Gå til innhold

MonThe blir fit & fabolous

MonThe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sniker meg inn og seier hei! :vinke:

Skal begynne på Shred'en om nokre veker, eg også (vil vente til 12 veker etter fødselen)..så det var kjekt å lese at du likte det og det går bra :jepp: Har du tatt mål av kroppen din før du starta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inspirerende å lese her! For ett fint mål også så bra vektnedgang allerede! ;D

Begynner virkelig å tro at Jillian Michaels har peiling altså! ;)

Har begynt på mitt eget vektnedgangsprosjekt, så det er inspirerende å lese om andre som klarer det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg inn og seier hei! :vinke

Skal begynne på Shred'en om nokre veker, eg også (vil vente til 12 veker etter fødselen)..så det var kjekt å lese at du likte det og det går bra :jepp: Har du tatt mål av kroppen din før du starta?

Hyggelig med nye "fjes" :velkommen:

Har ikke tatt mål.. Skulle gjøre det.. Og så var det den der ammetåka :fnise: Lykke til når det er din tur! Du er flink som starter opp igjen med treninga så raskt etter fødsel! :jepp:

Du er FLINK! :hoppe: Jeg skal begynne på nytt, for jeg måtte jo bare gi meg... Men... Ikke helt ennå ;)

Kom igjen nå Neala!! :pisk::ler:

Inspirerende å lese her! For ett fint mål også så bra vektnedgang allerede! ;D

Begynner virkelig å tro at Jillian Michaels har peiling altså! ;)

Har begynt på mitt eget vektnedgangsprosjekt, så det er inspirerende å lese om andre som klarer det! :)

:velkommen: sillus!

Ja, er ganske så fornøyd! Tror nok JM har peiling ja, hun har iallefall hjulpet meg! Hun er ganske tøff, men flink. Kan absolutt anbefale Shred`en altså! :tommelsmil:

Lykke til med ditt prosjekt! :)

--------

Fredag, og veiedag. Oog, 600 gram ned siden sist fredag -- det er en total på 3,7 kg det :hoppendeglad: Var litt spent på veiingen i dag, da jeg ikke har vært så flink denne uka (har ikke gått noe turer,og har spist lit mye til middag flere dager). Må få rørt litt ekstra på kroppen iløpet av helga, og Shreden skal gjenomføres! :)

Nå er det bare 6 dager igjen av Shred`en! :) Angrer meg litt på at jeg ikke har målt og tatt bilde (tok bilde første dagen, men sletta det for jeg synes jeg så så fæl ut :sjenert: ) , men vekta viser jo at det har fungert, og jeg kjenner/ser det jo også :) Tenkte jeg skulle skrive litt om hvilke endringer jeg har gjort ift kosthold, og hvilke resultater jeg har fått når jeg er ferdig med Shreden.

Økt 4 senere i dag!

God fredag til alle :vinke:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Økt 4 ferdig -- blir bare tyngre jo mer jeg får til. Det er vel meningen :duskedame:

...kjenner jeg gleder meg veldig til å spise litt :sjokolade: i helga :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Økt 5/10 ferdig -- halvveis i Level 3!!

Elsker Jillian Michaels! Hun er beintøff, men en super motiavator! (men kunne innimellom tenkt meg å dengt henne litt når hun maser som verst :fnise: )

God lørdag! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinkis!

:klem:

------

Økt 6/10 ferdig. Klarte ikke gi alt i dag kjente jeg, og måtte stå over litt av hoppinga på den siste kardiodelen :sjenert: Var nok sikkert pga at jeg ikke hadde spist noe frokost elr noe før jeg starta.

Ellers har jeg (nok en gang) spist alt for mye snop i helga. Fungerer ikke for meg å bare spise litt snop - når jeg først har begynt, så spiser ejg til jeg blir kvalm. Note to self: Ikke begynn! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Økt 7/10 unnagjort! :tommelsmil:

3 dager igjennå, så har jeg fullført 30 day Shred - weehee for mee! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg ferdig med økt 8 på Level 3!! :hoppe:

Klarer ikke ta alle øvelsene på "Natalie-vis", men det går framover! I dag klarte jeg for første gang å ta deler av "planke-hånd/vekt-fot/ustrekk"med strake ben, og tok hele 10 stk før jeg måtte ta resten på knærne, woohoo!! :heiajente:

To dager igjen nå --- iløpet av disse dagene SKAL jeg klare å gjennomføre 2 x 10 med øvelsen nevnt over + deler av "hopp/knebøy" (den tar jeg helt på "Anita-vis" enda). (husker ikke navnet på øvelsene, derav de rare navna)

Snakket med mannen om å trene på treningsenteret i dag - han sa det ikke skulle bli nooe problem for meg å få tid til og trene, han skulle stille opp og ta lillemann slik at jeg får trent han! Så da er det vel bare opp til meg da... :sjenert: Jeg starter neste uke!! :pisk:

Plana er å få trent på senter 2 ganger i uka (hovedsaklig jogging, og litt styrke), samt å spe på med JM-videoer innimellom :) Håper at motivasjonen holder seg utover også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veiedag i dag, og jeg har gått opp 200 gram siden sist. Kjennes ut som om tanta er i anmarsj, men kan være at den ikke er det og. Uansett skikkelig demotiverende :sjenert:

Er jo driitfornøyd med å ha fullført Shred`en, men hadde håpt på å gå på vekta og ha gått ned enda litt mer, som en siste innspurt.

På en annen side så er jeg ikke ferdig med treninga, så jeg stopper ikke her! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer med å ha fullført 30 Day Shred! :tommelsmil: Gler meg til å få begynne :)

Takk!! :hoppe: Lykke, lykke til! Level 1 er liiitt kjedelig synes jeg, men hold ut- Level 2 og 3 er myye bedre!!! Og det kommer fra meg som var (er) i eeelendig form! ;)

---------

Var rart å ikke skulle trene Shred`en i dag, nesten så jeg savna Jillian litt. Men bare nesten :ler:

Ble ikke gjort så mye annen aktivitet heller da :sjenert: Slitsom natt/dag med grinete liten som plages med tenner, og så...ja...sånn gikk no dagen! :gjeiper:

Kjenner det irriterer litt av vekta ikke viste mindre enn sist -- og tanta har ikke meldt sin ankomst iløpet av dagen så kan heller ikke skylde på det :sjenert:

Uansett, fullførte 30 days Shred på 32 dager -- hadde to hviledager på Level 2 (to lørdager), og fornøyd med det. Husker såå godt når jeg var ferdig med dag 1/Level 1 - da spurte søstersen meg (som hadde starta med shred`en ett par dager før meg), om jeg så for meg å holde på med dette i 29 dager til, og jeg tenkte "neeeeiii, fyyyy f*en, det klarer jeg aldri"! Og gjett om jeg klarte! Og så GØY som det ble etterhvert!! :hoppe:

Gått ned 3,5 kg siden jeg starta denne dagboka (6 uker-ish) og på denne måneden har jeg trent med Shred`en, i tillegg til å ha gjort litt endringer i kostholdet. Var også de første ukene flink til å gå lang tur med lillemanni vogna, men det har blitt lite turer de to siste ukene. Delvis pga dårlig vær (kaldt/glatt/is/sørpe), delvis pga at jeg ikke har fått rota meg ut døra, annet enn når jeg har avtaler/ærender.

Kostholdsendringer:

- frokost: byttet ut brødmat med knekkebrød (opplever at jeg spiser mindre, da jeg ikke synes det er liiike godt som brød/rundstykker, og spiser da bare det jeg "trenger" )

- smoothie eller salat til lunsj

- spist mye mindre pasta & ris -- erstattet dette med byggris og grønnsaker.

- kuttet ned på gryteretter/pastamiddager/"Uncle-Bens-middager" - og spiser "renere" mat, som fisk/kyllingfilet/svinekjøtt med grønnsaker/byggris.

- frukt som mellommåltid (istedenfor ostesmørdbrød/boller og sånt tull)

- har nesten ikke rørt brus de siste ukene

- kuttet ut snoperier på hverdager (har hatt noen sprekker da, som nevnt tidligere)

- byttet ut rømme med mager kesam

- frukt og grønnsaker som mellommåltid/litt sulten

- drikker mindre juice og melk, mer vann

Heldigvis har mannen vært flink å støtte meg, og holde seg unna snop og sånt han også - det er jaggu enklere når man er to om det :jepp:

Noe jeg ser jeg må jobbe mer med:

- ikke spise så mye til middag (har det med å spise meg litt for mett, og tenker ofte "ja, men det er jo så gooodt"

- holde meg unna kjøleskapet og middagsrester om kvelden

- om jeg skal skeie ut, skei ut LITT, ikke masse!

OPPRETTHOLDE TRENINGEN!

Kjenner jeg gleder meg til endringene de neste månedene SKAL følge med seg -- jeg merker allerede nå at jeg føler meg bedre, inni og utenpå, og at det itt enklere å kle på seg om morgenen fordi jeg liker speilbildet mitt litt bedre enn jeg gjorde før :)

Nå er det Senkveld, god fredag! :vinke:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :vinke:

Trilletur med lillemann i går, og i nå har jeg gjort unan første økt på Jillians "Ripped in 30" :hoppe:

Programmet er lagt opp på samme måte, etter 3-2-1 modellen (3 min styrke, 2 min kardio, 1 min ABS), men videoen inneholder 4 økter, hvor man skal bruke 1 uke på hver økt. Det anbefales også at man legger inn 1-2 hviledager i uka. Jeg tenker da at jeg starter på nytt program hver mandag, og har hviledag ENTEN lørdag eller søndag :)

Synes Leve 1 var helt grei. Har lagt på 1 kg ekstra på håndvektene, tuungt, men bra! :) Fikk ikke helt til alle stykreøvelsene i "del 3", men det kommer seg vel det og!

Hoppe i dusjen nå, så skal vi etterhvert ut å nyte vinterværet i byen med en kaffekopp i hånda. God øsndag, og morsdag! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...