Gå til innhold

MonThe blir fit & fabolous

MonThe

Anbefalte innlegg

Veldig inspirerande å lese her :jepp: Syns du har vore veldig flink med kostholdsendringane, og minus 3,5 kg er jo kjempebra! :tommelsmil:

Og du er jo kjempeflink som hopper rett over på "Ripped in 30", men det er kanskje litt artig å kunne fortsette vidare med noko? Eg vurderer å bruke Shred'en fleire gongar etter kvarandre, eg er i så elendig form.. :fnise: Men har veldig lyst å bestille den boksa med fleire JM-dvd'ar i.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig inspirerande å lese her :jepp: Syns du har vore veldig flink med kostholdsendringane, og minus 3,5 kg er jo kjempebra! :tommelsmil:

Og du er jo kjempeflink som hopper rett over på "Ripped in 30", men det er kanskje litt artig å kunne fortsette vidare med noko? Eg vurderer å bruke Shred'en fleire gongar etter kvarandre, eg er i så elendig form.. :fnise: Men har veldig lyst å bestille den boksa med fleire JM-dvd'ar i.. :sjenert:

Takk!! :takke:

Hvis du synes at Shreden er morsom så er det jo bare å kjøre på det! :tommelsmil: Jeg synes det var greit med litt forandring, men kommer nok til å plukke fram Shred`en innimellom også, når jeg er ferdig med de to andre jeg har :) Og bare så det er sagt så er (var?) jeg i ELENDIG form jeg og!! ;) Hvilken dag er du på? :)

-----------

2.økt på Level1 unnagjort i dag. Svetten silte, og musklene verka. Synes den er myye tyngre enn Shred`ens Level 1. De modifiserte øvelsene er ikke så veldig modifisert, så er glad jeg starta på Shreden først, hvis ikke hadde jeg nok blitt litt motløs. Men etter Shreden så vet jeg at jeg klarer, selv om det er tungt! :trene:

I morgen drar jeg til søstersen (i nabobyen), og skal være der til onsdag. Satser på å få trent før jeg drar, men tror det blir travelt å skal kjøre en økt med Ripped OG en økt på treningssenteret. Så venter med senteret, får heller dra med søstersen ut på en trilletur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!! :takke:

Hvis du synes at Shreden er morsom så er det jo bare å kjøre på det! :tommelsmil: Jeg synes det var greit med litt forandring, men kommer nok til å plukke fram Shred`en innimellom også, når jeg er ferdig med de to andre jeg har :) Og bare så det er sagt så er (var?) jeg i ELENDIG form jeg og!! ;) Hvilken dag er du på? :)

Eg har ikkje begynt endå.. :sjenert::fnise: Men les i den "30 Day Shred"-tråden og her inne, og då får eg veldig lyst å begynne :jepp: Men har satt 1. mars som startdato. Då er guten min over 3 mnd gammal, og då skal vel magemusklane ha grodd saman :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har ikkje begynt endå.. :sjenert::fnise: Men les i den "30 Day Shred"-tråden og her inne, og då får eg veldig lyst å begynne :jepp: Men har satt 1. mars som startdato. Då er guten min over 3 mnd gammal, og då skal vel magemusklane ha grodd saman :)

Det høres bra ut! Så flink du er som starter treningen så kjapt etter fødselen, her var jeg laaangt nede i sjokkiskåla hver dag lang tid :sjenert: Lykke til når du starter! Skal ta en tur innom boka di og heia når du gjør det :duskedame:

------

Da er den tredje økta vel gjennomført! Fy f*an så slitsomt! Gruer meg til å se hva Level 2, 3 og 4 har å by på :daane: Kardiodelen er ok, men noen av styrkeøvelsene på "circuit 3" er forferdelig, iallefall den "chair pose" eller hva den nå het :trene: Men jeg vet jeg klarer, og vektnedgang og en strammere kropp kommer ikke gratis (desverre :fnise: )

Synes foresten den "talen" hun har på slutten under uttøyinga er veldig bra - hun er så flink til å motivere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt hos søstersen, så har ikke blitt noe trening. Men har vært flink med mat, og null snoperier (noe som er meeget bra, da vi begge er "sweettooths")

Får trene ekstra hardt imårn når jeg kommer hjem :jepp:

Edit. Ser at jeg ikke har skrevet at jeg skulle dra til søstra mi, trodde jeg hadde gjort det. Kom hit i går, skulle egentlig reise hjem i dag, men blir til imårn :)

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du er som klarer å holde deg unna snop! :Nikke:

:klem:

-----

Vel hjemme, og økt 4/Level 1 unnagjort! Synes ikke det blir noe lettere, men er kanskje ikke meningen? Svetten siler, og musklene verker iallefall, så kroppen jobber ihvertfall :jepp:

Blir vanskelig med treningssenter både i dag, og i morgen da det er lange dager på jobb for mannen. Hper å få sneket meg avgårde iløpet av helga da!

Spent på veiedag i morgen. Føler jeg har vært flink med maten denne uka, så den bør vise et mindre tall en sist :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woohooo!! :hoppendeglad:

I dag viste vekta 1,4 kg mindre enn sist!!

Nå ble jeg sååå glad!!

:hoppendeglad:

Da hadde jeg nok sikkert gått ned litt sist uke også, men kan være at det av en eller annen grunn ikke vistes på vekta den morgenen (f.eks fordi det var noen dager siden sist jeg hadde vært skikkelig på do)

Åhh, hæppi fredag til alle!! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg ferdig med Level 1, wohoo :tommelsmil:

Synes fortsatt noen av styrkeøvelsene på "circuit 3" var svintunge, men klarte å henge med på 2/3, utenom "side lunges", så er rimelig fornøyd :) Spent på Level 2!

Har endelig rota meg til å ringe og åpne medlemskapet mitt på treningssenteret i dag, og skal ta meg en tur dit i morgen :)

Har funnet ut at det blir litt mye å både skulle trene etter "Ripped" & på treningssenter på en og samme dag, har derfor bestemt meg for å trene "Ripped" de dagene jeg ikke trener på senteret. Så kommer til å bruke mer enn en uke på hver Level framover, men skal gå over på ny level etter at jeg har trent 6 økter på hver Level. Tror det er en bra plan :) Lørdag skal fortsatt være treningsfri dag, og fredag forblir veiedag.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :vinke:

Da er ei økt på treningssenteret unnagjort, deiiilig! :hoppe: Ble bare 30 minutter på tredemølla + uttøying, da jeg hadde tulla med tidspunkt for frisørtime, men var vel brukte 30 minutter, så er fornøyd :)

Skal få til to turer til denne uka, samt trene Ripped de andre dagene. Lurer på å ta ukas hviledag på torsdag istedenfor lørdag, da jeg skal på vinkveld med noen venninner på onsdag, men får se an formen på torsdag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom og heier!

Hei ivei! :hoppe:

-----

Skeia ut i går, på en mandag! :daane: Mannen har vinterferie, og dermed ble det kjøpt inn en flaske vin.... To glass rødvin, knaskra litt chilinøtter til dette, og i tillegg spiste jeg to pizzastykker fra helga :sjenert: Alt dette på bare noen timer på kvelden..

Spiste bra tidligere på dagen, så er vel ikke kriise, men kjenner jeg er litt irritert på meg selv. Greit å skeie ut med de der to vinglassa, men chilinøttene og pizzastykkene var virkelig unødvendig :fy_fy:

Full fart i dag, men skal få pressa inn ei treningsøkt iløpet av dagen, skal jo starte på level 2 i dag :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er 1/6 på Level 2 unnagjort! :trene:

Kardioøvelsene var greie da, og mange av øvelsene kjente jeg igjen fra Shred`en. Synes mange av styrkeøvelsene var vanskelige, rent teknisk, men det kommer seg vel. Kjente jeg ikke er helt fornøyd, iogmed at jeg ikke klarte å henge med på flere av øvelsene.

I tillegg har jeg fått TR, og synes egentlig at alt er litt dritt i dag :sinna::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en rask tur på treningssenteret i dag og, 30 min på mølla. Kjører intervaller med 2,5 min rask gange, og 2,5 min løping. Kondisen er elendig, men Håper å se at jeg klarer å løpe lengre etterhvert! :) synes iallefall det er god motivasjon å se antall kalorier forbrent, og hvor langt jeg har løpt :)

Meeget klar for vinkveld og MonThe tid med venninner i kveld, orker ikke engang tenke på kalori inn/kalori ut i dag :vin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herreguud, så dårlig jeg har vært i dag :spy:

Ingen trening, og i tillegg har kostholdet har vært som formen - dagens matinntak har bestått av følgende; 1,5 hvetebolle, 1 rundstykke, en tacosalat, litt smågodt og litt potetgull :sjenert:

+ (aaaltfor) mye vin + 2 pils som ble drukket i går/natt..

Gleder meg til å behandle kroppen min litt bedre imårn ;)

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vanvittig deilig å våkne i dag uten å være hungover! :hoppe:

Veiedag, og som forventet hadde det ikke skjedd så mye, tallet viste 100 gram mer enn sist uke. Tar det ikke så tungt, tenker at kroppen fortsatt er full av dritt som jeg hadde i meg i går/kvelden før, og i tillegg har jeg uka mi.

------

Har siden tidlig i høst plagdes med betennelse i stortåa på høyre fot. Etter gjentatte antibiotikakurer/salver går jeg nå å venter på å få komme inn til spesialist på sykehuset (har time 30.mars :filer: ), men betennelsen har holdt seg sånn noen lunde i sjakk de siste månedene. Nå har den imidlertid blusset opp igjen, og jeg våknet med en dunkende, rød og vond tå i morges. Klarer nesten ikke gå på foten. Har smurt med salve, og håper det går tilbake igjen, hvis ikke ser det dårlig ut for trening. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du er så flink! :duskedame:

Men...betennelse i tåa? :haar: Det hørtes ikke godt ut. :kose:

Takk :klem:

Ikke særlig godt med betennelse i tåa nei.. Skulle tro det var en lett sak å bli kvitt, er jo ikke akkurat hjernekirurgi, men neida :sukk:

---------

Fikk trent til tross for vond tå, men måtte tren uten sko (skoa klemmer på tåa). Økt 2/6 på Level 2 unnagjort, og synes det gikk sånn passelig greit :) Har ikke sjaans til å klare den øvelsen hvor man skal ta push-ups med knebøy, det er for meg fysisk umulig, enda :sjenert:;)

I kveld blir det obligatoriske fredagstacoen, og fruktsalat med banan, melon, kiwi, druer og eple til kos :sikle:

God fredag til alle :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...