Gå til innhold

MonThe blir fit & fabolous

MonThe

Anbefalte innlegg

Sliter veldig med "gå-på-huk-øvelsen", samt en "side-crunch-et-eller-annet" -- helt umulig for meg å løfte meg opp sånn på den ene arma eller hva de nå gjør :sjenert: Forhåpentligvis gjør øvelse mester :trene:

Økt 6/6 unnagjort i dag, og klarer nå begge de nevnte øvelser :5: Den "sidecrunch" er fortsatt veeldig tung, slik at jeg klarte ikke ta like mange som de på videoen, da jeg måtte bruke lengre tid på hver enkelt crunch, men klarte det! :tommelsmil:

Level 4 i morgen, grugleder meg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Owææh - økt 1/6 på Level 4 unnagjort :trene:

Noen av øvelsene var teknisk vanskelig, men kommer nok fort inn i det. Som ventet sliiitsomt, og var våt av svette når jeg var ferdig. Men såå artig å være igang med Level4! :5:

Under uttøyinga har Jillian en liten motiavsjontale -- I LIKE! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg ferdig med økt 2/6. En h*lvetesnatt med lillemann (første natta på eget rom), så måtte bare hoppe i det med en gang jeg stod opp, for ser for meg at energinivået er raskt synkende utover dagen :sjenert:

Får virkelig kjørt på meg på denne levelen :daane: Sliter veldig med push-ups med hendene tett inntil (type bøyer "bakover" istedenfor opp og ned, om det gir noen mening? :fnise: ), samt push-ups med vektene (den var på Shred`en og), mens resten av øvelsene går greit (altså - det er tuuuungt, men jeg klarer å henge med) ;)

Meen, er stolt jeg, er faktisk igang med Level 4 på Ripped -- som Jillian kaller "the mother of all workouts" :fnise::5:

Finfin dag til alle :vinke:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fredag, det er strålende sol, og det er veiedag. Og jeg har gått ned 0.5 kg siden sist :)

Går rette veien dette altså! :hoppendeglad:

Total vektnedgang sålang 7,6 kg. Flinke meg!! *klappermegselvpåskuldra*

....og ser innmari frem til en pose med smågodteri foran tv`en i kveld :nigo:

Finfin fredag til alle :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sniker meg stille inn*

Nok en helg uten trening. Blir så irritert på meg selv, har kommet inn en en sånn dum sirkel der helga begynner på fredag - varer ut søndag, og er fylt med alt annet enn trening :sjenert:

Menneh, økt 3/6 på Level 4 unnagjort i dag. Følte ikke jeg klarte å ta den helt ut - flere gangen måtte jeg rett og slett stoppe litt opp, følte meg svimmel og "tom". Rett og slett litt misfornøyd med meg selv på treningsfronten/kroppsfronten for tida - føler meg tjukk og fæl.

Satser på en bedre dag imårn :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..og kommer snikende inn igjen ;)

Økt 4/6 gjennomført på tirsdag, ingen trening i går, og økt 5/6 unnagjort i dag. Dvs at det er siste økt på Ripped i morgen!! :trene:

Er veiedag i morgen og. Tror nok vekta har gått litt opp istedenfor ned. Har jo hatt flere treningsfrie dager enn treningsdager siden sist :sjenert::flau: Har nok spist litt for mye i det siste og, men har vært flink og spist sunne ting, så det har forhåpentligvis ikke såå mye å si.

Vel vel, får se i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen :kaffekopp:

Som ventet ikke så mye ned, men heller ikke noe opp -- vekta viste 100 gram mindre enn sist uke.

Ikke noe å juble for, men var ikke uventet.

Hektisk helg i vente, med mannen mye på jobb, og så skal vi gjøre klar leiligheten for vinsing på mandag, så blir vel ikke så mye trening. Men ut å trille, det skal vi få til, og skal få gjort unna økt 6/6 på Ripped :)

God helg :vinke:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trene: Da har jeg fullført Ripped in 30! :trene:

Brukte lengre tid enn planlagt, men allikevel fornøyd -- jeg har jo faktisk fullført 4x6 økter med Jillians Ripped-video, det er ingen spøk!! ;):hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :vinke:

Jeg har blitt forkjølet, og er potte-tett i nese/hode/bryst, influensaverk i kroppen, ja, you name it :syk: Har verken blitt trening eller trilletur i helga, men kostholdet har vært greit så går vel kanskje opp i opp :gjeiper:

Vet ikke helt hvordan det blir med trening neste uke. Skal på hyttetur fra man til ons, men om formen blir bedre er det fint å trille tur der vi skal :) Ellers så håper jeg å få til iallefall en økt på treningssenteret, og også en økt på Jillians "Killer Buns & Thighs" (var med i dvdpakken sammen med "Ripped").

..liker ikke å ikke ha en skikkelig plan for treningen, kjenner jeg blir litt demotivert av det :sjenert:

Men først og fremst skal jeg bli frisk! God søndag til alle :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt syk, så blitt dårlit med både trilling og trening :syk:

...og kostholdet er heller ikke noe særlig å skryte av :balltre:

Kan noen kjefte litt på meg?? Eller gi meg et godt råd for hvordan holde motivasjonen oppe??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er også blitt forkjøla, så eg har ikkje våga meg ut på trilletur i styggeveret denne veka..kjipt!

Men eg må berre få skryte av kor flink du er til å fullføre treningsprogramma! :tommelsmil: Ingen spøk å trene med Jillian, så det er supert at du fullførte Ripped in 30! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er også blitt forkjøla, så eg har ikkje våga meg ut på trilletur i styggeveret denne veka..kjipt!

Men eg må berre få skryte av kor flink du er til å fullføre treningsprogramma! :tommelsmil: Ingen spøk å trene med Jillian, så det er supert at du fullførte Ripped in 30! :)

Så hyggelig med "besøk", og takk for skryt :wink: Kjenner på både kropp og sinn at jeg ikke har trent å ei uke! :sjenert: Men får vente til forkjølelsen har gitt seg! Hvordan går det med deg og trening? Synes å huske du skulle starte opp med Shred`en nå i mars? :klem:

-----

Veiedag, ooooog til min store overraskelse viste vekta 1,2 kg mindre enn sist :hoppendeglad: Hadde nok gått ned litt sist allikvel da, og glemte å si at jeg fikk mens samme dag som jeg veide meg, det gjorde nok sikkert sitt! Uans, nå er jeg såååå glad!! :danser:

Forkjølelsen sitter fortsatt i, snørr/hoste, men skal få trillet en tur iløpet av helga. Venter med Jillian til jeg er helt frisk, hun krever lunger som fungerer ;)

God helg!! :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der har jeg 14 dagers treningsforbud med ei tå som er operert og sydd i :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikkje kjekt med operert tå! God bedring til deg! :)

Joda, eg skulle begynne på Shreden, men eeeh.. :sjenert: ..det vart slik at eg måtte gjere det på kvelden etter at mannen kom att frå fjellet, og så skulle liksom han passe babyen medan eg trena og dusja..men då vart det middag så seint at mannen såg slik ut: :frustrert: , fordi han får så himla dårleg humør når blodsukkeret blir lavt.. Så etter eit par dager fann eg ut at eg vil heller ikkje trene og ha ein blid mann enn å trene og ha ein sur mann :fnise: Så får eg heller bli flink til å gå lange turar no i vårveret! :) (Det høyres ut som tidenes dårlegaste unnskyldning, I know :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje kjekt med operert tå! God bedring til deg! :)

Joda, eg skulle begynne på Shreden, men eeeh.. :sjenert: ..det vart slik at eg måtte gjere det på kvelden etter at mannen kom att frå fjellet, og så skulle liksom han passe babyen medan eg trena og dusja..men då vart det middag så seint at mannen såg slik ut: :frustrert: , fordi han får så himla dårleg humør når blodsukkeret blir lavt.. Så etter eit par dager fann eg ut at eg vil heller ikkje trene og ha ein blid mann enn å trene og ha ein sur mann :fnise: Så får eg heller bli flink til å gå lange turar no i vårveret! :) (Det høyres ut som tidenes dårlegaste unnskyldning, I know :fnise: )

Takk for det :klem:

Så dumt du ikke fikk til å begynne med Shred`en. Men du kan jo starte senere, når du føler det "passer" litt bedre? :) ...men om jeg får lov å komme med et lite innspill, så kunne kanskje mannen ha begynt på middagen mens du trener, evt ta seg et eple mens han venter på at du skal bli ferdig - 30 minutter med "youtime" må det da gå an å få til? ;) Men, mye trim i gåturer! :jepp:

----------

Urgh, kjenner jeg klør i kroppen etter å få rørt litt på meg!! Så irriterende å få et sånt avbrudd i treningen når jeg er så godt igang. Tåa er ikke så aller verst, den dunkende smerten er borte, Men det er vanskelig å gå, for kan ikke "bøye" tåa så blir ikke noe trilleturer eller noe. I tillegg er det blitt skikkelig vinter her, bare for å gjøre det enda vanskeligere å komme seg ut,, siden jeg ikke kan ha på meg vanlige sko :bond:

Stressa for at jeg skal komme til å gå opp igjen i vekt nå når det blir mye stillesitting. Må være ekstra flink med kostholdet da. Og merker jeg mister motivasjonen til det og, nå når jeg ikke kan trene. Herre, at det skal være så vanskelig :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag i dag, og ned 0,5 kg :hoppendeglad:

Strååålende fornøyd, hadde egentlig mer forventa det motsatte etter ei uke der jeg har rørt ytterst lite på meg.

-----

Total vektnedgang sålangt på 9,4 kg. Bare 0,6 igjen til "sommermålet" mitt. Kanskje jeg klarer å gå ned de 15 som er mitt totale mål?? :tongue: Synes jeg har vært flink jeg *klapper meg selv på skuldra* :klappe:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er innom og titter, men er dårlig på å kommentere. :sjenert:

Du er utrolig flink! Hallo, 10 kg er jo dødsbra! Du har all rett til å være storfornøyd med det! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er innom og titter, men er dårlig på å kommentere. :sjenert:

Du er utrolig flink! Hallo, 10 kg er jo dødsbra! Du har all rett til å være storfornøyd med det! :hoppe:

Du er altså så flink! :tommelsmil: Nesten 10 kg?! Det er jo superbra!

Takk for skryt jenter!! :klemmer:

------

Owæææh, i helga har jeg spist uhorvelige mengder med snop :flau: Aktivitetsnivået er heller ikke noe å skryte av.

Skal fjerne stingene på fredag. Da er det tilbake i "treningsmodus" - nå er det nemlig under 3 måneder igjen til bryllupet!!! :bond::rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hvordan går det?

Ikke noe spøk med vond tå altså. Håper du kommer igang igjen du som hadde så god flyt. Og bøyer meg i støvet sammen med de andre, 10 kg er kjempebra!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...