Gå til innhold

MonThe blir fit & fabolous

MonThe

Anbefalte innlegg

Hei, hvordan går det?

Ikke noe spøk med vond tå altså. Håper du kommer igang igjen du som hadde så god flyt. Og bøyer meg i støvet sammen med de andre, 10 kg er kjempebra!! :danse:

Hei hei!

Joda, alt bra her. Må nok grave dypt for å finne tilbake til treningsmotivasjonen kjenenr jeg. Takk for skryt :klem:

------

Fredag, og veiedag. Vekta har stått på stedet hvil. Er bare glad jeg ikke hadde gått opp, har vitterlig ikke gjort noe denne uka for at jeg skulle ha gått ned :sjenert:

I dag skal jeg ta stingene, spent på hvordan tåa er :) Om alt er bra, og jeg kan begynne å trene. Må ha en skikkelig plan for å klare å komme igang igjen. For det skal jeg nemlig. Stopper ikke her!! :opplyser:

I dag har jeg tenkt å kjøpe meg ei ny bukse. Trenger nemlig det nå, alle buksene mine som før var passelige er aaltfor store. Og de som før var trange er ikke spesielt fine på de heller. I LIKE! :hoppendeglad:

God helg alle :vinke:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så herleg med for store bukser! :hoppe: Då fortjener du definitivt ny bukse, for då har du vore FLINK! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herleg med for store bukser! :hoppe: Då fortjener du definitivt ny bukse, for då har du vore FLINK! :jepp:

Mhm! :jepp: Håper du har en finfin uke, og at det går bra med deres "nye" livsstil med mindre snoperier og brus! :klem:

---

Oops, lenge siden jeg har vært her inne :flau: Skjerper meg i dette øyeblikk :opplyser: For jeg trenger nemlig denne boka for å klare å motivere meg til å være sunn, for her inne føler jeg at noen følger med meg, selv om det egentlig ikke er det :fnise:

På fredag var jeg og tok stinga på tåa, og tåa er fortsatt betent, og vond. Legen mente på at det burde ikke ta noe særlig mer enn èn uke før siste rest av betennelsen er borte (renser hver dag),så må se det an ut uka. Skikkelig irriterende, er driiittlei!!! :frustrert:

Av en eller annen grunn så har jeg mistet helt motivasjonen til å spise sunt. Eller, spiser forsåvidt sunn mat, men har spist for mye snoperi i det siste. Ble snop fredag, lørdag og søndag. Og mandag. Og tirsdag :sjenert: Måtte "snikveie" meg i dag, og den viser (heldigvis) det samme som sist fredag. Så har ikke gått noe opp. Men må skjerpe meg!! Ikke noe snop i dag. Eller i morgen. Eller fredag. Menneh, lørdag er lov! ;)

Har vært ute å gått en time med lillemann i vogna i dag. Blir ikke noe skikkelig trening før tåa er bedre, men trilleturer skal jeg få til.

Ellers så har jeg tenkt å begynne å skrive ned her inne hva jeg spiser hver dag. Ikke mengde/gram, men HVA jeg spiser. Håper det hjelper på motivasjonen til å spise sunt! :jepp:

Så i dag:

Frokost: Rundstykke med baguetteskinke og salatrester fra i går

Lunsj: Salat med kyllingkjøttdeig (rester fra gårsdagens middag)

Mellommåltid: Enda litt mer salat

Middag: Wok med svinekjøtt, div grønnsaker og eggnudler

Ellers: Litt druer, 1 Kaffe Latte (fra Dolce gusto-maskina)

Hmm...Ja, det var vel det :) Blir nok noe frukt foran tv`en i kveld :)

God onsdagskveld :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg også følger med! :jepp: Og blir inspirert! :)

Kjenner til det der med snoperier kvar dag.. Så her måtte vi berre slutte tvert, og foreløpig har det faktisk gått bra :) Litt ekstra kos blir jo det på laurdag (og søndag :sjenert: ) men i andre former enn sjokolade og potetgull :)

Håper tåa blir betre snart, og trilleturer er jo også trim! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:opplyser: Jeg følger med.

:pisk:

Godt å vite! :jepp:

Er innom deg og leser ofte, men er så dårlig på å legge igjen spor :flau:

God helg Belle :klem:

Eg også følger med! :jepp: Og blir inspirert! :)

Kjenner til det der med snoperier kvar dag.. Så her måtte vi berre slutte tvert, og foreløpig har det faktisk gått bra :) Litt ekstra kos blir jo det på laurdag (og søndag :sjenert: ) men i andre former enn sjokolade og potetgull :)

Håper tåa blir betre snart, og trilleturer er jo også trim! :jepp

Så bra! :tommelsmil: Ja, huff, er helt ram på godteri jeg altså, det er min store (største :fnise: ) last! Kunne sikker spist snop hele dagen, hele tiden jeg! Håper alt er bra med deg, god helg :klemmer:

----

Jeg er her altså! Dagen i dag var bare så hektisk så fikk aldri satt meg ned for å skrive.

Gårsdagens matinntak:

Frokost: All Brans med ekstra lett melk

Lunsj: Omelett med egg, skinke og løk

Mellommåltid : Druer

Middag: Tomatsuppe med ekstra grønnsaker

Og så kom kvelden, og jeg dro på venninnekveld hos bestisen min. Der ble det 3 glass rødvin, og et lass med nyydelig gode spekeskinkeruller :sjenert: Ikke det sunneste, men ikke hver kveld det er venninnekveld! :hjerte:

Men dere??! Veiedag i dag --- og jeg har gått ned 0,7 kg.

Det vil si at jeg har gått ned 10,1 kg!!! Wihii!!! :bolledeig::hoppendeglad:

Synes den fine, nye, sorte highwaistbuksa mi sitter veldig fint i dag :danse:

God fredag til alle :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens matinntak:

Frokost: 2 brødskiver med syltetøy ( :sjenert: )

Lunsj: Pastasalat

Middag: 2 tortillas med kjøttdeig + salat

Ellers: 1 glass Pepsi Max + 5 Salinaskjeks med Jarlsbergost.

Dvs. INGEN GODTERIER, wuhuu!! ;)

*går og legger meg før jeg går løs på Stratossjokoladen som brøler på meg fra kjøkkenskapet*

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mandag :vinke:

Dårlig med opdateringer her inne i helga. Mattinntaket har vært greit, men spiste litt melkesjokolade på lrødag, + en hel drøss med smågodt i går :wink:

Skal straks til legen med tåa, nå er jeg drittlei! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er med 10,1 kg! :tommelsmil:

Håper alt går bra hos legen! :)

Takk! :klem:

-----

Legen kunne ikke gjøre så mye annet enn å be meg om å fortsette og rense. Tok en bakterieprøve, så skulle få sendt en antibiotikakur når hun hadde fått svar på den. :dry:

Matinntak i går:

Frokost: All Bran med Ekstra Lett Melk

Lunsj: 3 knekkebrød med salami og paprika + 1 gl melk

Mellom: 2 knekkebrød med skinke

Middag: Pastagryte med kyllingfilet

Har foresten sagt opp medlemsskapet mitt på treningssenteret. Nå som vi skal flytte så blir det helt på andre siden av byen. Og det er dyrt. Og når jeg oppsummerer de siste månedene så har jeg vært der fire ganger, og det er ikke senteret "skyld" at jeg har gått ned ti kilo :wink: Jeg trener heller hjemme, det er både gratis og lettvint :jepp:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg hatt lyst på et eller annet å putte i munnen absolutt heeele tiden :arwen: Har klart å holde meg unna godteri da!

Dagens matinntak:

Frokost: 2 knekkebrød med mager smøreost + agurk + paprika, 1 glass melk

Lunsj: Smoothie med skogsbær, banan, havregryn, granateplejuice og en dæsj mager vaniljekesam

Mellom: Sukkererter og druer

Mellom 2: Caffe Latte fra Dolce Gusto- maskina

Mellom 3 (sånn mens jeg laga middagen): paprika. Kyllingkjøttdeig. Kyllingpølse. Litt av lillegutts brødskive

med prim :sjenert:

Middag: Kyllingkjøttdeig og kylingpølse med salat og pitabrød

Er så mett. Og har så lyst på noe å spise :scorpis:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom til å tenke på noe.. Kroppen min har jaggu gått gjennom store forandringer det siste halvannet året! Iløpet av graviditeten la jeg på meg 10 kg. Så gikk jeg ned de 10 kiloene. Og enda 10. Det er litt av en svingning det, på knappe 18 måneder :overrasket:

Dagens matinntak:

Frokost: All Brans med friske (frosne) bringebær og ekstra lett melk + 1 kopp kaffe

...more to come :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så utrolig flink! :hoppe: (Og så må du tenke at du egentlig gikk ned 2 kg til, for i gjennomsnittet er egenvekten til en graviditet 12 kg ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er kjempeflink! :jepp:

Eg la ikkje på meg under svangerskapet, så eg tok av meg 10 kg i løpet av den første veka etter fødselen (men så har det kome påatt nokre av dei da.. :sjenert: ) Men legen berre lo då eg foreslo at eg kunne få tre ungar til = minus 30 kg :fnise:

Håper du får ei fortsatt fin veke og at tåa di blir betre! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så utrolig flink! :hoppe: (Og så må du tenke at du egentlig gikk ned 2 kg til, for i gjennomsnittet er egenvekten til en graviditet 12 kg ;) )

Liker måten du tenker på Belle! :jepp::fnise:

Du er kjempeflink! :jepp:

Eg la ikkje på meg under svangerskapet, så eg tok av meg 10 kg i løpet av den første veka etter fødselen (men så har det kome påatt nokre av dei da.. :sjenert: ) Men legen berre lo då eg foreslo at eg kunne få tre ungar til = minus 30 kg :fnise:

Håper du får ei fortsatt fin veke og at tåa di blir betre! :klemmer:

:fnise:

--------

Dagens matinntak:

Lunsj: Salat med kyllingkjøttdeig (rester fra i går)

Mellom: Siste rest av salaten fra i går

Middag: 2 vårruller med salat (synes det er heeelt fantastisk at vårrullene er nøkkelhullsmerket, må være en favoritt! :jepp: )

Ellers: 1 kopp Caffe Latte + druer

Dagens aktivitet har vært pakking/rydding/sortering - her er vi i flyttemodus :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom fra mobil, for vi driver å flytter i nytt hus, og har ikke internett :)

Veiedag, og ned 300 gram siden sist fredag. Har mens nå, så egentlig overrasket over nedgang, tidligere har jeg alltid gått litt opp når jeg har det :)

Blir nok ikke så ofte oppdatering framover, haater å skrive på mobil :wink:

God helg til alle :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:klappe: for fin vektnedgang! :tommelsmil:

Lukke til med flyttinga og ha ei god helg! :klem:

Takk! :klemmer:

------

Lite fokus på kosthold de siste dagene, blitt lite mat, og feil mat. Nå har vi endelig begynt å komme oss i orden i nyhuset, og det er goodt! :hoppendeglad: Reiser vekk torsdag - søndag, skal i konfirmasjon, men f.o.m. mandag er det fullt fokus på trim og kosthold -- nå nærmer det seg bryllup :daane: ...gleder meg frestn til å prøve på meg buanden min i helga da, sist jeg brukte den veide jeg 10 kg mer :wink:

Finfin uke til alle! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Veide meg i morges før vi reiste, siden jeg ikke har tilgang på vekt her vi er, og ned 600 gr siden sist :tommelopp:

Går jevnt og trutt ned til tross for ingen trening :jepp:

Men kjenner jeg gleder meg til å komme igang med trening igjen, føler meg dvask og slapp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er! :tommelsmil: Og heldig du som har bunad, og som i tillegg er 10 kg lettare enn forrige gong du brukte den :jepp:

Kos deg i konfirmasjon! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...