AnonymBruker Skrevet 1. januar 2012 #1 Skrevet 1. januar 2012 Hei, jeg lurer på hva det er som gjør at dere jenter synes det er utrolig ekkelt med hårete menn. Da tenker jeg ikke på david beckham uten et hårstrå, men men med hårete brystkasse, legger og lår. Om du traff en fyr som du synes var kjekk og i utgangspunktet var interessert i, ville du da droppa han pga hårveksten? Til dere som synes det er ekkelt: - Hva mener dere mannen bør gjøre? Barbere seg\legge seg ned å dø alene Til dere som synes det er mandig\akseptabelt: - Hvorfor?
Djungelvrål Skrevet 1. januar 2012 #2 Skrevet 1. januar 2012 Ville synes det var rart om en mann ikke hadde hår på lår og legger men... hår på brystet er greit men ikke på rygg og skuldre.... 5
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 1. januar 2012 #3 Skrevet 1. januar 2012 Jeg liker hår! Apehår på ryggen liker jeg ikke, ellers er hår bra Svart hår er jeg heller ikke så begeistret for. Hår er mandig og deilig. :gjeiper: Liker ikke ribbede fjærkre. 3
redchilli Skrevet 1. januar 2012 #4 Skrevet 1. januar 2012 Jeg hadde ikke droppa en mann pga hår, nei. Men er ikke så veldig begeistra for tjukk hårvekst og masse rygghår-
meesaa Skrevet 1. januar 2012 #5 Skrevet 1. januar 2012 (endret) Så naturlig som mulig, spør du meg:) Hvis han har hår får det gro. Jeg mener at hvis man som jente skal forvente at mannen barberer det bort, så kan man jo ikke akkurat slappe av med hårveksten selv... Så det kan jo bli litt slitsomt for begge parter? Jeg svarer på spørsmålet med at jeg aldri i verden hadde forlatt noen for hårveksten. Jeg tror dessuten jeg ville lagt merke til det før jeg evt ble sammen med ham, dersom han var ape deluxe Endret 1. januar 2012 av meesaa 1
Gjest Raindrops Skrevet 1. januar 2012 #6 Skrevet 1. januar 2012 Jeg synes det er sexy med hårpå brystet, men jeg vet ikke helt hvorfor.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2012 #7 Skrevet 1. januar 2012 Han trenger ikke legge seg ned og dø alene, det er sikkert mange kvinner som liker hårete menn. Jeg er ikke en av dem. Jeg liker pels på hunden min, men ikke på mannen min. 1
enmederfaring Skrevet 1. januar 2012 #8 Skrevet 1. januar 2012 synes det er helt greit, men er ikke så glad i menn med hår på ryggen
Ahava Skrevet 1. januar 2012 #9 Skrevet 1. januar 2012 Jeg ble ekstra forelska i mannen min første gangen jeg så de hårete, mandige armene hans. Og på brystet og magen. Jeg synes hår er skikkelig sexy. Hår er Mann! 12
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2012 #10 Skrevet 1. januar 2012 Hår er Mann! For meg er det helt andre ting som kjennetegner en mann. Hår er ape! 7
Bella21 Skrevet 1. januar 2012 #11 Skrevet 1. januar 2012 Legger og lår er normalt, brystkasse er ikke noe jeg foretrekker, og skuldre/rygg, er ganske turnoff. Syns man da burde gå og få det vokset vekk, hos en profesjonell. 1
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 1. januar 2012 #12 Skrevet 1. januar 2012 Hvis mannen barberer seg noen steder så må han slutte med det hvis han blir sammen med meg! Han kan få barbere seg i ansiktet hvis han vil, men ikke ellers.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2012 #13 Skrevet 1. januar 2012 Og jeg synes hår er kjempesexy. Menn skal være hårete - hårete underarmer og håndbaker er skikkelig turn-on, og en hårløs brystkasse/mage er tilsvarende turn-off. Jeg har endt opp med 2 ONS som i utgangspunktet kunne blitt til noe mer om ikke mennene var hårløse som småunger... Følte meg rimelig pedofil enda de var i 20-åra.
Gjest mjaow Skrevet 2. januar 2012 #14 Skrevet 2. januar 2012 (endret) Synes selv at laaange hår i armhulene er nasty. Spesielt om du skal ligge i armkroken og hårene kiler deg på nesa. Kan godt stusses litt der ja! Endret 2. januar 2012 av mjaow 4
Gjest NerdMedSverd Skrevet 2. januar 2012 #16 Skrevet 2. januar 2012 Jeg skulle stusse litt av håret under armene for noen måneder siden. Tok en sånn fin liten neglsaks og startet å klippe. Er grusomt kjedelig, så fulgte ikke så nøye med helt til jeg klipte meg skikkelig i armhulen. Vondteste såret jeg noengang har hatt 3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2012 #17 Skrevet 2. januar 2012 Tror det er mer vanlig å like hårete menn enn glattbarberte menn? Nå vet jeg ikke hva du definerer som hårete. Min kjæreste har hår på lår ,legger og under armer, beskjeden mengde på armer og et par hårstrå på brystkassa. Dette ser jeg som helt normalt Selvfølgelig er det noen menn som har ekstrem hårvekst; på rygg, skuldre osv osv. For meg er det like lite flatterende som om jeg skulle dukket opp med en hårete mage som kvinne. Men alle er jo forskjellige; whatever floats your boat 1
Ottar Skrevet 2. januar 2012 #18 Skrevet 2. januar 2012 Er det akseptabelt å trimme brysthår og magehår?
Gjest badeand1 Skrevet 2. januar 2012 #19 Skrevet 2. januar 2012 Helt greit med hår på beina og arma.. men ikke på ryggen og brystet. Ikke fint i det hele tatt, og blir det for mye så er det ekkelt. Hadde ikke orka å hatt sex med noen med mye hårvekst.
Gjest badeand1 Skrevet 2. januar 2012 #20 Skrevet 2. januar 2012 Er det akseptabelt å trimme brysthår og magehår? Ofc. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå