i hvert fall to ganger i uken i tillegg til programmet her (hvis jeg orker). Er det noen andre her som supplerer med annen trening og? Nå gleder jeg meg veldig til å begynne! Moro å se hvor flinke alle er og i tillegg at ikke alle er ferdige nå, men at det er flere som begynner ca samtidig som meg!
Snop Skrevet 11. februar 2012 #462 Skrevet 11. februar 2012 Nå har dere motivert meg skikkelig! Har kjøpt inn både dvd og vekter mens jeg har lest gjennom tråden her, så har planer om å begynne på mandag Pleier å jogge til vanlig, men styrketrening sliter jeg å komme ordentlig i gang med. Tror jeg skal prøve å jogge i hvert fall to ganger i uken i tillegg til programmet her (hvis jeg orker). Er det noen andre her som supplerer med annen trening og? Nå gleder jeg meg veldig til å begynne! Moro å se hvor flinke alle er og i tillegg at ikke alle er ferdige nå, men at det er flere som begynner ca samtidig som meg! Da ligger jeg og du ganske likt an! Jeg begynner i morgen Jeg har tenkt å svømme litt, og forhåpentligvis gå en del turer... kanskje også spille litt squash. Trenger å forbrenne litt ekstra kalorier 1
Bloodflowers Skrevet 11. februar 2012 #463 Skrevet 11. februar 2012 Liani Så gøy å se at innleggene våre kan motivere! Synes denne tråden er så fin! Selv om det kanskje ikke er like interessant for andre å lese alltid, så er det godt å få skrevet litt om erfaringer, tanker og følelser til andre som er i samme situasjon. Selv om ikke alle leser alle innlegg, så har man gjort treninga offentlig! Og jeg synes nettopp det gir mye motivasjon i seg selv Hvis jeg har en litt dårlig dag og ikke har lyst til å trene, tenker jeg at "Hvis jeg trener kan jeg jo skryte av det på kg!" Haha, det høres kanskje litt rart ut, men for meg fungerer det faktisk noen ganger 1
jerod Skrevet 12. februar 2012 #464 Skrevet 12. februar 2012 (endret) Jeg var godt i gang og klarte 14/30 dager, så datt jeg av.. Men nå skal Jeg begynne igjen dag 3 i dag! tror jeg har godt av å begynne på nytt. Nå har jeg fått inn teknikken og føler jeg får bedre utbytte av øvelsene :D har i tillegg tenkt å jogge 2-3 ganger i uken. Så håper jeg ser resultater! sliter litt med kostholdet. Synes det er vanskelig å holde seg unna snopet.. Det er jo så godt! Endret 12. februar 2012 av jerod 1
JollyJolly Skrevet 12. februar 2012 #465 Skrevet 12. februar 2012 Jeg må innrømme at jeg falt av etter 14 dager Ble syk, og nå holder vi på flytte, så det er omtrent umulig å få det til. Ikke at jeg er spesielt motivert heller, i alt flyttestresset. Håper å begynne på nytt når vi kommer i orden igjen. Dere som holder på er kjempeflinke! Go girls!
Liani Skrevet 12. februar 2012 #466 Skrevet 12. februar 2012 Hvorfor utsette til i morgen det du kan gjøre i dag?! Nå er jeg ferdig med 1/30, deilig å være i gang! Det var tungt mens det sto på, men åh så deilig når det er gjort! Når det er sagt merker jeg at jeg er ekstremt svak... Målet mitt i løpet av disse 30 dagene blir å klare å ta 15 push-ups uten å ha knærne i bakken! Per dags dato klarer jeg så vidt en halv Noen andre som har tatt programmet i dag?
Snop Skrevet 12. februar 2012 #467 Skrevet 12. februar 2012 Noen andre som har tatt programmet i dag? Jepp, jeg!
Gjest *Røyskatt* Skrevet 12. februar 2012 #468 Skrevet 12. februar 2012 17/30 gjennomført Og var så godt i gassen etterpå at jeg tok 45 minutter med pilates og
Tøysejenta Skrevet 12. februar 2012 #469 Skrevet 12. februar 2012 Jeg leste et sted at man ikke nødvendigvis skal trene shreden hver dag, men at det skal holde til trening for 30 dager. Derfor får jeg ikke veldig dårlig samvittighet om jeg reiser bort en helg eller må ta en pause. Er kommet til 17/30, men skal trene etterpå så det blir 18/30 Har ikke gått ned en eneste kilo, men midjemålet har blitt mindre, så må ha fått litt muskler og strammet godt inn! :D
Brukernavn Skrevet 13. februar 2012 #470 Skrevet 13. februar 2012 Har trent 12/30. Var på hytta uten mulighet til å se dvd'en og hoppe på samme sted i helgen, så jeg tok en ekstra dag med Level 1, for der kan jeg jo øvelsene sånn at det holder at jeg hører henne for å vite hva jeg skal gjøre Første dag på level 2 var et sant hel***te!! Jeg orket ikke på langt nær alt. Og når jeg da i tillegg hadde veie- og måledag i dag morges, og det var bare bittebittelitt endringer, følte jeg motivasjonen dale maaange hakk..! Jeg skal gi det en uke til, men hvis det ikke er større endringer til neste gang kommer jeg ikke til å fullføre 30 dager; det bare vet jeg.
Mazilla Skrevet 13. februar 2012 #471 Skrevet 13. februar 2012 Men Brukernavn, det skjer jo i hvert fall ingen endring hvis du gir opp! Det tar tid å komme i form, og du har jo ikke holdt på med shreden i to uker enda engang Stå på du!
Brukernavn Skrevet 13. februar 2012 #472 Skrevet 13. februar 2012 Men Brukernavn, det skjer jo i hvert fall ingen endring hvis du gir opp! Det tar tid å komme i form, og du har jo ikke holdt på med shreden i to uker enda engang Stå på du! Nei, men tidligere har jeg bare styrt vektnedgang med kostholdet, og da går det jo fortere...så da blir jeg jo demotivert av at det ikke skjer noe. At resultatet overhodet ikke reflekterer den innsatsen jeg har lagt ned.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #473 Skrevet 13. februar 2012 Har trent 12/30. Var på hytta uten mulighet til å se dvd'en og hoppe på samme sted i helgen, så jeg tok en ekstra dag med Level 1, for der kan jeg jo øvelsene sånn at det holder at jeg hører henne for å vite hva jeg skal gjøre Første dag på level 2 var et sant hel***te!! Jeg orket ikke på langt nær alt. Og når jeg da i tillegg hadde veie- og måledag i dag morges, og det var bare bittebittelitt endringer, følte jeg motivasjonen dale maaange hakk..! Jeg skal gi det en uke til, men hvis det ikke er større endringer til neste gang kommer jeg ikke til å fullføre 30 dager; det bare vet jeg. Skal gjøre det enkelt for deg. Hvis du fortsetter med shreden og har et sunt kosthold vil du garantert få endringer. Hvis du gir opp shreden og ikke trener i det hele tatt så kan du glemme å se noe form for positive endringer. Hva frister deg mest?
jerod Skrevet 13. februar 2012 #474 Skrevet 13. februar 2012 På level 1, tror dere det går an å gjøre bulgarsk utfall istedenfor utfall? Det har vell samme effekt?
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #475 Skrevet 13. februar 2012 Nei, men tidligere har jeg bare styrt vektnedgang med kostholdet, og da går det jo fortere...så da blir jeg jo demotivert av at det ikke skjer noe. At resultatet overhodet ikke reflekterer den innsatsen jeg har lagt ned. Nå er jeg litt hard, men det heter THIRTY DAYS shred. Hva slags store resultater venter du med å oppnå? De som går gjennom dette, bruker det som en start til videre trening. Du kan ikke trene i 30 dager, og aldri mer trene resten av livet, dette skal være starten på din nye livsstil der endringer skal skje, og da kommer resultater over tid. Kanskje du synes det er mye innsats nedlagt i det du har prøvd, men jeg kan love deg at i det hele og store er det ingenting. Du skal fortsette med dette, og da skal du se hvor sterk og definert du blir, det kommer ikke resultater etter 12 dager, kroppen trenger mer tid på å forandre seg. Å gå ned i vekt via kosthold og ikke trene gir deg en slank men dvask kropp. Ved å trene styrke og kardio skal du forme kroppen din og utvikle muskler samtidig, det er en helt annen forandring, og det trenger tid.
Snop Skrevet 13. februar 2012 #476 Skrevet 13. februar 2012 Nå er jeg litt hard, men det heter THIRTY DAYS shred. Hva slags store resultater venter du med å oppnå? De som går gjennom dette, bruker det som en start til videre trening. Du kan ikke trene i 30 dager, og aldri mer trene resten av livet, dette skal være starten på din nye livsstil der endringer skal skje, og da kommer resultater over tid. Kanskje du synes det er mye innsats nedlagt i det du har prøvd, men jeg kan love deg at i det hele og store er det ingenting. Du skal fortsette med dette, og da skal du se hvor sterk og definert du blir, det kommer ikke resultater etter 12 dager, kroppen trenger mer tid på å forandre seg. Å gå ned i vekt via kosthold og ikke trene gir deg en slank men dvask kropp. Ved å trene styrke og kardio skal du forme kroppen din og utvikle muskler samtidig, det er en helt annen forandring, og det trenger tid. Jillian, er det deg? 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #477 Skrevet 13. februar 2012 Jillian, er det deg? Haha Neeeei, men jeg skal innrømme, jeg freaking me elsker den dama. Hun har faktisk motivert meg ut av et dvaskt liv med røyking og drittmat, og inn i den livsstilen jeg har nå, sunn og trent! Og fy faen, forandringene gjorde vondt, men så ble det bare bra. Derfor er jeg litt på kicket til å motivere og presse andre litt frem, alle fortjener å lykkes.. 2
Bloodflowers Skrevet 13. februar 2012 #478 Skrevet 13. februar 2012 Er det noen her som har sett forandringer? Og i såfall, hvordan ser du dem? Hvor ser du dem? Trenger litt motivasjon her! Jeg føler noen ganger at jeg har blitt litt slankere, men andre ganger føler jeg at jeg ikke har forandret meg noe i det hele tatt. Har ikke tatt mål, for jeg vet ikke helt hvor man skal måle, og er redd for at jeg skal måle på litt forskjellige steder hver gang, slik at det ikke stemmer med realiteten (om det var noe å forstå seg på, hehe) Vekta står stort sett stille. Men det er ikke så farlig, for jeg merker at jeg har blitt sterkere. Vil se resultater!!
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #479 Skrevet 13. februar 2012 Er det noen her som har sett forandringer? Og i såfall, hvordan ser du dem? Hvor ser du dem? Trenger litt motivasjon her! Jeg føler noen ganger at jeg har blitt litt slankere, men andre ganger føler jeg at jeg ikke har forandret meg noe i det hele tatt. Har ikke tatt mål, for jeg vet ikke helt hvor man skal måle, og er redd for at jeg skal måle på litt forskjellige steder hver gang, slik at det ikke stemmer med realiteten (om det var noe å forstå seg på, hehe) Vekta står stort sett stille. Men det er ikke så farlig, for jeg merker at jeg har blitt sterkere. Vil se resultater!! Er du blitt sterkere, har du fått litt mer muskler, bra resultat!! Du kan måle lårene, midt på ca, du kan måle deg rundt hofter, midje og armer, og her ser du hvor du måler: 1
Gjest *Røyskatt* Skrevet 13. februar 2012 #480 Skrevet 13. februar 2012 (endret) Jeg ser store forandringer. Jeg er som tidligere sagt overvektig, men har ikke lenger sånn.. bilringting (får kalle det det) på ryggen. Den er ganske stram og fin nå. Er der jeg ser det tydeligst. Har strammere armer, med mindre grevinneheng enn noensinne. Og leggene er mindre. Og treningsbuksa begynner å bli for stor, og faller ned når jeg plankjacks Og jeg har ikke like vondt i ryggen mer. Jeg har ny måledag på torsdag, men har gått ned tre kilo på to uker. Så får vi ser hva den sier når uke tre er over Dette er første steg i livsstilsendring for meg. Jeg har gjort om kostholdet, snoper kun på lørdag, og trener minimum shredden hver dag. 18/30 i dag, forresten Endret 13. februar 2012 av *Røyskatt* 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå