AnonymBruker Skrevet 1. januar 2012 #1 Skrevet 1. januar 2012 Jeg er ganske sikker på at jeg har fått urinveisinfeksjon. Er det nødvendig å bestille legetime, eller er det bare å levere urinprøve i luka på legekontoret? Og er det noen som vet hvor lang tid det går fra bakterien kommer inn i urinveiene til det blir infeksjon av det? Leste på internett at man burde unngå å fryse på beina om man er plaget med urinveisinfeksjon, men hvordan henger egentlig kalde bein sammen med urinveisinfeksjon?
M0niq Skrevet 2. januar 2012 #2 Skrevet 2. januar 2012 Hos min fastlege går det hvertfall an å levere en urinprøve selv om jeg ikke har bestilt time. Da venter jeg bare på svaret som tar 5-10 min. Er den positiv får jeg komme inn til legen med en gang han/hun er ledig. Tar bare noen minutter å skrive resepten Hvor lang tid det tar før man får infeksjon veit jeg ikke, men er er en forklaring på hvorfor det skjer : https://www.onlinelege.no/temaer-om-helse/blaerekatarr-myter-og-fakta-lag-reseptavtale-med-fastlegen-din.html
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå