Gjest Regza Skrevet 2. januar 2012 #21 Skrevet 2. januar 2012 Ikke noe fan av masse hår på rygg og skuldre... resten er vel greit. Mannen er litt sta på at jenter skal ha glatte legger, så til gjengeld så vokser jeg ryggen og skuldrene hans, han hater det som pesten. Men man gir litt og man tar litt =p 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #22 Skrevet 2. januar 2012 Ofc. Er det flere jenter som er enige i dette? at har man mye hår på magen og kassa så er det helt greit å trimme det?
solch Skrevet 2. januar 2012 #23 Skrevet 2. januar 2012 Alle menn har vell hår på kroppen. Selvfølgelig syntes ikke jeg det er ekstremt turn-on med menn som ser ut som apekatter, men gjennomsnittlige hårete menn er da greit. Og på legger, lår, armer og armhuler syntes jeg det er en selvfølge at det skal være hår. Litt hår på brystkassa skader heller ikke. Er derimot ikke så fan av veldig hårete rygger da.
Pirat Skrevet 2. januar 2012 #24 Skrevet 2. januar 2012 Før syns jeg hår var skikkelig ekkelt og motbydelig. Så falt jeg pladask for en fantastisk mann. Han var så snill, sjarmerende, morsom, god og utrolig kjekk. Han er ganske hårete. Gjør det noe? Nei. Fordi jeg liker han. Man elsker alle sidene ved en person dersom man blir forelsket. Jeg syns han er digg med kroppshåret sitt. Kroppshår på andre menn er ekkelt, men ikke på han. Fordi det er han jeg liker. Jeg blir tiltrukket av en person sitt utseende dersom personligheten er bra. 2
meca Skrevet 2. januar 2012 #25 Skrevet 2. januar 2012 Signerer det mange over meg har skrevet, om at hår på legger, lår, armer, armhuler, brystkasse og mage er ok, mens hår (i hvert fall mye av det) på rygg og skuldre er litt mindre kult, men ikke så ille at jeg ville droppet en mann for det. Fjon på korsryggen har jeg for øvrig ingen problemer med. Eksen min fjernet hårene på ryggen. Jeg satte meg aldri særlig inn i hvordan han utførte dette, men på de skjeggete stubbene som kom ut kunne jeg nesten mistenkt at han barberte dem (mon tro hvordan han rakk frem dit, haha...). De gangene jeg strøk hendene over en stikkende rygg tenkte jeg ofte at mykt hår ville vært hundre ganger bedre hvis det først skulle være noe der bak.
Cathrine88 Skrevet 2. januar 2012 #26 Skrevet 2. januar 2012 Hårtrimming kan sikkert være lurt dersom det ikke går an å finne de interessante områdene uten bruk av kart, kompass og ljå. 3
Lunivere Skrevet 2. januar 2012 #27 Skrevet 2. januar 2012 Hår på bein og brystkasse er bare mandig og deilig. Har absolutt ikke sansen for menn som glattbarberer seg både her og der, blir litt for femi for min smak. Hår på ryggen derimot, ikke så delikat. Holdt på med en som hadde en stor klase med bustete og tjukt rødbrunt hår på korsryggen, det var faktisk direkte ekkelt.
Kaptein Stålull Skrevet 2. januar 2012 #28 Skrevet 2. januar 2012 Hei, jeg lurer på hva det er som gjør at dere jenter synes det er utrolig ekkelt med hårete menn. Da tenker jeg ikke på david beckham uten et hårstrå, men men med hårete brystkasse, legger og lår. Om du traff en fyr som du synes var kjekk og i utgangspunktet var interessert i, ville du da droppa han pga hårveksten? Til dere som synes det er ekkelt: - Hva mener dere mannen bør gjøre? Barbere seg\legge seg ned å dø alene Til dere som synes det er mandig\akseptabelt: - Hvorfor? Syns hårete menn kan være sexy jeg, så lenge de ikke har hår på ryggen. Om mannen ikke har hårete legger og armer hadde jeg blitt litt skeptisk. Kjæresten min har ikke hår på brystet, men har hatt ekser som har vært veldig hårete. Liker begge deler jeg, så lenge man ikke får hår på merkelige steder, som ryggen, overarmer, ører, osv. Hadde ikke orket å vært sammen med en mann som barberte brystet. Det blir for feminint for meg.
Pysa Skrevet 2. januar 2012 #29 Skrevet 2. januar 2012 Hår på mage/bryst/bein er sexy, mens hår på skuldre og rygg ikke tiltaler meg. Er det veldig mye, får vi epilere/vokse. Er det bare litt kan jeg leve veldig fint med det. Vi jenter steller oss selv, klipper og shaver og sminker og skrubber, hvorfor skal ikke mannfolka kunne stelle kroppen sin? 1
Pysa Skrevet 2. januar 2012 #30 Skrevet 2. januar 2012 Nesehår/ørehår må bare vekk, det er fullstendig avtennende. 1
Gjest SemperFi Skrevet 2. januar 2012 #31 Skrevet 2. januar 2012 Hår er bra. It will keep you warm in the winter! 1
Sugerøret Skrevet 2. januar 2012 #32 Skrevet 2. januar 2012 mann som barberer legger og bryst? Ugh æsj. Ja takk til hår på bryst,bein og armer.Litt mer turn off med en hårete rygg. Smellsexy med veiviser...
Suzy Skrevet 2. januar 2012 #33 Skrevet 2. januar 2012 Selvsagt er det ok med hår på armer og bein, men på rygg og skuldre er ikke fint og det finnes da salonger og vokse (det er kjapt, enkelt og blir riktig fint - dessuten holder det lenge). Jeg syns det er aller flottest når det ikke er mye på brystkassa heller, men jeg forlanger da ikke barbering der
PanLi Skrevet 2. januar 2012 #34 Skrevet 2. januar 2012 Jeg liker hårete menner, jeg. Det er sexy, mandig og mykt 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #35 Skrevet 2. januar 2012 Synes ikke hår er "mandig" eller "deilig". Det er bare hår. Har for meg ingenting med mandighet å gjøre. Ville aldri droppet noen pga hår, men skulle jeg designet en teoretisk drømmemann, hadde han hatt hår på hode, under armer, på legger og kanskje lår, litt på armer, bare evt. bittelitt på bryst og ingenting på skuldre og rygg. Mindre hår er bedre enn litt mye.
Twiddlebug Skrevet 2. januar 2012 #36 Skrevet 2. januar 2012 Er det akseptabelt å trimme brysthår og magehår? Erru gærn! På noen kan det kanskje bli litt i overkant. Men det er uansett bedre med gorillapels enn voksing. ...Det blir bare litt mindre ryggmassasje 1
makkapakka Skrevet 2. januar 2012 #37 Skrevet 2. januar 2012 mannen bør ha hår på legger og lår og hvis han har på brystkassen så er også det greitt så lenge det ikke stikker opp av skjorta ryggen og skuldrene nei..
CalidumCor Skrevet 2. januar 2012 #38 Skrevet 2. januar 2012 Menn som barberer legger, brystkasse osv er i mine øyne litt merkelige, og det ville vært total turn off i et forhold....Hadde nok ikke tvunget en evt kjæreste med mye rygghår til å fjerne det heller selv om jeg foretrekker glatte rygger om jeg får velge. Hår under armene kan godt trimmes litt om det blir veldig langt, men ikke barberes
smalls Skrevet 2. januar 2012 #39 Skrevet 2. januar 2012 Det må ikke være for mye hår. Vil ikke drukne i hår liksom, men litt på hår på brystkassen, bein osv må det være.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå